راه اندازی خط تلفن ویپ برای استارت آپ ها

زمان مطالعه :3 دقیقه
راه اندازی خط تلفن ویپ برای استارت آپ ها

شاید شما صاحب یکی از استارت آپ های نو پا باشید که به دنبال پیشرفت هستند و ممکن است راه اندازی خط تلفن ویپ برای استارت آپ به شما بسیار کمک کند
پس این مطلب را با دقت بخوانید و از اطلاعات ویپ باخبر شوید.

خرید تلفن اینترنتی می تواند در قدم به شما بسیار کمک کند تا از تماس های خوب و با کیفیت بالا بهره مند شوید.
اینکه بتوانید به صورت تلفنی به مشتریان اطلاعات را جامع بدهید و همینطور تمامی تماس ها را مدیریت کنید و تماسی را از دست ندهید بسیار در پیشرفت استارت آپ شما تاثیر گذار خواهد بود ؛ اینکه تمامی تماس های شما بر روی یک شماره خواهد بود و شما به صورت همزمان می توانید از یک شماره تماس خروجی بگیرید و همینطور تماس ورودی داشته باشید .

امکان تماس همزمان به خودی خود ، و بدون توجه به سایر امکانات ویپ می تواند هر مجموعه ای را به سمت خط VoIP بکشاند.
اما نباید امکانات و مزایا این نوع سیستم تلفنی را دست کم گرفت و از آن به راحتی گذشت .

امکاناتی که داشتن آنها در خط های سانترال و معمولی بسیار پر هزینه و راه اندازی آن سخت و نیاز به دانش دارد ؛ اما در خطوط ویپ به این صورت نیست و چه بسا با هزینه ای بسیار پایین تر قابل اجرا و راه اندازی است.

امکاناتی مانند منشی گویا ، صف تماس ، نظرسنجی ،‌ ضبط مکالمات ،‌ کنفرانس ، چینش سناریو های مختلف برای تماس های ورودی و…. که می توانید تمامی این امکانات را در صفحه مرکز تلفن ابری مشاهده کنید.

مرکز تلفن ابری و غیر ابری

شما می توانید در دو حالت ابری و غیر ابری از مرکز تلفن استفاده کنید که مجموعه های نو پا ابتدا سعی در استفاده از حالت ابری دارند و بعد از مدتی به این نتیجه می رسند که از حالت غیر ابری آن استفاده کنند و مرکز تماس را بر روی سرور هایی که در محل آنها قرار دارد راه اندازی کنند.

ما در این زمینه می توانیم به شما این کمک را بکنیم که برای استفاده کدام حالت برای شما بهتر است و بهره وری بیشتری را برای شما خواهد داشت، تا مشکلی برای شما پیش نیاید و هنگام استفاده از ویپ بیشترین رضایت را داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید