تلفن گویا و CRM برای رستوران ها

زمان مطالعه :4 دقیقه
Crm و تلفن گویا

در این قسمت از مقاله به توضیح عنوان تلفن گویا و CRM برای رستوران ها می پردازیم . جهت اطلاع بیشتر با آس تل همراه باشید .

برای آگاهی بیشتر از این عنوان ابتدا تعریف تلفن گویا و CRM را شرح می دهیم .

تلفن گویا: به فناوری پیشرفته ای که امکان تعامل کامپیوتر و انسان را از طریق صدا و همچنین صفحه کلید ممکن می کند . و با این عوامل به هدایت تماس گیرندگان به بخش مربوطه را انجام می دهد میگویند .

سی آر ام : نرم افزار سی آر ام برای مدیریت ارتباط با مشتریان ساخته شده است و برای پاسخ دهی هرچه بهتر تماس گیرندگان و مدیریت درست از تماس ها می باشد .

یک پارچگی تلفن گویا و crm :

با یک پارچگی کامل تلفن گویا و سی آر ام می توانیم قابلیت های زیادی را برای خود و کسب کار خود ایجاد نماییم. و باعث موفق شدن هر چه بهتر کارمندان در پاسخ دهی تماس ها مشتریان می شود .
به چند عوامل از یک پارچگی این دو نرم افزار و فناوری در متن زیر پرداخته ایم.

با یک پارچگی تلفن گویا و سی آر ام در رستوران می توان مشتریان زیادی را جذب کرده و باعث پیشرفت شغل خود شویم .
مشتریان زیاد در یک کسب و کار مساوی است با سود اوری فراوان و رونق شغلی ،

مورد دوم در این یک پارچگی باعث می شود زمان پاسخگویی و همچنین انجام خواسته مشتری در زمان کوتاهی صورت بگیرد . و خشنودی مشتری را اینکار به دنبال دربر میگیرد.
قابلیت دیگر سی آر ام این است که میتواند مشتری که قبلا با رستوران تماس گرفته و اطلاعات خود را داده است شناسایی کند .
که این امر در سرعت کار ها بسیار کمک رسان است .

شاید برای شما سوال پیش بیاید که

چگونه یکپارچگی منشی تلفنی و سی آر ام باعث جذب مشتری می شود ؟

آس تل برای شفاف سازی این مورد پاسخ آن را به شما می دهد.

پاسخ این خواهد بود که شما میتوانید با این دو عوال در ارسال نمودن پیام و یا انجام تماس صوتی به صورت بازار یابی شغل خود را تبلیغ نمایید .

عوامل مهم :

همچنین کسب و کار شما میتواند برای مشتریان خود نظر سنجی اعمال نماید .تا به کمی ها کاستی ها در رستوران پی برده و از دید مشتری آن ها را اصلاح نماید و بعد از این عمل زمانی که مشتری به این موضوع پی ببرد و بطوری متوجه شود که نظر او محترم بوده و رستوران به انجام این کاستی ها پرداخته است حس خوشایندی خواهد داد. و به همین دلیل این امر که توانسته اید مشتری را ماندگار و رضایت او را کسب نمایید نیز یک موفقیت به شمار محسوب می شود.

تمامی کسب و کارها احتیاج به این دارند که افراد آن ها بشناسند .که این کار با یک پارچگی تلفن گویا و crm ممکن است زیرا همان طور که در مطالب بالا گفته شد میتوانیم با بازار یابی و هرچه شناخته تر شدن مشاغل خود به رونق آن کمک نمایم .

رستوران ها علاوه بر نظرسنجی درباره محیط کار میتواند به نظر سنجی به خصوص چگونگی غذا اعم از پیک یا طعم و نحوه برخورد کارکنان و…نظارت نمایند.

به طور کلی به چند مورد از اتصال مرکز تلفن با سی آر ام اشاره می کنیم .

۱.امکان تماس مشتریان با رستوران از طریق وپ سایت رستوران
۲.توانی انجام دسته بندی مشتریان از شعبه ها مختلف رستوران
۳.انجام عمل کنترل کیفی به صورت تلفنی
۴.گذاشتن سامانه نظر سنجی برای مشتریان
۵.مقرون به صرفه بودن ارتباطات در بین شعبه ها
۶.توانی انجام ضبط مکالمات
۷.نظارت کامل بر روی اپراتور ها
۸.قابلیت ایجاد صف
۹.توانی شنیدن مکالمات

۱۰.ارائه گزارشات تماس ها و زمان و ساعت دقیق آن ها

و .. میباشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.