چگونه بفهمیم خط تلفن اینترنت دارد

زمان مطالعه :3 دقیقه
چگونه بفهمیم خط تلفن اینرنت دارد؟

یکی از مسائل مهم در بحث اینترنت های خانگی این است که بفهمیم قبلا خط تلفن روی چه اپراتوری اینترنت داشته است آیا این موضوع برای شما هم پیش آمده است؟

مخابرات ، آسیاتک ، های وب ، شاتل و … سرویس دهنده های اینترنت هستند و اگر شما اطلاع نداشته باشید که قبلا خط تلفن تان روی کدوم از این سرویس دهنده ها فعالیت میکرده است و بخواهید دوباره اینترنت را راه اندازی کنید؛شاید فکر کنید کار سختی در پیش دارید و باید به تک تک این سرویس دهنده ها زنگ زده تا مطلع شوید که بر روی خط تلفن اینترنتی فعال بوده است.

شما می تونید با رفتن به نزدیکترین شعبه مخابرات شهر یا محل تون این مشکل رو حل کنید و دیگه نیازی نیست تا با تمامی سرویس دهنده تماس برقرار کنید.

راه دوم پیدا کردن نوع اینترنت خط تلفن

این روش کمی طولانی و خسته کننده مطمنا خواهد بود اما با این روش شما لازم به بیرون رفتن از منزل ندارید و در منزل میتوانید با استفاده از این روش به هدف خود برسید و از شر آلودگی و ترافیک بیرون خلاص شوید.

شما می توانید با استفاده از شماره های زیر به سرویس دهنده های اینترنت زنگ بزنید و از تعرفه و سرویس های اینترنت با خبر شوید.

برای استفاده از شماره های زیر می توانید بر روی هر شماره کلیک کنید تا شماره وارد قسمت تماس گوشی شود و به راحتی تماس را برقرار کنید.

آسیاتک 1544

های وب 1565

شاتل 91000000

اما باز هم شاید با این راه به نتیجه ای نرسید و یا این کار کمی طولانی و خسته کننده برایتان به نظر بیاید.

در صورتی که با این روش ها باز هم نتوانستید ، ما می توانیم اینترنت adsl آسیاتک را برای شما راه اندازی کنیم.
تنها نیاز است شما درخواست خود را به ما از گفتگوی آنلاین و یا نظرات زیر اعلام نمایید.

شماره تماس خود را برای ما قرار دهید تا با شما تماس گرفته و سرویس اینترنت adsl مدنظر برای شما را راه اندازی نماییم.

سرویس اینترنت adsl آسیاتک به همراه قیمت و پلن های موجود برای شما ارسال می شود و شما می توانید بسته به میزان مصرف خود سرویس اینترنت خانگی خود را انتخاب نمایید.

درخواست اینترنت شما ثبت می شود و سپس بعد از پرداخت فاکتور ، طی بازه زمانی مشخص شده برای شما سرویس فعال خواهد شد.

در صورت هرگونه سوال می توانید نظر خود را اعلام بفرمایید و یا با ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

17 دیدگاه دربارهٔ «چگونه بفهمیم خط تلفن اینترنت دارد»

  1. سلام جالبیش اینجاست که درخواست جمع‌آوری به آسیاتک دادم حلش کردن و پیام اینکه مخابراتم جمع‌آوریش کرد بهم اومد الان میخوام سرویس بگیرم میگن Adsl وصله به خطتون استعلام گرفتم گفتن هنوزم رو آسیاتک وصله با اینکه 1 هفته کامل شده نمیدونم دیگه چیکار کنم کسی راه حلی داشت بگه

    1. چیکارش کردین درست شد یا درست نشد دیگه ولش کردین منم به همین درد گرفتارم اگه درست شده بگو ماهم همون کار رو انجام بدیم

    2. زنگ بزنید ۱۹۵ …وقتی با زبون خوش حایشون نمیشه باید اینجوری حالیشون کرد

  2. ما هم به همین درد گرفتاریم. ۲۰۲۰ داشتیم.
    ۲۰۲۰ میگه جمع شده ، آسیاتک و دیگر سرویس دهنده ها میگن جمع نشده!
    موندیم والا

  3. منم ی ماهی هست که درگیر همین موضوع هستم. شاتل میگه جمع کرده ولی 2020 نمیتونه وصل بشه میگه مودمتون دیده نمیشه.
    جالب که به مودم که وصل میشم وصل میشه به پشتیبانی فنی شاتل

