معرفی تجهیزات مرکز تماس
هدف از این مقاله معرفی تجهیزات مرکز تماس است . که تلاش بر این بوده به طور کامل به این موضوع بپردازیم .
مرکز تماس ویپ یک روش بسیار مناسب برای کاهش هزینه ها می باشد .
استقبال بسیاری از کسب و کار ها نیز از مرکز تماس به این دلیل است .
همچنین با داشتن یک مرکز تماس می توانید . مهمترین راه ارتباطی یعنی تماس های تلفنی را به خوبی مدیریت کنید . این یعنی مشتریان با احساس رضایت و خوشنودی همراه می شوند .
شما از اینکه توانسته اید رضایت مشتری را جلب کنید یک کسب و کار موفقی هستید .
حال به تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی مرکز تماس میپردازیم :
تجهیزات راه اندازی مرکز تماس:
شما برای راه اندازی یک مرکز تماس به صورت هوشمند نیازمند تجهیزات زیر می باشید .
1 .دستگاه IP PBX
2 . داشتن سرور
3 . تلفن های ویپ
4 . دستگاه های گیت وی
5 . تجهیزات کامپیوتری
6 . اینترنت و تجهیزات شبکه ی روتر
7 . مانیتورینگ
مرکز تماس برای پاسخگویی و انتقال تماس به بخش های مختلف ساخته می شود .
شما میتوانید با پیاده سازی این مجموعه با کمک تلفن گویا بعد از هرتماسی مشتری را به بخش مربوطه متصل نموده ، و از اتلاف وقت مشتری و اپراتور جلوگیری کنید .
سخت افزاری های مرکز تماس به صورت زیر هستند :
1 . تلفن های IP
2 . تلفن های اینترنتی
3 . تجهیزاتی که از اینترنت و استفاده آن بهره میگیرند .
4 . گیت وی ها
5 . مودم
شما برای راه اندازی تک تک مراحل مرکز تماس بهتر است . با یک کارشناس در این زمینه ارتباط برقرار کنید . تا از دانش آن در پیاده سازی تجهیزات و مجموعه استفاده کنید .
مرکز تماس ها در سودآوری ، کاهش هزینه ، ضبط کردن مکالمات ورودی و خروجی ، نحوه کار اپراتورها ، تهیه گزارشات ، امکان قرار دادن نظر سنجی برای یک شرکت ضروری است .
پس کسب و کار شما با داشتن این مجموعه بسیار منظم و متشکل از فناوری پیشرفته و ارائه ی خدمات با کیفیت و سودآور را فراهم میکند .
شما نگرانی برای اینکه هیچ نوع از تماسی را از دست ندهید ندارید . و به راحتی با مدیریت منظم تمامی تماس ها را پاسخگو می باشید .
علاوه بر امکانات بالا مرکز تماس در ارسال و دریافت فکس ، کنفرانس گروهی ، نظارت بر بخش کارکنان نیز خدمات ارائه می دهد .
برای موفقیت در کار داشتن امکانات فراوان در محل کار و موفقیت کسب و کارهایتان که برای هر مدیری یک عامل خوشایندی است . نیاز به این مجموعه مفید دارید .
هر شرکتی باید به نحواحسن مدیریت و ارتباط با مشتریان را به خوبی لحاظ کند .
کال سنتر یک عامل مهم در این موضوع است .
زیرا یک مشتری اولین جایی که با شرکت شما ارتباط برقرار میکند مرکز تماس است . پس هرچه در این ارتباط پاسخگوی مثبت و گیرایی داشته باشید مشتری را وفادار تر نگه میدارید.
اعلام نوبت در صف ، مسیر یابی درست ، ارزیابی کارایی اپراتور ها دیگر امکانات این مجموعه می باشد .
مرکز تماس یک شبکه ی بزرگ با داشتن تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری افراد کارآمد است . که بهترین امکانات و قابلیت ها را داراست .
هدف این مجموعه برقراری تماس ها به صورت آسان با یک سازمان ، از دست ندادن تماس ها ، استفاده بهینه از زمان و نیروی انسانی ، ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب ، نظارت بر کارها و دریافت گزارشات ، کنترل و مدیریت کردن تماس ها می باشد .
دیدگاه خود را بنویسید