راه اندازی تلفن دورکاری سازمانی برای شرکت ها

زمان مطالعه :4 دقیقه
راه اندازی تلفن دورکاری سازمانی برای شرکت ها

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راه اندازی تلفن دورکاری سازمانی برای شرکت ها و مجموعه ها می توانید ادامه این مطلب را بخوانید.

بیماری کرونا بسیاری از سازمان و شرکت ها را باعث شده به صورت دورکاری انجام شود.

کرونا شاید مدت ها درمانش پیدا نشود و باید مردم با این ویروس سازگاری پیدا کنند و شغل های خود را متوقف نکنند.

شاید فکر می کنید انجام کار های شرکت تان با تلفن های معمولی بسیار سخت و هزینه بر خواهد بود اما با استفاده از خط تلفن ویپ اینگونه نخواهد بود.

خط تلفن ثابت اینترنتی که نسل جدیدی از تلفن های معمولی هستند امکانات فراوانی دارند که باعث می شود شما بتوانید با کیفیت بالا به مشتریان خدمات بدهید.

این تلفن ها تحت اینترنت هستند و شما میتوانید در محل کار ، منزل و یا هر مکان دیگر از این شماره استفاده کنید.

بر روی مرکز تماس شما میتوانید بدون اینترنت حتی تماس بگیرید و یا تماس ورودی داشته باشید.

شما می توانید با قرار دادن منشی گویا ، کار اپراتور های خود را سبک تر کنید تا مشتریان با فشردن اعداد به بخش مربوطه وصل شوند.

می توانید در زمان مد نظرتان صدایی را پخش کنید که اطلاعاتی را به مشتری بدهد.

در مناسبت ها و عزاداری ها می توانید پیام های صوتی از قبل اماده شده را قبل از وصل شدن به اپراتور و یا بعد از آن قرار دهید.

خدمات تلفن دورکاری سازمانی

  1. چندین تماس همزمان فقط با استفاده از یک شماره خط
  2. داشتن منشی گویا
  3. صف تماس
  4. مشخص کردن تایم کاری
  5. بلک لیست و وایت لیست
  6. کنفرانس های ویدیویی و صوتی
  7. داشتن بیشمار داخلی
  8. بهره بری از صندوق صوتی برای گوش دادن به پیغام های مشتریان
  9. نظر سنجی و امتیاز دهی به کارمندان و کارکنان
  10. بررسی وضعیت اپراتور ها و میزان تماس های آنان در روز و مدت زمان های معین شده.
  11. این سیستم همچنین می تواند به CRM متصل شود تا شما با اطلاعات کاملی جوابگو مشتری باشید.
  12. عدم نیاز و ضرورت برای سخت افزار از نکات قابل توجه این سیستم می باشد.
  13. برقراری تماس های ورودی و خروجی بدون استفاده از اینترنت
  14. و….

کاربرد های جذاب مرکز تماس ویپ

در واقع می توان به این موضوع اشراف داشت که دیگر باید سیستم های سانترال را کنار گذاشت و از سیستم ویپ بهره برد.
ویپ تمامی امکانات مد نظر را می تواند به شما بدهد و انعطاف پذیری بالایی در قبال سناریو های تماس دارد.
قطعا این موضوع برای مشتریان جذاب خواهد بود که در روز های تعطیل رسمی کشور ، کسانی هستند که جوابگو تلفن آنها هستند و بسیار جذاب تر می شود زمانی که دیگر نیاز نیست کارشناس حتما آن روز خودش را به دفتر برساند.

می تواند در منزلش و یا در مسیر رفتن به استراحتگاه روز تعطیلش باشد.

در سیستم تلفن های قدیمی که شرکت های بزرگی دارند ، زمانی که کارمند با شماره ای تماس میگیرید و شخص پاسخگو نیست بعد از اینکه شخص ، تماس از دست رفته را می بیند با شماره مجموعه تماس می گیرید تا از دلیل تماس با خبر شود.
مشکل بزرگی که پیش می آید معمولا این است که بعد از سر درگمی فراوان به اپراتوری وصل می شود و نه شخص و نه اپراتور نمی داند که چه کسی با او تماس داشته است و باید در دفتر اعلام کند تا شخص مورد نظر را بیابد.

اما سیستم مرکز تماس ویپ این امکان را دارد تا خودکار هر زمان با کسی تماس گرفته شد و پاسخگو نبود ، در صورت تماس از همان شماره مستقیم به داخلی که با آن شخص تماس گرفته است وصل کند.

جهت اطلاعات بیشتر و بررسی نیاز های سیستم خود می توانید با ما تماس بگیرید.

با کمال میل پاسخگو تمامی سوالات شما هستیم.

دیدگاه خود را بنویسید