چه سیستم تلفنی برای استارت اپ ها مناسب است ؟

زمان مطالعه :3 دقیقه

چه سیستم تلفنی برای استارت اپ ها مناسب است؟عنوان این بخش از مقاله است و سعی در این بوده به طور کامل و واضح این عنوان برای شما کاربران آس تل شرح داده شود .

استارتاپ ها همیشه در حال تغییر و تحول هستند هممانند کسب و کارهای کوچک از این رو نتیجه میگیریم که سیاست ها نیز با آن ها تغییر میکنند . پس به دنبال این موضوع باید بدانید تعداد کارکنان آن ها نیز تغییر یافته ( کم یا زیاد می شوند و یا جا به جا می شوند )

مهمترین مسئله در این جا به جایی ها مکان آن ها می باشد که یکم مکان دائم ندارد . پس باید از یک تلفن اینترنتی مقایس پذیر استفاده نمود تا در هر شرایطی که می باشد بتواند کارها را با عملکرد عالی مدیریت نمایید .

به چند مورد از قابلیت سیستم تلفن اینترنتی اشاره میکنیم .

قابلیت های سیستم تلفن اینترنتی استارت آپ :

1 . ویژگی یکپارچه سازی در ارتباطات

2 . مقرون به صرفه بودن در هزینه های سازمان ها

3 . دسترسی پیدا کردن به هر مکان

4 . توانایی مدیریت در ارتباطات

5 . مقیاس پذیر بودن و همچنین راحت تر ساختن کارها و مشتریان با استارت اپ ها

مرکز تلفن ابری قطعا یکی از کم هزینه ترین موارد در این عرصه می باشد که کیفیت بالایی نیز دارد

تلفن های که مبتنی بر CLOUD یا Hosted pbx می باشند کارایی زیادی در بین کسب و کارها و استارت اپ ها دارند .

اما در ایران کدام سرویس تلفن اولین بار بر پایه ی Hosted pbx رونمایی شد ؟ سرویس رسیپنا که نام تجاری آن نکسفون پرو می باشد .

باید بدانید که استارت اپ ها از مقایس پذیری بالایی برخوردار هستند .

استارت اپ به طور دورکاری فعالیت می نمایید . در زمان راه اندازی یک کسب و کار کوچک و نوپا به دلیل اینکه سرمایه زیادی جهت خرید تجهیزات مختلف ندارند . بهتر است به سمت تلفن های اینترنتی و روش های به صرفه تر روی آورند . تا مجبور نباشند هزینه ی زیادی صرف نمایند .

پس علاوه بر Hosted pbx تلفن های Cloud نیز محبوبیت خاصی دارند به دلیل اینکه می توانند اکثر مشکلات را حل نمایند .

اما به ویژگی های که Hosted pbx در اختیار مشاغل می گذارند در این قسمت شرح می دهیم .

ویژگی های نرم افزار Hosted pbx :

1 . دسترسی آسان در هر نقطه و زمان

2 . انعطاف پذیر بودن

3 . توانایی پاسخگویی به صورت خودکار

4 . داشتن صف تماس ها

5 . داشتن پیغام گیر صوتی

6 . امنیت زیاد و پایداری

7 . مقرون به صرفه بودن

8 . مقایس پذیری بالا

9 . ارسال و دریافت فکس به صورت اینترنتی

10 . گزارش گیری

11 . انجام چت سازمانی

جهت اطلاعات بیشتر کاربران گرامی می توانید به صفحات آس تل مراجعه نمایید . یا جهت تهیه ی هرنوع محصول با ما ( آس تل ) ارتباط برقرار کنید . در همه زمینه ها می توانید مقالات را مطالعه نمایید در صورت ابهام موضوع سوالات خود را با ما در میان بگذارید . خط اینترنتی را از آس تل بخواهید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.