کاربرد سیستم تلفنی ویپ در آژانس های مسافرتی

زمان مطالعه :3 دقیقه
سیستم تلفنی ویپ

سیستم تلفنی ویپ

این مقاله در خصوص کاربرد سیستم تلفنی ویپ در آژانس های مسافرتی میباشد که ما آن را به طور کلی شرح داده ایم .

همه ی شرکت ها و مشاغل دیگر به دنبال این هستند که امکانات زیاد و بروزی در محل کار داشته باشند .‌ و سیستم های ارتباطی خود را ارتقا دهند . که با سیستم تلفنی ویپ پیشرفته می توان اینکار را انجام داد .

کاربرد سیستم تلفنی ویپ در آژانس های مسافرتی :

 

زیرا کیفیت بالا در ارتباط برقرار کردن و امکانات بسیار نسبت به سیستم های قدیمی دارند . که هم برای مشاغل مفید است و هم در خدمت رسانی به مشتریان باعث رضایت مندی می شود .

از این قبیل می گویم آژانس های مسافرتی نیز احتیاج به سیستم تلفنی ویپ دارند .
زیرا در این شغل مهمترین روش ارتباط گرفتن با مشتری به صورت تلفنی است .
سیستم تلفنی ویپ کمک زیادی در خصوص این مشاغل می کند .

سیستم تلفنی voip با توجه به امکانات پیشرفته از جمله .
رضایت مشتری با نحوه برخورد صحیح و خدمات بسیار ، امکان انجام بازاریابی مشاغل ، امکان نظارت بر کیفیت خدمات مربوطه و بررسی انجام نظارت برعملکرد کارکنان

سیستم تلفنی voip با شنود مکالمات به صورتی که مشتری متوجه نشود به شما کمک می کند . تا در راهنمایی به اپراتورهای که تازه وارد یا ناتوان در پاسخگویی به مشتریان هستند راهنمایی کنید .

با ارسال پیامک و یا تماس صوتی می توانید سفرها و تورها را برای مشتریان ارسال کرده . و از این طریق تورها را تبلیغ کنید.

با توجه به امکان دسته بندی مشتریان می توانید نظم کاری خوبی برقرار کنید . و برای دسترسی به مشتریان در تورهای مختلف به آسانی اینکار را انجام دهید .

زمانیکه مشتری تماس میگیرد با مشاهده به صفحه خود می توانید اطلاعات مشتری جدید را وارد کنید و در صورت تماس بعدی احتیاجی به گرفتن اطلاعات نداشته باشید .

با قابلیت ضبط مکالمات شما می توانید تماس ها را بایگانی کرده در صورت نیاز برای آگاهی و یا عملکرد اپراتور ها به آن ها مراجعه کنید .

با داشتن نظرسنجی می توانید نقاط ضعف و قوت خود را از نگاه مشتری با خبر شوید . و از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید .

همچنین با ویژگی مهمی که آژانس های مسافرتی نیاز دارند از قبیل تماس رایگان برای مسافران خارجی به دلیل اینکه هزینه تماس در خارج از کشور بسیار می باشد .
این گزینه یک پلن مثبت برای مشتریان و آژانس ها می باشد .

وقتی تعداد تماس ها بسیار باشد و اپراتورها مشغول باشند . مشتریان به صف های انتظار می روند و در آنجا با پخش موسیقی منتظر وصل شدن به اپراتور میمانند .

این قابلیت یعنی هیچ تماسی از دست نمی رود . و هیچ مشتری با عصبانیت به دلیل اینکه تماسش پاسخگو نبوده نمیماند .

داشتن یک سیستم تلفنی قدرتمند و با کیفیت برای آژانس های مسافرتی یعنی یک پیشرفت چشمگیر زیرا به صورت پنهان نیز برای آژانس های مسافرتی سودآور خواهد بود .

قابلیت های سیستم تلفنی ویپ :

1 . مشاهده اطلاعات مشتریان در هنگام برقراری تماس

2 . نظر سنجی

3 . امکان ضبط تماس ها

4 . از دست ندادن هیچ نوع تماسی

5 . امکان برقراری صف

6 . نظارت

7 . بازاریابی

8 . ارسال دریافت فکس

9 . سامانه یادآوری

همچنین قابلیت یکپارچه سازی سیستم تلفن ویپ و CRM وجود دارد .
این یعنی دوچندان کردن امکانات و کیفیت خدمات

سیستم تلفنیvoip با متصل کردن تماس های ورودی مشتریان به بخش های مربوطه داخلی از جلوگیری در اتلاف وقت نیز صرفه جویی می کند . که این امر در تمامی کارها بسیار مهم است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.