مقایسه و راهنمایی خرید مرکز تلفن ابری

تلفن ابری چیست؟

تلفن ابری به خط تلفن ثابتی گفته می شود که در هر مکانی قابل دسترس می باشد، استفاده از سرویس تلفن ابری نیاز به هیچگونه تجهیزاتی ندارد شما با نصب نرم افزار تلفن ابری آس تل روی موبایل یا لپ تاب همیشه و در هر جایی میتوانید پاسخگوی مشتریان خود باشید و هیچ تماسی از دست نخواهد رفت.

مزایای خط تلفن ثابت ابری

  • شماره تلفن رند با مالکیت دائمی و قابل جابجایی
  • بدون نیاز به تجهیزات
  • فعالسازی و تحویل سریع
  • امکان استفاده روی موبایل و لپ تاپ
  • ضبط مکالمات کارمندان
  • گزارش عملکرد کارمندان در ساعات کاری
  • تعریف ساعات کاری
  • کاهش هزینه مکالمه
  • قابلیت استفاده از یک خط تلفن در دفاتر مختلف
مرکز تلفن ابری آس تل
لوگو آس تل

برای مشاوره و راهنمایی قبل از خرید تلفن ابری با ما تماس بگیرید.

امکانات و مزایا مرکز تلفن ابری

پنل مدیریت تحت وب

شما میتوانید در پنل تحت وب مرکز تلفن ابری مدیریت کامل سیستم تلفنی خود را انجام دهید. مدیریت عملکرد کارمندان ، گزارشات تماس ها و ویرایش سناریوی تماس را خودتان انجام دهید

ضبط مکالمات

تمامی مکالمات روی خط تلفن قابلیت ضبط را دارند و شما در پنل مدیریت میتوانید صداهای ضبط شده مکالمات را بشنوید و دانلود نمایید. فایل مکالمات ضبط شده در مرکز تلفن ابری آرشیو خواهد شد.

تنظیم ساعت کاری

هر مجموعه ای میتواند شیفت های کاری مختلفی را داشته باشد و طبق هر شیفت افراد پاسخگو را مشخص نماید. مرکز تلفن ابری به شما امکان تنظیم ساعت کاری و روال مدنظر در هر شیفت را میدهد.

گزارش عملکرد کارمندان

یکی از موارد ضرروی در مراکز تماس، بررسی عملکرد کارمندان می باشد در تلفن ابری شما قابلیت گزارش عملکرد هر کارمند یا هر بخش را خواهید داشت.

شنود آنلاین مکالمات

در حین تماس ها میتوانید خط کارمند را شنود کنید و بدون اینکه مشتری متوجه شود نکته ای را به کارشناس گوشزد کنید.

اختصاصی سازی

با استفاده از مستندات مرکز تماس میتوانید امکانات مورد نیاز خود را اضافه نمایید. امکاناتی مانند ارسال sms و اتصال به تمامی سامانه ها از طریق API

چرا مرکز تلفن ابری آس تل؟

آس تل اولین ارائه دهنده تخصصی سرویس های مخابراتی نسل جدید در سراسر کشور می باشد مجموعه آس از سال 1395 فعالیت خود را آغاز نمود و سرویس های نرم افزاری خود را براساس نیاز مخابراتی کشور فراهم آورد.

در 8 سال گذشته توانستیم مجری و مشاور بیشتر از 10 هزار سرویس مرکز تلفن برای سازمان ها ، شرکت ها و کسب و کارهای مختلف در تمامی استان های ایران باشیم.

  1. کاهش هزینه
  2. امکانات پیشرفته
  3. بالا بردن بهره‌وری کارمندان
  4. بهبود تجربه مشتری
  5. انعطاف‌پذیری بالا (همیشه و همه جا در دسترس بودن)
مزایای مرکز تلفن ابری

مرکز تلفن ابری آس تل چه امکاناتی دارد؟

مرکز تلفن ابری آس تل بر پایه تکنولوژی VoIP (ویپ) پیاده سازی شده است که یکی از قابلیت مرکز تلفن ویپ ابری دسترسی به پنل مدیریتی مرکز تلفن از طریق مرورگر می باشد.

و خدماتی مانند: ضبط و گزارش گیری مکالمات، تلفن گویا (منشی تلفنی)، کنفرانس تلفنی ، صف پاسخگویی تماس، ارتباط با CRM و  … را با توجه به نیاز خود شخصی سازی کنید و استفاده نمایید.

در حال حاضر آماده ارائه مشاوره برای خرید خط تلفن ابری به شما هستیم و تمام سعی خود را داریم تا بهترین ها را به شما ارائه دهیم.

کاهش هزینه ها با مرکز تماس ابری

استفاده از مرکز تماس ابری می‌تواند به شکل‌های مختلفی منجر به کاهش هزینه‌ها در یک کسب و کار شود. در زیر به برخی از راه‌های این کاهش هزینه‌ها با استفاده از مرکز تماس ابری اشاره کردیم:

  1. کاهش هزینه‌ها با حذف سخت افزار: با استفاده از مرکز تلفن ابری دیگر نیاز به خرید سرور ، مودم و تلفن رومیزی IP نمی باشد.
  2. کاهش هزینه‌های نگهداری: در مرکز تلفن ابری هزینه های نگهداری شامل ، هزینه اینترنت ، آی پی استاتیک ، برق ، تعمیر و نگهداری سخت افزار حذف می شود.
  3. کاهش هزینه‌های تماس: مرکز تماس ابری معمولاً هزینه‌های تماس بین‌المللی و بین شعبه‌ای را کاهش می‌دهد، زیرا تماس‌ها بین شعبه‌ها و کارمندان را از طریق اینترنت و به شکل دیجیتال انجام میگیرد.
  4. کاهش هزینه‌های اداری: با استفاده از امکانات مدیریتی مرکز تماس ابری، شما می‌توانید فعالیت‌های اداری مرتبط با مدیریت تماس‌ها را به صورت خودکار و هوشمندتر انجام دهید که منجر به کاهش هزینه‌های مربوط به زمان و نیروی انسانی می‌شود.

