چگونه سامانه ارسال پیامک صوتی به میزان درآمد کمک میکند ؟

چگونه سامانه ارسال پیامک صوتی به میزان درآمد کمک میکند ؟عنوان این بخش از مقاله است سعی در این بوده به طور کامل و واضح این عنوان برای شما کاربران آس تل شرح داده می شود .

 

پیامک صوتی :

زمانیکه تلفن شما با تماسی همراه است بعد از پاسخ دادن به آن تماس یک پیام صوتی با صدای دلنشین و شاداب پخش می شود . در این صورت باید بدانید که این پیغام یک پیامک صوتی برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی در خصوص کارها می باشد .

پیامک صوتی و اهمیت آن در کسب و کار : از این امکان می توان به خوبی بهره گرفت به طوری که برای کسب و کار خود در سازمان ها ، شرکت ها و …. جهت رونق کسب و کار تبلیغات گسترده ای از این طریق انجام دهید . این عمل یک شیوه ی مناسب در جهت رقابت با دیگر سازمان ها می باشد .
پس با یک پیام مناسب می توان با گذاشتن پیامک صوتی برای افراد کسب و کار خود را تبلیغ نمایید .

 

روش های ارسال در پیام صوتی چگونه است ؟

پیامک صوتی از طریق روش های زیر ارسال میگردد .

1 . ارسال پیغام صوتی به صورت تکی

2 . ارسال پیغام صوتی به صورت چند نفره یا گروهی

3 . ارسال پیام صوتی در زمان آینده

 

کارکنان بخش شرکت مورد نظر شما با داشتن خلاقیت در ساختن متن پیام تبلیغاتی می تواند کمک بزرگی به مجموعه کند . این پیغام با استفاده از گوشی موبایل به راحتی می توان ضبط نمود و آن را به صورت پیغام صوتی ارسال کنید .

توجه داشته باشید که اگر متن تبلیغاتی شما مناسب اما کیفیت صدا قابل قبول نباشد افراد متوجه متن به خوبی نمی شوند . پس کیفیت صدا نیز یک عامل مهم محسوب می شود .

حال به مزیت مهم ارسال پیغام صوتی میپردازیم :

مزایای ارسال پیغام صوتی :

یک مزیت مهم پیغام صوتی این است که بلک لیست دیگر معنا ندارد . به این دلیل که سامانه پیامکی با مخاطبین شما تماس گرفته و صدای شما برای آن ها ارسال می شود . پس شما می توانید اطمینان خاطر داشته باشید افرادی که پیامک صوتی را به هر دلیلی لغو نموده اند نیز از این پیام آگاه می شوند .

مزیت بعدی پیغام صوتی این است که هیچ سوتفاهمی اتفاق نمی افتد . همه ی ما آگاه هستیم که تماس تاثیر بیشتری از پیام دارد زیرا در تماس تن صدا کمک زیادی برای متقاعد کردن میکند . با پیام صوتی می توان تمامی مسائل مهم و ضروری را در میان گذاشت .

یک روش مقرون به صرفه و موثری در تمامی زمینه ها است . پس ما به راحتی می توانیم مسائل و اخبارهای مهم را از طریق این روش ( پیام صوتی ) با افراد در میان گذاشت .

این موضوع که افراد اکثرا پیام متنی ارسال شده را نادید بگیرند برای همگان تایید شده است . پس چرا تبلیغات خود را با صرف هزینه از طریق صوت انجام ندهیم .

باید توجه داشته باشید صدای که ضبط می شود با لحن شاداب ، دلنشین و صمیمی باشد تا تمامی اطلاع رسانی ها را به گوش شنونده انتقال دهد . این عامل باعث خاص بودن و صمیمی بودن با افراد را می رساند .

نکته ی بسیار مهم این است که باید بدانید هزینه ی ارسال پیغام صوتی از پیام متنی کمتر می باشد .
پس این نیز یک عامل موثر در استفاده از پیغام صوتی میباشد .

 

کارکنان بخش شرکت ها می توانند با گویش خود به هر نوع لهجه ای که می باشند پیامک را ضبط نمایند . این یک تاکتیک برای صمیمی بودن با شنونده میباشد .

شما مطمئن هستید که حتما پیام صوتی به گوش مشتری رسیده اما پیغام متنی را شاید نخوانده پاک نمایند . پس تحویل پیامک ها به صورت صوتی آمار بالایی دارد .

با پیغام صوتی می توان در زمینه ی تبلیغات و یا تبریک به مناسبت های مختلف و یا دعوت نامه به مراسم های مختلف و یا اطلاع رسانی در بخش های مختلف می توان انجام داد .

علاوه بر موارد بالا که مزایای مهم پیامک صوتی بشمار می رفتند چند مورد معایب نیز این سامانه دارد . از جمله :

معایب پیغام صوتی :

نمی تواند شنونده آن را ذخیره کند .

زمانیکه پیامک متنی به شماره ی تلفن خاموشی ارسال شود مبلغ هزینه کسر نمی شود اما پیامک صوتی در این ارسال هزینه کسر می کند . این دو مورد نیز از معایب این سامانه به حساب می آید .

 

سیستم تلفن اینترنتی (ویپ) از امکان پیام صوتی بهره مند است و می تواند در کارهایی نظیر بازاریابی و فروش ، اتوماسیون ، مشتری مداری و …. به کسب و کارها کمک نماید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.