راهنمای خرید خط voip

راهنمای خرید خط voip

در این مطلب می خواهیم برای شما مطالبی را بگوییم و به عنوان راهنمای خرید خط voip شما را در این زمینه یاری کنیم.

خط voip می توانید بسیاری از نیاز های شما به چندین خط را برطرف کند و فقط با استفاده از تنها یک خط آن را حل خواهد کرد.

شما برای راه اندازی خط تلفن ویپ ابتدا باید نیاز های خود را بدانید به طور مثال تعداد داخلی ها ، ترانک ها و نحوه سناریو و …

زمانی که نیاز های خود را فهمیدید می توانید بر اساس آن یکی از پلن های مرکز تماس ابری را خریداری کنید.

در مرکز تماس ابری تمامی امکانات نظیر منشی گویا ، تعریف داخلی ، صف تماس و .. قرار دارد که می توانید بر اساس نیاز از آنها استفاده کنید.

شاید شما به عنوان مجموعه بسیار بزرگ در حال فعالیت هستید و امکانات ویژه و خاصی را می خواهید استفاده کنید.

ماژول مدیریت تماس بهمنی یا تماس های خودکار و .. از این نوع قبیل هستند که قابل اجرا بر روی مرکز تماس ویپ می باشند.

همچنین شما اگر می خواهید از CRM های خاصی برای مدیریت مجموعه خود بهره ببرید جای نگرانی وجود ندارد و مرکز تماس کاملا با آن سازگاری دارد.

شما برای استفاده از سایر نرم افزار ها مانند نوبت دهی تلفنی و … باید مرکز تماس را بر روی سرور خودتان راه اندازی کنید و از تمامی امکانات مرکز تماس مانند دایل پلن بهره ببرید.

همچنین پلن پلاتنیوم که بر روی سرور خود شما نصب و راه اندازی می شود جنبه های مثبتی دیگر برای شما خواهد داشت.

تعرفه مرکز تلفن ابری

  • نام پلن
  • خط تلفن رایگان
  • تعداد داخلی
  • منشی و صف گویا
  • قابل ارتقا
  • تماس ورودی و خروجی
  • امکانات ویژه
  • هزینه راه اندازی (یکبار)
  • هزینه نگهداری (سالیانه)
  • پلن برنزی
  • X
  • 5 عدد
  • منشی گویا
  • 830,000
  • 500,000
  • پلن نقره ای
  • 10 عدد
  • گزارش تماس
  • 1,300,000
  • 500,000
  • پلن طلایی
  • 30 عدد
  • تنظیم ساعت کاری
  • 2,830,000
  • 700,000
  • پلن الماس
  • 50 عدد
  • کنفرانس
  • 4,750,000
  • 900,000

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.