سفارش خط تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین

زمان مطالعه :0 دقیقه
سفارش خط تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین

شما شاید از دسته مجموعه هایی باشید که به دنبال سفارش خط تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین خود باشید.

در این مطلب ما می خواهیم اطلاعاتی را در این مورد به شما منتقل کنیم تا آگاهی کامل به سوی آن بروید.

تلفن اینترنتی که نسل جدید تلفن ثابت می باشند امروزه جزء پر کاربرد ها و محبوب ترین ها به شمار می آیند.

مجموعه های بزرگ و زیادی وجود دارند که کسب و کار اینترنتی دارند و یا مدیریت فروشگاه آنلاین را بر عهده دارند.

فروشگاه هایی مانند دیجی کالا و آمازون مطمنا برند های فروشگاه آنلاین به شمار می آیند و همه آن ها را می شناسند.

این مجموعه ها به طور قطع از شماره تلفن پیشرفته و با قابلیت بالا سعی می کنند استفاده کنند تا تلفن ثابت های معمولی.

خط تلفن ویپ به شما پیشرفت را در کسب و کارتان هدیه می دهد و با امکانات فراوانی که دارد باعث می شود شما کیفیت و فروش خود را بیشتر کنید.

با استفاده از این نوع تلفن ثابت شما می توانید به صورت همزمان چندین تماس داشته باشید و بدون بوق اشغال با مشتری ارتباط برقرار کنید.

همچنین شما می توانید CRM که استفاده می کنید را بر روی مرکز تماس ویپ متصل کرده و هنگام تماس ، اطلاعات کاربران را مشاهده کنید.

تلفن اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا مکالمات خود را به طور کامل ضبط کنید و گزارش گیری حرفه ای از تماس ها در مرکز تماس ویپ داشته باشید.

شما به عنوان مدیر مجموعه می توانید نحوه عملکرد اپراتور هایتان را گزارش بگیرید و مشاهده کنید که در بازه های زمانی چه عملکردی داشته اند.

اینکه خط تلفن ویپ را جایگزین خط تلفن قدیمی کنید امری جذاب و با ارزش است.

خط تلفن های قدیمی که مجموعه ها از آن استفاده می کردند بسیار پر هزینه و تنظیم آن ها نیاز به شخصی کاملا فنی داشت .

اما شما برای تنظیم کردن سناریو تماس در تلفن voip نیاز به کمی اطلاعات و آگاهی دارید و نیاز نیست شما شخصی کاملا فنی باشید.

امکانات مرکز تماس ویپ

  1. ضبط مکالمات در هنگام تماس و حتی قبل از متصل شدن کاربر به اپراتور ها
  2. گزارش گیری حرفه ای و نموداری از نحوه عملکرد داخلی ها
  3. گزارش گیری تماس های ورودی و خروجی
  4. استفاده از منشی گویا
  5. داشتن صف تماس
  6. امکان شنود مکالمات توسط مدیران مجموعه
  7. برقراری تماس بین داخلی رایگان
  8. تنظیم ساعت کاری برای تماس های ورودی و خروجی
  9. برگزاری کنفرانس های تصویری و صوتی
  10. امکان بلک لیست و وایت لیست
  11. چینش سناریو های متفاوت برای تماس های ورودی
  12. و ……….

تعرفه مرکز تلفن ابری

  • نام پلن
  • خط تلفن رایگان
  • تعداد داخلی
  • منشی و صف گویا
  • قابل ارتقا
  • تماس ورودی و خروجی
  • امکانات ویژه
  • هزینه راه اندازی (یکبار)
  • هزینه نگهداری (سالیانه)
  • پلن برنزی
  • X
  • 5 عدد
  • منشی گویا
  • 830,000
  • 500,000
  • پلن نقره ای
  • 10 عدد
  • گزارش تماس
  • 1,300,000
  • 500,000
  • پلن طلایی
  • 30 عدد
  • تنظیم ساعت کاری
  • 2,830,000
  • 700,000
  • پلن الماس
  • 100 عدد
  • کنفرانس
  • 4,750,000
  • 900,000

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.