  4. دقیقا برای منم همینه .پارس میگه ما جمع کردیم مخابرات میگه نمیتونیم سرویس بدیم روی خط اینترنته

  5. ما هم همین بلا سرمون اومده از مخابرات گرفتیم میگه یک شرکت دیگه رو خط سرویس می داده نه اسم شرکت رو میگه نه میان خودشون درست کنن چند بار هم تو این وضعیت حضوری مخابرات رفتم

  6. من زنگ زدم مخابرات گفت از یه شرکت دیگه اینترنت داری زنگ زدم شاتل و های وب و اسیا تک و فن اوا همه گفتن از مخابرات بپرس
    فکر کنم با خودشون فکر کردن من توپ هستن هی پاس کاری میکنن

  7. من الان نزدیک به یک ماه هست که فرم ثبت نام اسیاتک رو انجام دادم ولی هر چی پیگیری میکنم میگه هنوز از مخابرات تایید رانژه رو جواب نمیده اگه میدونید من باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین که وصل کنن اینترنت رو.

  8. دوستان عزیز که مشکل جمع اوری دارن تو سایتی که کخصوص شکایت از سرویس های اینترنته برن و شکایت کنن از شرکت مورد نظر تا اونا به صورت رایگان پیگیری کنن .اینا تا زور بالا سرشون نباشه جمع اوری نمیکنن منم همین مشکل داشتم اینطوری حل شد

  9. سلام . من هفته ای میشه اینترنت پارس آنلاین دارم و قطع است جالب این جاست رفتم نمایندگی که بگم چرا قطعه، دیدم چندین نفر دیگر همین مشگل داشته و شخص نماینده گفت اینترنت سراسری قطع است وجالبتر اینکه زنگ به شرکت زدم بالغ بر ده کارشناس هر دفعه یکی زنگ که زدم جواب میداد بهم از اول چطور کابل مودم ، پریز تلفن عوض کنم این اتاق وان اتاق وطبقه بالا منزل و پایین به من کردند دست آخر بهم گفتن برم روی دیوار حیاط خانه مودم را به کابل اصلی مخابرات ورودی ، بزنم این کار کردم نتیجه نداد و گفتن سه روز منتظر باش تاما یکسری کارها بکنیم حالا این را می‌ خواهم بگم شما که اینترنت تان قطع است ومشکل اپراتور و…… دارید دیگه چرا مشترک بینوا را اینقدر اذیت میکنید چندین کابل تلفن و پریز و مودم عوض کن به من خریدم خدا را خوش میاد در حالی که همان اول بگید مشگل از ماست درست میشه خوب ما هم صبر میکنیم وقتی بهشان گفتم بابا جان چندین مشترک دیگر شما هم الان نزدیک من هستن میگن چراغ های مودم بغیر از برق وای فای خاموشه و اینترنت ندارن میگن نه به ما چیزی گزارش نشده مال شما فقط خرابه . الان چند روزه درخواست جمع آوری دادم و دویست گیگ اینترنتم رو هواست کسی به دادمان نمی‌رسه . خداییش این ظلم نیست کار خودم و همسرم با نمایندگی فروش اینترنتی تو خونه شکم خودمان سیر میکنیم جند روزه فقط چشم به چراغ های مودم دوختیم که کی بشه چهار تا سبز مثل همیشه ….

  10. بهتره آخرین کار را همون اول انجام بدین .
    یا به 195 شکایت کنین . یا راحت ترین و بهترین راه اینه . مستقیم برین به بخش امور مشترکین اداره مخابرات ( منظورم دفاتر پیشخوان یا سایر نمایندگیهای مخابرات نیست. مستقیم برین تو اداره و اطاق امور مشترکین ) . از مسئول امور مشترکین یا مسئول شبکه هوایی بپرسین . ایشون اطلاعات دقیق رو میگن

  11. عالی فقط شکایت ب قسمت مربوطه اداره مخابرات و دیگر شرکتهای اینترنتی اونم کتبا

  12. سلام دوستان
    من از ADSL شاتل و پارس انلاین و های وب استفاده کردم و الان میخوام از اسیاتک استفاده کنم
    لطفا کسایی که از اسیاتک استفاده کردن نظر خودشون رو اینجا بنویس

  13. سلام وقت بخیر ببخشید ی مودم ایرانسل داریم برای خط منزل قبلی الان برای منزل جدید وخط جدبد چجوری باید راه اندازی کنیم و ازمخابرات استعلام بگیرم دراین منزل اینترنت جواب میده و بسته خرید کنیم ازمخابرات