crm ابری

crm

۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

بله ، تمامی پلن های مرکز تلفن ابری امکان تنزیل یا ارتقا را دارند و فقط با پرداخت ما به تفاوت سرویس به نسبت زمان باقی مانده از سرویس می توانید پلن خود را ارتقا دهید.

تعرفه ها عموما مقداری کمتر از تعرفه خطوط تلفن عادی است. و تعرفه مکالمه توسط هر اپراتور مشخص میگرد. تعرفه زیر برای خطوط آسیاتک و پیشگامان می باشد.

  • مکالمه با
  • ثابت داخل استان
  • ثابت بین استان
  • موبایل
  • درون شبکه
  • تعرفه هر دقیقه به تومان
  • 4
  • 33
  • 62
  • رایگان

میبایست به صورت پیش پرداخت خط خود را شارژ نمایید سپس هزینه مکالمات از شارژ شما کسر خواهد شد.

بله، آس تل این امکان را برای شما فراهم کرده تا کیفیت تماس و در دسترس بودن سرویس را تست بفرمایید. جهت تست سرویس می بایست داخل پنل کاربری ثبت نام کنید و برای دریافت مشخصات سرویس به صورت تست تیکت ارسال نمایید.

بله، امکان ثبت خطوط برای افراد حقیقی نیز می باشد.

برای ثبت حقوقی لازم است مدارک حقوقی شرکت توسط صاحبان امضا ارائه شود و از مزایای آن عدم محدودیت در خرید کانال روی خط می باشد.

در سرویس مرکز تلفن ابری ، شما نیاز به یک خط voip دارید که ما میتوانیم خط را برای شما ثبت کنیم و سپس نیاز به راه اندازی مرکز تلفن دارید که راه اندازی مرکز تلفن به صورت ابری شامل هزینه راه اندازی اولیه و هزینه نگهداری و پشتیبانی می باشد. همچنین در صورت نیاز به خرید کانال برای خرید هر کانال می بایست هزینه راه اندازی پرداخت نمایید و تعرفه مکالمات رو نیز می بایست پرداخت کنید.

8- امکان استفاده از این سرویس روی گوشی موبایل یا تلفن رومیزی هست؟

بله ، امکان استفاده از مرکز تلفن ابری روی گوشی موبایل و تلفن های رومیزی می باشد. بر روی گوشی های موبایل نیاز به نصب برنامه های مخصوص همانند لین فون ، زویپر در اندروید و gswave در ios می باشد. همچنین برای استفاده روی تلفن رومیزی امکان استفاده روی تلفن های تحت شبکه می باشد برندهایی همانند گرند استریم ، یالینک و سیسکو امکان استفاده از داخلی ها ویپ را به شما می دهند. و در صورت استفاده از تلفن های معمولی آنالوگ نیاز به مبدل جهت تبدیل تلفن به دیجیتال می باشد.

در این سیستم شما نیاز به سرور ، مودم و اینترنت خاصی ندارید و در صورت تمایل میتوایند تلفن رومیزی تهیه نمایید و نیاز به تجهیزات خاصی ندارید.

شرکت های ارائه دهنده مرکز تلفن ابری براساس قوانین اعلام شده توسط سازمان تنظیم مقررات می بایست تمهیدات امنیتی نرم افزاری را بر روی سرور های خود اعمال کنند و در نگهداری اطلاعات درون سازمانی شرکت ها کوشا باشند. بنابراین این شرکت ها از فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری برای جلوگیری از دسترسی افراد سودجود به اطلاعات تماس و خطوط مخابراتی شما استفاده می کنند.

در صورت عدم تمدید سرویس مرکز تلفن ، مدت زمان 10 روز سرویس شما جهت تمدید نگهداری می شود و در صورتی که پس از این زمان سرویس تمدید نشود اطلاعات مرکز تلفن ابری شما اعم از گزارشات و صداهای ضبط شده حذف خواهد شد. و سرویس مرکز تلفن ابری شما لغو خواهد شد. در این حالت خط تلفن ثابت شما برای شماست و فقط سرویس مرکز تلفن ابری شما حذف خواهد شد.

بله ، امکان اختصاصی سازی مرکز تماس با توجه به نیازمندی مجموعه ها می باشد. ما برای مرکز تلفن مستندات برنامه نویسی کاملی را داریم که میتواینم جهت فراخوانی توابع در اختیار مشتریان قرار دهیم و مشترکین با استفاده از این توابع روی اپلیکیشن اختصاصی مجموعه خود یا وبسایت و هر بستر دیگری امکان اتصال به نرم افزار مرکز تماس را داشته باشند. یکی از پراستفاده ترین ارتباط ها ، امکان اتصال به crm می باشد که مرکز تلفن سیموتل با اکثر crm های موجود در بازار متصل می باشد و ماژول های اتصال به سی آر ام به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار داده خواهد شد.

خیر ، خطوط voip خود بر بستر اینترنت ارائه می شوند و امکان دریافت اینترنت روی این خطوط نمی باشد.

شماره های ویپ با پیش شماره 9 هستند و هشت رقمی می باشند که سرشماره های آسیاتک 9101 و 9130 می باشد و سرشماره های پیشگامان 9109 می باشد همچنین سرشماره شاتل 9100 می باشد.

خطوطی که روی سرویس تلفن ابری ثبت می شود مالکیت رسمی و قانونی آن بنام مشترک می باشد و این مالکیت به صورت مادام المعر می باشد.

زمان راه اندازی این خطوط به صورت حقیقی تقریبا دو روز کاری و به صورت حقوقی و درصورت ثبت کانال حدودا 4 روز کاری زمان میبرد.

برای استفاده از خطوط ویپ نیاز به یک مرکز تلفن دارید.

ما مرکز تماس شما به صورت ابری راه اندازی و کانفیگ خواهیم کرد برای سفارش مرکز تلفن ابری با استفاده از لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید.