خصوصیات کارشناس موفق مرکز تماس

کارشناس موفق

کارشناس موفق

در این بخش از مقاله به خصوصیات کارشناس موفق مرکز تماس میپردازیم.

برای یک مرکز تماس ایده ال استخدام کارشناس خوب بسیار اهمیت دارد . و باید متناسب با مهارت و روزمه کاری موفق انتخاب کرد .

در ادامه موضوع جزئی تر به این مسائل میپردازیم .

خصوصیات کارشناس موفق مرکز تماس :

 

1 . انعطاف پذیری : یک کارمند مرکز تماس باید اخلاق و منش و شخصیت درخور داشته باشد . تا از نظر ارتباط گرفتن با مشتریان و جریان کار همقدم بوده پس انعطاف پذیری اهمیت زیادی دارد.

2 . خلاقیت : یک کارشناس قوی در کارش احتیاج به خلاقیت دارد . کارشناس خلاق در طول کارهایش به مشکل یا مسئله پیچیده ای برخورد کند آن را یک برنامه درست حل میکند .

3 . اخلاق مدار و دوستانه : کارمندان در مرکز تماس باید با اخلاق خوش ،گرم و دوستانه حضور پیدا کنند و با صبر و تامل مشکلات آن ها را با نگاه دوستانه حل کنند.

4 .سازمان یافتگی : کامل بودن و مرتبی در یک مرکز تماس شلوغ باید سرلوحه یک کارشناس موفق باشد ، زیرا زمانیکه کارهای زیادی را به طور هم زمان انجام میدهد . درست و مورد قبول رضایت مشتری باشد.

5 . خونسرد بودن در حین انجام کارهای زیاد : یک کارشناس موفق مرکز تماس باید خونسرد باشد زمانیکه کارهای زیادی دارد خسته عصبانی و بی انرژی نباشد . عصبانی بودن و نتوانستن حفظ آرامش بر روی مشتری تاثیر گذاشته مشتری دلسرد میشود .

6 . سرعت : یک کارشناس توانمند باید علاوه بر انجام کارهای با کیفیت و مطلوب سرعت را نیز در انجام کارهایش بسنجد . تا وقت مشتریان و خود را هدر ندهد و مشتری احساس رضایت داشته باشد .

کارشناس موفق

7 . یادگیری اطلاعات و حفظ کردن آن ها : مهمترین ویژگی یک کارشناس موفق یادگیری سریع کارها و به یاد سپردن اطلاعات در زمان کارهای مهم و مشکلات و همچنین کارهای زیاد موضوعات را از یاد نبرد.

8 . جزئیات : کار یک کارشناس مرکز تماس جواب دادن به سوالات تقریبا یکسان مشتریان است و این باعث میشود ، کارشناسان رضایت کاذبی پیدا کرده و زمانیکه سوال مشابه سوال های قبلی داشته باشد . کارشناس بدون توجه به اینکه این سوال فقط مشابه قبلی است و جواب متفاوتی دارد پاسخ دهد . باعث به اشتباه افتادن مشتری و آمار غلط میشود ، پس یک کارشناس موفق هرگز نباید در این تله بیفتاد .

9 . مهارت ارتباطی موثر : کار شناس مرکز تماس باید اول از هرچیزی بتواند با کارش و تمام مشتریان ارتباط برقرار کند . این موضوع در جلب کردن نظر مشتری و اطمینان آن از مرکز تماس را بالا میبرد . پس باید در انتخاب یک کارشناس موفق به توانایی اون نیز توجه کرد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.