راه اندازی تلفن اینترنتی ویپ و تلفن گویا برای برج و هتل ها

زمان مطالعه :4 دقیقه

راه اندازی تلفن اینترنتی ویپ و تلفن گویا برای برج و هتل

تلفن اینترنتی و تلفن گویا عبارت های می باشد که امروزه درکسب و کار ها بسیار شنیده می شود و همچنین تاثیر بسیاری در مشاغل ها گوناگون دارد .
آنچه در این قسمت از مقاله می خوانید به شرح زیر می باشد .

تلفن اینترنتی و تاثیر آن برای برج و هتل ها

تلفن گویا و تاثیر آن برای برج و هتل ها

کارایی تلفن اینترنتی در پیجینگ می باشد به این روش که با تماس به یک شماره سه رقمی می توان یک ارتباط رایگان در مجموعه ایجاد نمود .و علاوه بر آن میتوان تمامی مکالمات را زیر نظر گرفت و بطوری به آن ها رسیدگی کرد .

میتوان قبوض را با اعلام ساعت و تشخیص تاریخ مکالمات آن ها را به طور آنلاین دریافت نمود .علاوه بر این ویژگی ها با داشتن تلفن اینترنتی یک تماس امن و با کیفیت و همچنین سریع برقرار نمود .
تلفن اینترنتی با داشتن قابلیت های فراوان نظیر ؛

قابلیت های ویپ :

ایجاد صف
مقرون به صرفه بودن
انعطاف پذیری بالا
مقایس پذیری
کیفیت بالا درمکالمات
و…
میتواند باعث پیشرفته تر شدن و مدرن شدن محل کار و داشتن خدمات فراوان جهت آسان و راحت شدن کارها شود .

تلفن گویا : به سیستم های که به طور خودکار تماس های تلفنی را پاسخ می دهند و خدماتی را در اختیار مخاطبان قرار می دهند را تلفن گویا می گویند .

Ivr مخفف عبارت Interactive Voice Response می باشد .که همان تلفن گویاست .

راه اندازی تلفن گویا برای مشاغل مختلف نظیر سازمان ها ، هتل ها ،اداره ها و فروشگاه ها باعث خدمات دهی عالی و سریع برای مشتریان و همچنین کارکنان بخش ها و سرعت زیاد در کارها میشود .

نصب تلفن گویا به دو صورت انجام میگیرد :
۱ .نصب به صورت ساده بر روی تلفن های معمولی

۲ .نصب پیشرفته که با امکانات فراوان نیز همراه است بر پایه ی ویپ

با وجود راه اندازی تلفن گویا در محل کار میتوان اعتبار شغل خود را افزایش داد زیرا یک نظم مرتبی که در سیستم ایجاد مینماید و نزد مشتریان اعتبار حاصل می کند .

به چند قابلیت تلفن گویا در ادامه اشاره کرده ایم .

قابلیت های تلفن گویا :

۱.رضایت مندی مشتریان
۲.دریافت فکس
۳.پاسخ دهی تماس ها به طور هوشمند
۴.سرعت در کار ها
۵.ایجاد صف در تماس ها
۶.مدیریت عالی مکالمات
۷ .مقرون به صرفه بودن
۸.داشتن صندوق صوتی
۹.امکان گزارش گیری خودکار از تماس ها و پیام ها

و…

ویپ و تلفن گویا

همان طور که خواندید تلفن گویا و تلفن اینترنتی با داشتن امکانات و راحت تر شدن کار ها در جهت رضایت مندی و خوشنودی مشتریان تاثیر بسیار دارند ‌.

هتل ها با راه اندازی ویپ و تلفن گویا میتوانند در جهت تبلیغ نمودن هتل خود با بازاریابی و نظارت بر انجام کار کارمندان خود به کسب و کارهایشان رونق دهند .

با انجام نظر سنجی از مشتریان نیز میتوانند به کمی ها  کاستی های خود در کارها پی برده و به آن ها پایان بدهند .

با تلفن گویا از گمراه شدن مشتری در زمان تماس و هدایت درست مشتری به بخش مربوطه و همچنین از هدر رفتن وقت تماس گیرنده و اشغال نبودن تلفن سازمان ها به صورت طولانی جلوگیری می شود .که این امر نیز برای کسب و کارها بسیار مهم میباشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.