دلایل مهاجرت از سیستم سانترال به ویپ

مهاجرت از سانترال به ویپ

 

مهاجرت سانترال به ویپ

در این بخش از مقاله‌ میخواهیم به دلایل مهاجرت از سیستم سانترال به ویپ بپردازیم .
شرکت ها استقبال بی نظیری از سیستم ویپ دارند به دلیل پیشرفته شدن راه های ارتباطی آن ها مایل اند . از ویپ که امکانات و قابلیت زیاد و مطلوبی دارد در سیستم های خود استفاده کنند . و این به طور کل باعث مهاجرت از سیستم سانترال به سیستم ویپ است .

حال جزئی تر به این مسئله میپردازیم و دلایل مهم آن را ابراز میکنیم .

مهاجرت از سانترال به ویپ به صرفه است ؟

پاسخ این سوال بله است ، در ادامه دلایل مهاجرت از سیستم سانترال به ویپ را بازگو کرده ایم ؛

مهاجرت سانترال به ویپ

1 . بدون ضرورت به تهیه سخت افزار جدید : شرکت ها برای نوآوری سیستم ها باید هزینه زیادی پرداخت میکردند اما سرویس ویپ برای ارتقا سیستم دیگر احتیاجی به پرداخت هزینه ندارد .

2 . بدون احتیاج به دستگاه فکس : سرویس ویپ احتیاجی به دستگاه فکس ندارد اما سیستم های قدیمی برای ارسال و دریافت فکس از این دستگاه ها استفاده میکردند . و با استفاده از کاغذهای زیاد منابع طبیعی را به خطر می اندازند ‌.

3 . سرویس ویپ و هزینه کم : ویپ برای ارتباط مکالمات از بستر اینترنت استفاده میکند . و این باعث می شود تماس های راه دور هزینه کمی داشته باشد و هزینه برقراری مکالمات با درون سازمان و بیرون سازمان ( سازمان های که ویپ دارند ) رایگان است ‌.

4 . در نگهداری از ویپ PBX هزینه پرداخت نمی کنید. برای نگهداری سیستم ها در شرکت باید هنگام تغییر ایجاد کردن مبلغی را پرداخت میکردیم که ویپ این گزینه را به کل حذف کرده .

5 . ارسال خودکار مکالمات به ایمیل : سرویس ویپ با ارسال کردن خودکار پیام صوتی و پیام ها به ایمیل شما انجام می دهد.

6 . امکانات ویپ کارهایتان را بروز میکند : ویپ امکاناتی مانند منتقل شدن تماس خودکار ، تماس جمعی دارد . که با این امکانات میتوانید در هرجا که حضور دارید به کارهای خود نیز بپردازید .

7 . راه اندازی ویپ در زمان کوتاه : راه اندازی یک سیستم برای شرکت بسیار زمان بر است . اما ویپ در چند ساعت راه اندازی میشود و شما میتوانید از آن استفاده کنید .

8 . یکپارچه کردن صداها در نرم افزار شرکت : به دلیل اینکه ویپ این ویژگی را دارد که بر بستر اینترنت و هم شبکه ارائه شود . پس میتوان یکپارچه کردن صداها را با آن انجام داد .

9 . جلب رضایت مشتری : زمانیکه مشتری پشت خط میماند عصبانی و کم تحمل میشود . زیرا وقت آن اتلاف شده همچنین کارمندان نیز از این قضیه خسته میشوند اما ویپ این مشکل را حل کرده و تماس های که گرفته میشود . با کمک تلفن گویا به بخش مربوطه وصل شده و مشکل خود را حل میکنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.