مرکز تلفن ابری چه تاثیری در کسب و کار دارد

زمان مطالعه :4 دقیقه
مرکز تلفن ابری چه تاثیری در کسب و کار دارد

سوال بسیاری از کسب و کار ها این است که مرکز تلفن ابری چه تاثیری در بیزینس انها دارد؟ در این مقاله به طور کامل در این خصوص توضیح داده ایم. با ما همراه باشید.

مرکز تلفن ابری مزایا و امکانات پیشرفته زیادی دارد که مورد نیاز بسیاری از کسب و کارها است . این مرکز تلفن به یک بستر ارتباطی که تمامی تماس ها را از راه اتصال به اینترنت انجام می دهد، نیاز دارد تا و امکان تماس های ورودی و خروجی را ایجاد و مدیریت کند .

در ادامه به چند قابلیت مرکز تلفن ابری(اینترنتی) اشاره خواهیم کرد .

قابلیت های مهم مرکز تلفن ابری :

1 . مقرون به صرفه بودن
2 . توانایی یکپارچگی
3 . عدم‌ احتیاج به تجهیزات سخت افزاری
4 . نصب و راه اندازی در مدت زمان کم
5 . توانایی جا به جایی در موقعیت مکانی

6 . داشتن تعداد داخلی به صورت نامحدود
7 . داشتن صف انتظار
8 . داشتن منشی گویا
9. توانایی ضبط تمامی مکالمات

چرا به مرکز تلفن ابری، ابری می گویند؟

به این علت میباشد که دیگر احتیاج به استفاده از تجهیزات و همچنین سخت افزارها وجود ندارد. این مرکز تلفن بر روی یک سرور مجازی استقرار پیدا می کند و خدمات مربوطه را ارائه می دهد.

مرکز تلفن ابری و همچنین مرکز تلفن ویپ از جمله 15مرکز تلفن هایی می باشند که در هر کسب و کاری دیده می شود؛ زیرا با پیشرفت تکنولوژی، کسب و کارها در تلاش اند تا نسبت به برتری از یک دیگر با داشتن امکانات زیاد رضایت مشتری را نیز جلب نماید .

مزیت مرکز تلفن ابری

چند مورد دیگر از مزایای مرکز تلفن ابری موارد زیر می باشد :

مزایای مرکز تلفن ابری :

1 . داشتن پشتیبانی قوی
2 . توانایی گزارش گیری پیشرفته کامل
3 . داشتن امنیت بالا
4 . نداشتن نگرانی از قطعی برق و اینترنت
5 . توسعه پذیری بالا

تا این قسمت از مقاله باید متوجه ضرورت وجود مرکز تلفن ابری در کسب و کار شده باشید؛ زیرا با امکاناتی که این مرکز تلفن داراست در انجام کارها بسیار به ما کمک میکند .

کاربرانی که از مرکز تلفن ابری استفاده میکنند، می توانند بدون نگرانی در هر زمان و هر مکانی به داده های خود دسترسی پیدا کنند و تماس بگیرند .

علاوه بر آن دیگر نیازی به سخت افزارها و یا سیم کشی در زمان راه اندازی ندارند. تلفن ابری یک تلفن انعطاف پذیر است ‌و به مکان بسته نیست .

همچنین با تلفن موبایل می توان از اینترنت آن استفاده نمود و تماس ها را پیگیری نمود . پس یک مزیت مهم برای کسب و کارهای که دائم در حال تغییر مکان جغرافیای می باشند است .

مرکز تلفن ابری را می توان به راحتی شخصی سازی کرد و فقط با رفتن به تنظیمات بخش های مختلف آن را به دلخواه تغییر داد ‌. ( تعداد داخلی ها ، ساعت کاری و…. )

با داشتن یک مرکز تلفن دیگر نیازی به استخدام افراد برای تعمیر و یا ارتقای سخت افزارها نیست؛ زیرا این مرکز تلفن به راحتی تماس ها را مدیریت می نماید ‌و نیازی به برق و انرژی ندارد. همچنین دیگر نگران محافظت و نگهداری از سخت افزارها نیز نخواهید بود .

مزیت مهم این مرکز تلفن محافظت و نگهداری از اطلاعات افراد می باشد . ایمن بودن این نوع مرکز تلفن، نگرانی را از دوش مدیران شرکت ها و سازمان ها بر می دارد .

مرکز تلفن ابری با داشتن این امکانات متنوع و فراوان یک محیط کاری حرفه ای و پیشرفته برای شما می سازد . اگر برای کسب و کار خود نیاز به مرکز تلفن ابری دارید می توانید از آس تل تهیه نموده تا در ادامه ی کار خود با امکانات فراوان و مفید مشتریان خود را خشنود و رضایت آن ها را جلب نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.