انتقال مرکز تماس الستیکس به ایزابل

زمان مطالعه :3 دقیقه
انتقال مرکز تماس الستیکس به ایزابل

برای آموزش انتقال مرکز تماس الستیکس به ایزابل این مطلب را تا آخر بخوانید.

برای استفاده از تلفن اینترنتی این خطوط را بر روی ایزابل و یا سایر مرکز تماس ویپ راه اندازی می کنند.

ایزابل چیست؟

مرکز تماس ایزابل که در حال حاضر جایگزین الستیکس شده است و جزء محبوب ترین ها به شمار می رود.

این سیستم کامل که در حوزه ارتباطات مبتنی بر ویپ می باشد و توانسته ظرف مدت کوتاهی مخاطبان خود را در سراسر دنیا متوجه خود کند.

در واقع ایزابل با ارائه سرویس های تلفنی تازه که فاکتور اصلی یک سیستم ارتباطی حرفه ای و یکپارچه می باشد، وارد بازار شده است

دو نسخه 2.5 و 4 آغاز کار مرکز تماس ایزابل در این عرصه بوده اند.

نسخه 2.5 که در واقع اولین نسخه انتشار ایزابل با عنوان بتا یا نسخه آزمایشی بود و طی مدت کوتاهی نسخه اصلی و پایدار ایزابل 4 منتشر و در معرض دسترس عموم قرار گرفت.

سیستم تلفنی ایزابل که در ایجاد پنلی آسان برای مدیریت تماس ها در سازمان و ها شرکت ها موفق بوده است.

قابلیت ها مرکز تماس ایزابل:

  • ارتباط با CRM های درون سازمانی
  • فکس
  • ویدئو کنفرانس
  • ضبط مکالمات
  • گزارش گیری

نصب و راه اندازی مرکز تماس ایزابل

در این روش که ما برای شما قرار داده ایم شما به راحتی میتوانید مرکز تماس تان را تغییر دهید.

تیم توسعه دهنده سیستم تلفنی ایزابل با ایجاد ماژول به روزرسانی کلیه موانع و محدودیت های اقدام به عملیات مهاجرت از نسخه 2.5 الستیکس به نسخه 4 ایزابل را مرتفع نموده است.

آخرین نسخه ایزابل را می توانید همیشه از سایت ایزابل دریافت نمایید.

پیش از انجام هرگونه تنظیمات، اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از تنظیمات فعلی سیستم خود نمایید.

فرآیند زمانی تنظیمات مهاجرت حداکثر 3 دقیقه به طول می انجامد. برای راه اندازی اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. از کلیه بخش ها و تنظیمات موجود در سیستم الستیکس 2.5 یک نسخه پشتیبان تهیه و دانلود نمایید.
  2. سیستم تلفنی ایزابل را بواسطه فایل ISO برروی سرور خود نصب نمایید.
  3. پس از پشت سرگذاردن مراحل نصب، دسترسی به پنل مدیریت تحت وب سیستم ایزابل را فراهم نمایید.
  4. وارد بخش Backup/Restore از تنظیمات System شده، نسخه پشتیبان دانلود شده از تنظیمات الستیکس را در این قسمت آپلود و گزینه “Migrate from Elastix” را انتخاب نمایید.
  5. با گذشت چند دقیقه و با مشاهده پیغام “Migration Complete!” عملیات به روزرسانی به اتمام رسیده است.

پس از اعمال تغییرات وارد بخش تنظیمات شده، وضعیت به روزرسانی را بررسی و از نتیجه موفقیت آمیز عملیات اطمینان حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید