کاربرد ویپ در کلینیک ها و بیمارستان ها

زمان مطالعه :4 دقیقه
کلینیک ها و بیمارستان ها

هدف از این مقاله توضیح عنوان کاربرد ویپ در کلینیک ها وبیمارستان ها است . با همراهی آس تل میتوانیداز این عنوان آگاهی پیدا کنید .

ویپ در کلینیک و بیمارستان :

ویپ : همانطور که در مقاله های قبلی توضیح دادیم .
ویپ یک تلفن مدرن که با پیشرفت تکنولوژی و همچنین بربستر اینترنت خدمات ارائه می دهد میباشد .

این فناوری به ما چه کمکی در زمینه ی بیمارستان و کلینیک میکند ؟

سیستم تلفن ویپ امکانات زیادی دارد که برای مراکز درمانی مفید باشد .

مهمترین این امکانات جا به جایی در هنگام تماس میباشد . که پرسنل مراکز درمانی می توانند در حال حرکت نیز از این امکان بهره مند شوند .

اینکه یک پرسنل در یک جا ثابت تمام روز نمی ایستد مشخص است . پس ویپ نسبت به این مورد موفق عمل میکند .

ویپ ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها کمک میکنند . تا پزشکان و پرستاران و تمامی پرسنل از یک راه ارتباطی بسیار مناسب و مطمئن برخوردار شوند .

همچنین در زمان نیز به صرفه است  زیرا در ارتباط گرفتن همزمان به کار خود رسیدن را به پرسنل می دهد .

عامل مهم دیگر هزینه میباشد ‌. ویپ با توجه به قابلیت های که دارد . هزینه ی کمی را نیز در هنگام ارتباط گرفتن دارد . که این یک کمک شایان برای به صرفه بودن عوامل مالی میباشد .

خدمات دیگر این سیستم پیشرفته به شرح زیر میباشد .

 خدمات مهم :

 

1 . نوبت دهی به صورت تلفنی

2 . احضار کردن پرستاران

3 . مشاوره دادن به صورت تلفنی

4 . صندوق نظرسنجی برای انتقادات ، پیشنهادات و شکایات

5 . هدایت کردن تماس ها به بخش های مختلف دیگر از بیمارستان ها

6 . داشتن یادآور برای زمان ویزیت و یا ….

7 . سیستم نظرسنجی برای نظرات بیماران یا پرسنل

8. تماس گرفتن به صورت خودکار با بیماران

9 . جا به جایی راحت

10 . امکان داشتن ارسال و دریافت فکس

 

سیستم تلفنی ویپ کمک میکند تا دیگر پزشکان به صورت قدیمی در رسیدگی به بیماران کار نکنند .

بلکه با راهکارهای مناسب و هوشمند به اندازه ی هرتعداد از بیماری که ویزیت می شود کمک کرد .

پس در مسیر پیشرفت و خدمات رسانی نیز ویپ ها کمک میکنند ‌.

زمانیکه ما به صورت تلفنی با سیستم نوبت میگیریم بطور خودکار بپردازیم .دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست .

این یعنی یک روش عالی برای جلوگیری از هدر رفتن وقت ، هزینه ها و همچنین داشتن دقت کافی ، ایجاد نظم و انجام سرعت بالا در کارها را به شما می دهد .

امنیت در سیستم تلفنی ویپ باعث می شود . اطلاعات شخصی بیماران و یا موضوع های خاص به طور محرمانه و محفوظ باشد .

بیماران زیادی برای بهبود سلامت به طور روزانه در کلینیک ها و بیمارستان ها حضور پیدا میکنند .

برای منظم بودن و انجام کارها بطوری که در شان یک کلینیک و یک پزشک‌می باشد . با پاسخگویی به تمامی بیماران بدحال صورت میگیرد .

با ویپ می توان یک راه ارتباطی کامل و پیشرفته از نظر عملکرد در یک مجموعه مانند مراکز درمانی و کلینیک ها پیاده سازی کرد .

توجه به داشتن سیستم نظر سنجی می توان از رضایت مندی مراجعه کنندگان از کادر درمان مطلع شد . و در صورت نداشتن عملکرد مناسب برای بهبود آن تلاش کرد .

تلفن ویپ  با توجه به امکان برقراری کنفرانس به صورت تصویری و صوتی می توانند .

برای پزشکان در زمان خاص که احتیاج به یک جلسه فوری دارند . اما در یک مکان نیستند بسیار مفید باشد .

نوبت گذاشتن برای بیماران از طریق سرویس ویپ دیگر می توان از ضایع نشدن حق یک بیمار به هر دلیلی اطمینان حاصل کرد .

دیگر قابلیتی که برای اتلاف نبودن وقت بیمار و عصبی نبودن آن این است . که با ویپ می توانید به طور هوشمند روز های تعطیل یا تغییر ساعات حضور پزشک مورد نظر را به بیمار داد .

 

با توجه به رفت و آمد های فراوان در مراکز درمانی می توانید . با تهیه ی ویپ دقت زیاد را  بالا و سرعت مناسب برای پاسخگویی به بیماران و سردرگم نبودن با برنامه بودن پزشک کمک کرد .

یک هدف برای مدرن سازی و به دست آوردن جلب رضایت تمامی بیمارانی که مراجعه به آن کلینیک میکنند ویپ است .

پس هم می توان در بهبود کیفی و هم  برنامه مشخص و همچنین پاسخگویی با راه اندازی ویپ در بیمارستان کمک کرد .

داشتن سیستم تلفن ویپ دیگر نگران از دست رفتن تماس ها مخصوصا تماس های ضروری و مهم جلوگیری کرد . و در اسرع وقت پاسخگو بود .

 

مزایای مهم ویپ از جمله :

1 . رونق در کسب و کارها

2 . هزینه ی کم در برقراری تماس ها و مکالمات

3 . امکان گزارش از کارها

4 . داشتن کنفرانس های صوتی و تصویری

5 . ارسال و دریافت فکس بدون احتیاج به دستگاه فکس

6 . آگاه بودن از وضعیت داخلی ها بطور آنلاین

7 . منعطف بودن ، داشتن صف انتظار

8 . داشتن تلفن گویا

9 . توسعه پذیری بالا

10 . امنیت بسیار

11 . کیفیت مناسب

12 . ضبط کردن تمامی مکالمات و بایگانی

13 . صرفه جویی در هزینه تماس ها

و….اشاره کرد .

بیشترین دلیل مهاجرت کاربران از تلفن های سنتی به ویپ هزینه ی پایین این تلفن ها در برقراری ارتباطات می باشد . که یک سودآوری به صورت طولانی است .

دیدگاه خود را بنویسید