اتصال سانترال به crm

زمان مطالعه :3 دقیقه
تلفن رومیزی پاناسونیک

اتصال سانترال به crm عنوان این بخش از مقاله آس تل میباشد . جهت داشتن اطلاعات بیشتر آس تل را همراهی کنید .

سی آر ام چیست و اهداف آن :

 

سی آر ام به معنای ارتباط گرفتن با مشتری میباشد . این نرم افزار جهت یکپارچگی و جمع آوری اطلاعات بدون مشکل و نقصی ساخته شده .

ویژگی های crm :

 

1 . سود آوری با فروش زیاد

2 . شناسایی مشتری و داشتن اطلاعات از شرایط فعلی بازار

3 . بازاریابی

4 . جمع آوری اطلاعات در زمان کم

5 . دسترسی راحت به اطلاعات مشتری

6 . مشتریان به هدف شما جهت می دهد

7 . یک سازمان اطلاعاتی پیشرفته دارید

8 . راندمان بیشتر می شود

9 . سی آر ام توانایی خودکار در کارهای روزمره و کمک به کارها را میکند .

10 . ثبت روادید

11 . ثبت اطلاعات

12 . ذخیره ی تمامی فایل های صوتی با مشتریان

13 . نگهداری از تمامی اطلاعات

14 . توانایی طبقه بندی کردن مشتریان براساس خصوصیات و شرایط آن ها

هدف از وجود نرم افزار crm به دست آوردن اعتماد و رضایت مشتریان و داشتن سود زیاد ، ارتباط گرفتن صحیح و موفق با مشتریان ، داشتن درآمد بالا ، محصولات را از راه درست ارائه کردن میباشد .

سی آر ام در 4 نوع موجود است .
1 . استراتژیک
2 . تعاملی
3 . تحلیلی
4 .عملیاتی

پس یک نرم افزار مهم و پرکاربرد با امکانات فوق العاده میباشد . که داشتن آن در کسب و کارها باعث موفقیت می شود . این نرم افزار یک راه موفق برای فروش است .

پیش از این نیز گفته بودیم که ارتباط گرفتن از طریق تلفن امروزه یک راه ارتباطی مهم بشمار می رود ‌. چه در کسب و کارها و چه به طور کلی .

اتصال سانترال به CRM :

 

باعث می شود یک ارتباط درست و در شان با مشتری برقرار نمود و همچنین از قابلیت های زیادی در کارهایمان برخوردار شویم .

قابلیت های اتصال سانترال به سی آر ام به شرح زیر است .

قابلیت اتصال سانترال به سی آر ام :

 

1 . در زمانیکه قبلا مشتری با ما تماس گرفته و اطلاعات خود را و شرایط خود را بازگو نموده . با Crm پس از تماس مجدد به طور خودکار اطلاعات به نمایش در می آید ‌. که باعث میشود شما به تمامی اطلاعات تماس گیرنده بدون معطلی برسید و اینکار در وقت نیز صرفه جویی میکند. این اطلاعات نظیر تاریخ دقیق و حتی ساعت تماس میباشد .

2 . در زمانیکه مشتری تماس گرفته باشد و این تماس به صورت بی پاسخ باشد . با ثبت تاریخ دقیق به نمایش در می آید .

3 . امکان ثبت نمودن تماس مشتریان با هرکارمندی که به آن وصل شده .

4 . امکان داشتن یادآور

5 . امکان ثبت یادداشت

پس ما با اتصال سانترال به این نرم افزار می توانیم پس از هر تماس مشتری اطلاعات را دقیق از آن به دست بیاوریم . و به طوری برای پاسخگویی به تماس آماده باشیم .

یک سیستم موفق در نوع برخورد با مشتری باعث پیشرفت در نحوه ی برخورد با افراد و به دست آوردن اعتماد لازم را فراهم میکند .

با سی آر ام بی نظمی در پیگیری ها و آشفتگی و همچنین تلف شدن زمان از بین می رود .

متصل شدن سانترال به سی آر ام ابری

دستگاه های سانترال به دلیل امکانات کم محدود هستند . اما می توانند با متصل شدن به این نرم افزار  ویژگی های بی نظیری را داشته باشند .

با سی آر ام فرصت و امکان مدیریت در فرایند فروش ، بازار یابی ، حسابداری ، مالی و ….. پیدا کنید .

 

از طریق نرم افزار CRM برای هر مشتری یک پرونده در سیستم شکل می گیرد و بعد آن تمامیه تماس ها و اطلاعات بصورت رکوردهای مستقل به پرونده اضافه میشود . این اطلاعات با یک کلیک ثبت و می توان بایگانی اطلاعات مشتریان و همکاران را ثبت و شرح وظایف افراد را انجام داد . و همچنین بتوان اطلاعات را به شکل لحظه ای دریافت نمود. این کار در جهت پیش فاکتور، فاکتور و قیمت ها نیز این چنین میباشد.

 

دیدگاه خود را بنویسید