چگونه بفهمیم خط تلفن اینترنت دارد
یکی از مسائل مهم در بحث اینترنت های خانگی این است که بفهمیم قبلا خط تلفن روی چه اپراتوری اینترنت داشته است آیا این موضوع برای شما هم پیش آمده است؟
مخابرات ، آسیاتک ، های وب ، شاتل و … سرویس دهنده های اینترنت هستند و اگر شما اطلاع نداشته باشید که قبلا خط تلفن تان روی کدوم از این سرویس دهنده ها فعالیت میکرده است و بخواهید دوباره اینترنت را راه اندازی کنید؛شاید فکر کنید کار سختی در پیش دارید و باید به تک تک این سرویس دهنده ها زنگ زده تا مطلع شوید که بر روی خط تلفن اینترنتی فعال بوده است.
شما می تونید با رفتن به نزدیکترین شعبه مخابرات شهر یا محل تون این مشکل رو حل کنید و دیگه نیازی نیست تا با تمامی سرویس دهنده تماس برقرار کنید.
راه دوم پیدا کردن نوع اینترنت خط تلفن
این روش کمی طولانی و خسته کننده مطمنا خواهد بود اما با این روش شما لازم به بیرون رفتن از منزل ندارید و در منزل میتوانید با استفاده از این روش به هدف خود برسید و از شر آلودگی و ترافیک بیرون خلاص شوید.
شما می توانید با استفاده از شماره های زیر به سرویس دهنده های اینترنت زنگ بزنید و از تعرفه و سرویس های اینترنت با خبر شوید.
برای استفاده از شماره های زیر می توانید بر روی هر شماره کلیک کنید تا شماره وارد قسمت تماس گوشی شود و به راحتی تماس را برقرار کنید.
آسیاتک 1544
های وب 1565
شاتل 91000000
اما باز هم شاید با این راه به نتیجه ای نرسید و یا این کار کمی طولانی و خسته کننده برایتان به نظر بیاید.
در صورتی که با این روش ها باز هم نتوانستید ، ما می توانیم اینترنت adsl آسیاتک را برای شما راه اندازی کنیم.
تنها نیاز است شما درخواست خود را به ما از گفتگوی آنلاین و یا نظرات زیر اعلام نمایید.
شماره تماس خود را برای ما قرار دهید تا با شما تماس گرفته و سرویس اینترنت adsl مدنظر برای شما را راه اندازی نماییم.
سرویس اینترنت adsl آسیاتک به همراه قیمت و پلن های موجود برای شما ارسال می شود و شما می توانید بسته به میزان مصرف خود سرویس اینترنت خانگی خود را انتخاب نمایید.
درخواست اینترنت شما ثبت می شود و سپس بعد از پرداخت فاکتور ، طی بازه زمانی مشخص شده برای شما سرویس فعال خواهد شد.
در صورت هرگونه سوال می توانید نظر خود را اعلام بفرمایید و یا با ما در تماس باشید.
دیدگاه خود را بنویسید