کاربرد مرکز تلفن ابری

زمان مطالعه :2 دقیقه
ابری

تلفن ابریکاربرد مرکز تلفن ابری فراوان است که در این مقاله  شرح داده ایم

مرکز تماس ابری :

به دلیل کارایی بالا و مزیت زیاد امکانات فراوان این مرکز تلفن دارای اهمیت زیادی در بین کاربران قرار گرفته است . این مرکز تماس همان مرکز تماس ویپ است و در کسب کار به شما کمک شایانی میکند .

استفاد از این مرکز تماس با شکل یک سرویس اینترنتی ثابت و پایدار است . که کاربران به این حالت که سرویس مرکز تماس ابری را در شرکت یا سازمان مربوطه به روی سروری مجازی متصل کرده اند. میتواند از آن استفاده کند . پس نصب و راه اندازی ندارد ، و همچنین احتیاج به تجهیزات ندارد

سرویس اینترنتی مرکز تلفن ابری از امکاناتی نظیر :

ضبط کردن مکالمات
ارسال و دریافت فکس
داشتن صندوق صوتی
امکان کنفرانس به صورت تلفنی
قابلیت انتقال تماس
داشتن ساعت کاری هوشمند
منو به صورت صوتی
و…..
این عوامل و امکانات بالا فقط بخشی از کارایی مرکز تلفن ابری هستند .

یکی از مزیت های مرکز تلفن ابری هزینه های آن است که در بخش استفاده از تجهیزات و نیرو در زمینه پشتیبانی و همچنین دیگر هزینه برق بابت استفاده از این سرویس پرداخت نمیشود . پس در این زمینه ها که پول زیادی ماهانه استفاده میشود صرفه جویی شده است .
مزیت دیگر این سرویس انعطاف پذیری و جابجایی راحت است که شما بدون‌ نگرانی از قطع شدن ارتباط و به سهولت بتوانید جا به جا شوید .
سرویس مرکز تماس ابری بصورت ۲۴ ساعته پشتیبانی میکند و میتوانند در طول شبانه روز به مشتریان خدمات ارائه دهند .

در صورت ارتقا دادن این سرور نیز شما بدون هیچ نگرانی و دردسری این کار را انجام میدهید . یعنی هنگامی که تعداد داخلی ها زیاد و سرور توانایی روبرو شدن ندارد . شما میتوانید با تنظیم نرم افزاری این ارتقا را انجام دهید .

داشتن تلفن گویا که کار را برای شما آسانتر میکند و همچنین برای مشتریان ، که به سهولت به بخش های مورد نظر در طول شبانه روز میتوانند متصل شوند . یعنی داشتن یک منشی بصورت تمام وقت .

داشتن صف های تماس که این مزیت به پاسخ دهی تمامی تماس های کاربران کمک میکند .

امنیت زیاد سرویس در نگه داری از اطلاعات مهم شرکت و سازمان بدون هک شدن

و……

امکانات ومزیت های فراوان مرکز تلفن ابری هستند که به چند مورد آن بصورت توضیحی اشاره شد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.