امکانات مرکز تماس

مرکز تماس

 

مرکز تماس

این مقاله در خصوص بازگو کردن امکانات مرکز تماس است.

مرکز تماس به مجموعه ای که برای مدیریت تماس ها و روند سریع تر پاسخگویی با کیفیت بالا میگویند.

امکانات مرکز تماس

این مجموعه به شما کمک میکند هیچ تماسی بی پاسخ نباشد ، سرعت پاسخ دهی به تماس ها بالا باشد در هزینه مکالمات صرفه جویی شود . هنگامی که تعداد تماس ها بسیار است و مشتریان در صف انتظار هستند پخش موسیقی انجام شود .

سهولت در انجام کارها با مرکز تماس امکان پذیر است .ضبط کردن تماس های تلفنی یکی از امکانات مرکز تماس است که در صورت نیاز به آن ها مراجعه کنید .
تلفن گویا : این امکان را میدهد راحتتر به بخش مورد نظر متصل شوید در ارائه خدمات به شما کمک میکند به نرم افزار های مورد نظر خود برای فروش بیشتر متصل شوید .
ارتباط گرفتن رایگان درون سازمان ،
بهره مند شدن از فروش زیاد و ارائه خدمات و……
امکانات این مرکز بی شمار است. اما حیاتی ترین و مهم ترین آن ها را شرح دادیم .

حال اگر به فکر راه اندازی این مجموعه مفید هستید باید تجهیزات مورد نظر برای آن را در نظر بگیرید
این تجهیزات عبارتند از ؛
سیستم شخصی برای هریک از کارکنان مربوطه
دستگاه IP PBX که کاربرد آن مدیریت تماس ها است . یعنی تماس ها را به تلفن گویا انتقال می دهد .
خط تلفن کوتاه و رند
داشتن تلفن اینترنتی برای تمام کارکنان که در صورت تماس صوتی و تصویری مورد استفاده قرار گیرد .
تجهیزات دیگری که برای سرورهای اینترنتی ضروری است .
همچنین برای وجود یک مرکز تماس باید بودجه خود را در نظر بگیرید . زیرا علاوه بر هزینه تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری ، هزینه حقوق کارمندان موفق را نیز باید در نظر بگیرید .
وجود مرکز تماس برای جذب مشتری جدید و همچنین نگهداشتن مشتری قبلی مفید است .
نتیجه گیری : این مجموعه برای پیشرفت کسب و کار مطلوب ، برای ارتباط گرفتن آسان و سهولت کار طراحی شده ، و ارائه خدمات با این مجموعه باکیفیت تر است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.