امکان پرداخت اینترنتی با سیستم IVR Payment

زمان مطالعه :4 دقیقه

به نظر شما آیا امکان پرداخت اینترنتی با سیستم IVR Payment وجود دارد ؟
در این مطلب میخواهیم به طور کامل این موضوع را شرح دهیم.

IVR که در تلفن اینترنتی امروزه به شدت کاربرد دارد را می توان به این صورت معرفی کرد .

معادل تلفن گویا عبارت Interactive Voice Response است، که به اختصار به آن IVR هم گفته می شود؛ به طور کلی، IVR سیستمی است که دارای منو های تلفنی می باشد، که به تماس گیرنده و کلید های شماره گیری امکان شناسایی و مسیریابی را خواهد داد و سبب می شود تا افراد تماس گیرنده حین برقراری تماس بتوانند به مناسب ترین (خرید یا پرداخت آنلاین از درگاره اینترنتی) بخش هدایت شوند.

درگاه اینترنتی برای پرداخت آنلاین مبتنی بر IVR چیست؟

صرف نظر از مزایای به اختصار نام برده شده از IVR یا تلفن گویا هوشمند، شما این امکان را با آس تل خواهید داشت که هنگام اتمام موجودی کاربری دریافت مشاوره تلفنی کاربرانتان حین انجام و دریافت مشاوره از شما ب راحتی بتواند از طریق IVR سازمان شما موجودی خود را برحسب نیاز شارژ کرده و از آن استفاده نماید.

امکان به کارگیری از پیام های ضبط شده و شخصی سازی شده

سرویس های تلفن های گویا به مشاوران که در زمینه تخصص خود مرکز تلفن اینترنتی را دارا هستند، این امکان را می دهند، تا خوش آمد گویی و پیام های مورد نظر خود را ضبط کرده و در این صورت، هنگامی که مشتری با شرکت و یا کسب و کارتان تماس می گیرد، احساس بهتری را تحربه کنند، چرا که پیام شخصی سازی شده و حقیقی را خواهند شنید، همینطور، در صورتی که شما تمایلی برای به کارگیری از صدای خود ندارید، می توانید به راحتی از پیام ها و صوت هایی که از قبل آماده شده اند را به کار بگیرید.

امکان جمع آوری اطلاعاتی درباره مشتریان

تلفن گویا توانایی جمع آوری اطلاعاتی را درباره مشتریان دارد و می تواند، آنها را به مناسب ترین بخش، بر اساس انتخاب آنها در منوی مورد نظر منتقل کنند، همچنین هنگامی که تماس گیرندگان توسط تکنولوژی طراحی شده به کارکنان و افراد مورد نظر انتقال داده می شوند، امکان اینکه فرد تماس گیرنده به بخش یا فرد اشتباهی انتقال داده شود تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

امکان بهبود و ارتقای وجهه حرفه ای تر از سازمان خود

سازمان های بزرگ با توجه به امکانات و سرمایه هایی که در اختیار دارند، همیشه جایگاهی شناخته شده در زمینه کاری خود را دارند و به راحتی می توانند مشتریان را به سوی خود جذب کنند، اما شرکت ها و استارتاپ ها کوچکتر می توانند با به کارگیری از تلفن گویا کسب و کار خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهند، تا موفق شوند با خدمات رسانی های بالقوه، خود را به مشتریان اثبات کرده تا زمینه ای برای اعتماد متقاضیان به کسب و کار های کوچک ایجاد شود.

مزیت راه اندازی تلفن گویا برای کسب کار های کوچک تا متوسط

در سازمان های نوپا در صورتی که افراد کمی در کسب و کار شما مشغول به کار هستند، شما می توانید با استفاده از تلفن های گویا IVR که به افراد این امکان را می دهد، تا با بهره گیری از آن با بخش های گوناگون مانند فروش، پشتیبانی، فنی و غیره ارتباط برقرار کنند و صرف نظر از گزینه ای که تماس گیرنده انتخاب می کند، تماس آنها به تنها فردی که وظیفه پاسخگویی به سوالات مشتریان را بر عهده دارد انتقال داده شود.

امکان پشتیبانی خودکار مشتریان

امکانات موجود در تلفن گویا به مشتریان این توانایی را خواهد داد، تا پاسخ بسیاری از سوالات و مشکلات خود را دریافت کرده، و همچنین اطلاعاتی که نیاز دارند را بدون نیاز به صحبت با یک متخصص و به صورت خودکار و اتوماتیک به دست بیاورند.

دیدگاه خود را بنویسید