کاربرد سیستم تلفنی ویپ در آژانس های مسافرتی
این مقاله در خصوص کاربرد سیستم تلفنی ویپ در آژانس های مسافرتی میباشد که ما آن را به طور کلی شرح داده ایم .
همه ی شرکت ها و مشاغل دیگر به دنبال این هستند که امکانات زیاد و بروزی در محل کار داشته باشند . و سیستم های ارتباطی خود را ارتقا دهند . که با سیستم تلفنی ویپ پیشرفته می توان اینکار را انجام داد .
کاربرد سیستم تلفنی ویپ در آژانس های مسافرتی :
زیرا کیفیت بالا در ارتباط برقرار کردن و امکانات بسیار نسبت به سیستم های قدیمی دارند . که هم برای مشاغل مفید است و هم در خدمت رسانی به مشتریان باعث رضایت مندی می شود .
از این قبیل می گویم آژانس های مسافرتی نیز احتیاج به سیستم تلفنی ویپ دارند .
زیرا در این شغل مهمترین روش ارتباط گرفتن با مشتری به صورت تلفنی است .
سیستم تلفنی ویپ کمک زیادی در خصوص این مشاغل می کند .
سیستم تلفنی voip با توجه به امکانات پیشرفته از جمله .
رضایت مشتری با نحوه برخورد صحیح و خدمات بسیار ، امکان انجام بازاریابی مشاغل ، امکان نظارت بر کیفیت خدمات مربوطه و بررسی انجام نظارت برعملکرد کارکنان
سیستم تلفنی voip با شنود مکالمات به صورتی که مشتری متوجه نشود به شما کمک می کند . تا در راهنمایی به اپراتورهای که تازه وارد یا ناتوان در پاسخگویی به مشتریان هستند راهنمایی کنید .
با ارسال پیامک و یا تماس صوتی می توانید سفرها و تورها را برای مشتریان ارسال کرده . و از این طریق تورها را تبلیغ کنید.
با توجه به امکان دسته بندی مشتریان می توانید نظم کاری خوبی برقرار کنید . و برای دسترسی به مشتریان در تورهای مختلف به آسانی اینکار را انجام دهید .
زمانیکه مشتری تماس میگیرد با مشاهده به صفحه خود می توانید اطلاعات مشتری جدید را وارد کنید و در صورت تماس بعدی احتیاجی به گرفتن اطلاعات نداشته باشید .
با قابلیت ضبط مکالمات شما می توانید تماس ها را بایگانی کرده در صورت نیاز برای آگاهی و یا عملکرد اپراتور ها به آن ها مراجعه کنید .
با داشتن نظرسنجی می توانید نقاط ضعف و قوت خود را از نگاه مشتری با خبر شوید . و از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید .
همچنین با ویژگی مهمی که آژانس های مسافرتی نیاز دارند از قبیل تماس رایگان برای مسافران خارجی به دلیل اینکه هزینه تماس در خارج از کشور بسیار می باشد .
این گزینه یک پلن مثبت برای مشتریان و آژانس ها می باشد .
وقتی تعداد تماس ها بسیار باشد و اپراتورها مشغول باشند . مشتریان به صف های انتظار می روند و در آنجا با پخش موسیقی منتظر وصل شدن به اپراتور میمانند .
این قابلیت یعنی هیچ تماسی از دست نمی رود . و هیچ مشتری با عصبانیت به دلیل اینکه تماسش پاسخگو نبوده نمیماند .
داشتن یک سیستم تلفنی قدرتمند و با کیفیت برای آژانس های مسافرتی یعنی یک پیشرفت چشمگیر زیرا به صورت پنهان نیز برای آژانس های مسافرتی سودآور خواهد بود .
قابلیت های سیستم تلفنی ویپ :
1 . مشاهده اطلاعات مشتریان در هنگام برقراری تماس
2 . نظر سنجی
3 . امکان ضبط تماس ها
4 . از دست ندادن هیچ نوع تماسی
5 . امکان برقراری صف
6 . نظارت
7 . بازاریابی
8 . ارسال دریافت فکس
9 . سامانه یادآوری
همچنین قابلیت یکپارچه سازی سیستم تلفن ویپ و CRM وجود دارد .
این یعنی دوچندان کردن امکانات و کیفیت خدمات
سیستم تلفنیvoip با متصل کردن تماس های ورودی مشتریان به بخش های مربوطه داخلی از جلوگیری در اتلاف وقت نیز صرفه جویی می کند . که این امر در تمامی کارها بسیار مهم است .
دیدگاه خود را بنویسید