چرا تلفن اینترنتی بخریم

زمان مطالعه :4 دقیقه
internet phone

شماره تلفن اینترنتی ، شماره ای از عصر جدید بوده که طیف گسترده ای از قابلیت ها ، مانند انتقال تماس (call forwarding) ، پست صوتی (voicemail) ، کنفرانس و … را ارائه می دهد. صدای شما از بستر اینترنت ، بجای سیم مسی خط تلفن های معمولی ، برای انتقال صدا استفاده می کند. شماره تلفن اینترنتی ، شماره مجازی نیز نامیده می شود که به شما امکان می دهد تماس های تلفنی را به هر دستگاه دیگری هدایت کنید.

اگر مشاغل شما در چندین شهر باشد ، احتمالا دارای حجم تماس بالایی است. تماس اینترنتی می تواند یک کانال ارتباطی ارزشمند برای شما باشد که هم برای بیزینس و هم برای مشتریان شما هزینه ها را کاهش می دهد.

شماره تلفن های اینترنتی مزایای مختلفی برای انواع کاربران دارد – اعم از افراد ، دفاتر خانگی ، مشاغل کوچک و متوسط یا شرکت های بزرگ.

1. مقرون به صرفه است :

همانطور که بخشی از نام آن مشخص است ، یک سیستم تلفنی VoIP از پروتکل اینترنت برای برقراری تماس استفاده می کند. به جای استفاده از خطوط تلفن ، تمام داده های ارتباطی به بسته تبدیل شده و از طریق شبکه IP ارسال می شوند.

کاهش در هزینه کلی ، باعث افزایش محبوبیت تلفن اینترنتی می شود. روش های مستقیم و غیرمستقیم بسیاری وجود دارد که می تواند هزینه عملیات را کاهش دهد.

– هزینه سخت افزار :

سیستم تلفنی اینترنتی ، از کنسول PBX گرفته تا سیم کشی ، نیاز شما به سخت افزار اضافی را برطرف می کند. تلفن نرم افزاری می تواند جایگزین سخت افزار تلفن باشد. سیپ ترانک را می توان برای تسهیل انتقال شبکه تلفن به کار برد.

– هزینه های تماس کمتر :

همانطور که از نام آن مشخص است ، تلفن اینترنتی تمام داده های ارتباطی را به صورت بسته از طریق اینترنت ارسال می کند. به همین دلیل ، هزینه هر مکالمه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. آمار نشان می دهد مشاغل کوچک با استفاده از تلفن اینترنتی می توانند قبض تلفن شرکتشان را تا 60٪ کاهش دهند. آنها همچنین می توانند تا 90٪ در تماس های بین المللی صرفه جویی کنند.

2 . قابلیت پویایی را ارائه می دهد :

یک مزیت بارز برای خرید شماره تلفن های اینترنتی ، امکان برقراری تماس از هرجایی است. این شماره تلفن ها ، برای برقراری و دریافت تماس فقط به تلفن نرم افزاری و اتصال به اینترنت احتیاج دارند.

امروزه بسیاری از سازمان ها ، از مرکز تلفن ابری بهره میبرند تا علاوه بر رونق کسب و کارشان ، از مزایای بیشمار مرکز تلفن ابری به نفع خودشان استفاده کنند.

چرا مشاغل شماره تلفن های اینترنتی را ترجیح می دهند؟

اکنون که به درک کاملی از مفهوم شماره تلفن اینترنتی و مزایای آن رسیدید ، مزایای بسیاری برای استفاده از این سیستم در کسب و کار شما وجود دارد.

1 . قابلیت های قدرتمند برای تیم های کوچک و بزرگ :

شماره تلفن اینترنتی از قابلیت های قدرتمندی برخوردار است که می تواند کمک بسزایی را برای بیزینس شما به ارمغان آورد. ویژگی هایی مانند ضبط تماس ، انتقال تماس و تماس کنفرانسی می تواند در فعالیت های تجاری روزمره بسیار مفید باشد.

به عنوان مثال اگر تماس های ورودی دارید ، موارد زیر می تواند به کمک شما آید :

  • تلفن گویا (IVR)
  • توزیع خودکار تماس (ACD)
  • فالومی (follow-me)
  • نظارت بر تماس ها با استفاده از رابط کاربری آنلاین و …

2.سخت افزار و نرم افزار مقرون به صرفه :

همانطور که بررسی نمودیم ، شماره تلفن اینترنتی در مقایسه با روشهای سنتی می تواند با هزینه بسیار کمی کار کند. این هزینه صرفه جویی شده می تواند یک مزیت قابل توجه برای مشاغل کوچک باشد که می توانند این پول را در تجارت خود سرمایه گذاری کنند.

3. افزایش قابلیت دسترسی :

با سیستم تلفن سنتی می توانید همزمان تنها با یک نفر صحبت کنید. برعکس ، سیستم تلفن اینترنتی مجموعه ای از ویژگی ها مانند Ring All ، کنفرانس ، انتقال تماس و پیام صوتی را ارائه می دهد که به نفع مشاغل است. با Ring All می توانید تماس های دریافتی را به گونه ای توزیع کنید که هیچ یک از تماس گیرندگان بدون پاسخ برنگردند. چنین خدماتی همکاری و ارتباط با مشتریان را برای کارمندان و مدیریت آسان می کند.

چنانچه علاقه مند به مطالعه مطالب بیشتر در حوزه ویپ و شبکه هستید از قسمت وبلاگ ما را دنبال نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید