مزایای مرکز تماس برای کسب و کارها

مرکز تماس

مرکز تماس

این مقاله در خصوص مزایای مرکز تماس برای کسب و کارها میباشد که ما برای شما به طور کلی توضیح داده ایم .

در دهه 60 میلادی مرکز تماس در آمریکا به وجود آمد . و بعد از آن تاریخ هم زمان با پیشرفت و تکنولوژی و ساخت تجهیزات جدید این مجموعه یکی از بخش های مهم یک شرکت نام گرفت .
مرکز تماس به دلیل مزایای مفید و فراوان در شرکت ها از محبوبیت خاصی برخوردار است .
نام دیگر مرکز تماس ( کال سنتر ) است .
در این مجموعه که تشکیل شده از تعدادی سیستم و تجهیزات لازم برای یک کارمند مرکز تماس که کار آن ها پاسخگویی به مشتریان است .
مورد قبول و مهم بودن مرکزتماس برای کسب کارهای مختلف کوچک و بزرگ بودن کسب و کار فرقی نمیکند .
زیرا تمام کسب و کارهای موفق که رضایت مشتری همچنین جذب مشتری را داشته باشند احتیاج به این مجموعه دارند .

مزایای مجموعه مرکزتماس در کسب و کارها :

 

1 . سرعت پاسخگویی مکالمات : زمانیکه تعداد تماس های دریافتی زیاد است . این مجموعه با پاسخگویی سریع و معطل نکردن مشتری مشکلات مشتریان حل کرده و باعث میشود مشتری بعدی کمتر در صف انتظار بماند . که این فرایند باعث جلب رضایت مشتریان میشود .

2 . شیفت بندی اپراتورهای مرکزتماس : زمانیکه مرکزتماس یک مجموعه به صورت شبانه روز در حال پاسخگویی به تماس های دریافتی مشتریان باشد . باید در هر چند ساعت شیفت خود را به کارکن بعدی که پرانرژی تر نیز است تحویل دهد .

3 . نظارت کردن عملکرد کارکنان با مرکز تماس : این مورد از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا باعث میشود . متوجه اهمیت اپراتور های مرکز تماس شوید یعنی از زمان استراحت همچنین از حضور و غیاب کارکنان درجریان باشید .

4 . بهره وری زیاد در فروش و خدمات : مجموعه مرکز تماس قادر است تماس ها دریافتی زیادی را پاسخگو باشد . و این مسئله باعث فروش زیاد شود و سطح کیفیت و برخورد صحیح با مشتری که باصبر و حوصله همراه است صورت میگیرد و خرید مشتری بعد از رضایت قطعی میشود .

5 . بازار یابی به صورت تلفنی از طریق مرکز تماس : این مجموعه در بازار یابی نیز قادر است مشتری جذب کند . با توضیح ارائه محصولات برای افراد و شفاف سازی فواید محصولات به صورت تلفنی میتواند مشتری جذب کند و فروش خود را افزایش دهد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.