راه اندازی تلفن اینترنتی ویپ و تلفن گویا برای برج و هتل ها

زمان مطالعه :4 دقیقه
راه اندازی تلفن اینترنتی ویپ و تلفن گویا برای برج و هتل ها

در این مقاله به آموزش  نحوه راه اندازی تلفن گویا و تلفن اینترنتی ویپ برای برج و هتل میپردازیم.

امروزه تلفن اینترنتی و تلفن گویا درکسب و کار های زیادی استفاده می شوند.  همچنین تاثیر بسیاری در مشاغل های گوناگون در جهت رشد و پیشرفت انها دارد .
در ادامه به بررسی این موضوع برای برج و هتل ها میپردازیم.

تلفن اینترنتی و گویا برای برج و هتل ها

کارایی تلفن اینترنتی بیشتر در پیجینگ می باشد. به این صورت که با تماس به یک شماره سه رقمی می توان یک ارتباط رایگان ایجاد نمود . علاوه بر آن میتوان تمامی مکالمات را زیر نظر گرفت و آن ها را مدیریت کرد.

میتوان قبوض را با اعلام ساعت و تشخیص تاریخ مکالمات، به طور آنلاین دریافت نمود. همچنین میتوان از ویژگی های تلفن اینترنتی بهره برد تا بتوان یک تماس امن و با کیفیت و همچنین سریع برقرار نمود.
در ادامه قابلیت های مهمی که ویپ در اختیار شما قرار میدهد را بررسی میکنیم:

ویژگی های ویپ :

  • ایجاد صف
  • مقرون به صرفه بودن
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقایس پذیری
  • کیفیت بالا درمکالمات و…

راه اندازی ویپ میتواند باعث پیشرفته تر شدن محل کار شما شود؛ چرا که امکانات ویپ برای مدیریت تماس های بیزینس شما کاملا کاربردی است و به شما کمک میکند تا سیستمی پیشرفته و با کیفیت داشته باشید.

تلفن گویا: به سیستم هایی که به طور خودکار تماس های تلفنی را پاسخ می دهند و خدماتی را در اختیار مخاطبان قرار می دهند تلفن گویا می گویند.

Ivr مخفف عبارت Interactive Voice Response می باشد، به معنای تلفن گویا .

راه اندازی تلفن گویا برای مشاغل مختلف نظیر سازمان ها ، هتل ها ،اداره ها و فروشگاه ها باعث خدمات دهی عالی و سریع برای مشتریان و همچنین کارکنان بخش های مختلف و سرعت زیاد در پاسخگویی به تماس ها میشود .

نصب تلفن گویا به دو صورت انجام می شود :
۱ .نصب به صورت ساده بر روی تلفن های معمولی

۲ .نصب پیشرفته بر پایه ویپ که با امکانات فراوان نیز همراه است

با راه اندازی تلفن گویا در محل کار میتوان اعتبار شغل خود را افزایش داد؛ زیرا یک نظم خاصی در سیستم ایجاد میکند که باعث جلب اعتماد مشتریان می شود.

به چند قابلیت مهم تلفن گویا در ادامه اشاره کرده ایم.

قابلیت های مهم تلفن گویا :

۱.رضایت مندی مشتریان
۲.دریافت فکس
۳.پاسخ دهی تماس ها به طور هوشمند
۴.افزایش سرعت در انجام کار ها
۵.ایجاد صف در تماس ها
۶.مدیریت عالی مکالمات
۷ .مقرون به صرفه بودن
۸.داشتن صندوق صوتی
۹.امکان گزارش گیری خودکار از تماس ها و پیام ها

و…

ویژگی های تلفن گویا

به طور کلی تلفن اینترنتی و تلفن گویا دارای امکانات پیشرفته ای هستند که باعث رضایت مندی مشتریان و رشد کسب و کار شما می شود.

هتل ها با راه اندازی ویپ و تلفن گویا میتوانند در جهت تبلیغ کردن هتل خود با بازاریابی و نظارت بر انجام کار کارمندان خود باعث پیشرفت بیزینس شان شوند.

با انجام نظر سنجی از مشتریان نیز میتوانند به کمی و کاستی های پاسخگویی کارمندان خود پی برده و آموزش های لازم را به آنها بدهند.

با تلفن گویا از گمراه شدن مشتری هنگام تماس و هدایت اشتباه مشتری به بخش های دیگر؛ همچنین هدر رفتن وقت تماس گیرنده و اشغال نبودن تلفن سازمان ها به صورت طولانی، جلوگیری می شود. این امر برای کسب و کارها حائز اهمیت است.

دیدگاه خود را بنویسید