با این همه، لازم به ذکر است که هزینه‌های مربوط به استفاده از مرکز تماس ابری بسته به نیازها و موارد خاص هر کسب و کار متغیر است. اما به طور کلی، استفاده از مرکز تماس ابری می‌تواند به کاهش هزینه‌های کلی کسب و کار کمک کند و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بهبود در عملکرد و بهره‌وری داشته باشند.

مرکز تلفن ابری

قیمت سرویس مرکز تلفن ابری

  • امکانات
  • تعداد داخلی
  • امکانات ویژه
  • سطح پشتیبانی
  • ماژول ارسال تماس انبوه (سالیانه)
  • ماژول فون وب (سالیانه)
  • هزینه راه اندازی – یکبار (تومان)
  • هزینه نگهداری – سه ماه (تومان)
  • هزینه نگهداری – سالیانه (تومان)
  • پلن برنزی
  • 4 عدد
  • تلفن گویا، گزارشات تماس
  • تیکت
  • ×
  • ×
  • 700 هزار تومان
  • 800 هزار تومان
  • 2.5 میلیون تومان
  • پلن نقره ای
  • 10 عدد
  • دایورت ، تنظیم ساعت کاری
  • تیکت
  • ×
  • ×
  • 1.4 میلیون تومان
  • 1.2 هزار تومان
  • 3.3 میلیون تومان
  • پلن طلایی
  • 20 عدد
  • شنود، گزارشات پیشرفته
  • تیکت 24 * 7
  • ×
  • 5 میلیون تومان
  • 2 میلیون تومان
  • 1.6 میلیون تومان
  • 5 میلیون تومان
  • پلن پلاتینیوم
  • 30 عدد
  • اتصال به CRM
  • تیکت و تماس
  • 6 میلیون تومان
  • 5 میلیون تومان
  • 4 میلیون تومان
  • 2.6 میلیون تومان
  • 8.5 میلیون تومان
  • نام پلن
  • تعداد داخلی (اپراتور)
  • قابل ارتقا
  • صف تماس (تعریف دپارتمان)
  • تلفن گویا (معرفی بخش ها)
  • پنل مدیریت تماس با زبان فارسی
  • سافت فون اختصاصی
  • گزارشات ریز مکالمات
  • پشتیبانی از ضبط مکالمات
  • انتقال مکالمات (دایورت)
  • نظر سنجی
  • داشبورد و مانیتورینگ زنده
  • تنظیم ساعت کاری
  • پنل اختصاصی
  • کنفرانس
  • برقراری تماس DISA
  • صندوق صوتی
  • لیست سیاه و سفید و تماس vip
  • شنود آنلاین مکالمه
  • تنظیم سطح دسترسی کاربران
  • میزان کارکرد اپراتور
  • گزارشات پیشرفته نموداری و آماری
  • تفکیک تماس
  • امکان page داخلی ها
  • قابلیت call pickup
  • کانفیگ تلفن رومیزی (رایگان)
  • پشتیبانی از اتصال به CRM
  • پلن برنزی
  • 4 عدد
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • پلن نقره ای
  • 10 عدد
  • یک ماه
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • 2 عدد
  • ×
  • پلن طلایی
  • 20 عدد
  • شش ماه
  • ×
  • ×
  • ×
  • 4 عدد
  • ×
  • پلن پلاتینیوم
  • 30 عدد
  • یک سال
  • 6 عدد
  • هزینه هر داخلی اضافه ماهیانه 40 هزار تومان محسوب می باشد.
  • جهت ثبت سفارش می توانید در انتها این صفحه، در قسمت پلن + دوره پرداخت مد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • توجه داشته باشید در صورت نیاز به فاکتور رسمی در تیکت اعلام فرمایید.
  • برای کانفیگ تلفن رومیزی بیشتر از تعداد قابل انجام رایگان در پلن پشتیبانی به این شکل محاسبه میگردد ،برای دوعدد تلفن 200 هزار تومان و هر تلفن رومیزی اضافه 50 هزار تومان اضافه خواهد شد.
  • در صورت تمایل جهت پشتیبانی تلفنی برای پلن هایی که پشتیبانی تلفنی را شامل نمی شوند میتوانید هزینه این امکان پشتیبانی را بپردازید تا این امکان به پشتیبانی شما افزوده شود.
  • جهت دریافت پشتیبانی حضوری می بایست درخواست تیکت ثبت نمایید.
  • قبل از خرید سرویس می توانید درخواست تست تلفن ابری رایگان دهید و تست را به راحتی و آسانی انجام دهید.
    پس از تکمیل مدارک ، سرویس شما کمتر از سه روز کاری تحویل و آموزش داده خواهد شد.

سوالات متداول درباره مرکز تلفن ابری

بله، امکان ثبت خطوط برای افراد حقیقی نیز می باشد.

زمان راه اندازی و تحویل سرویس مرکز تلفن ابری دو روز کاری می باشد.

در سرویس مرکز تلفن ابری ، شما نیاز به یک خط voip دارید که ما میتوانیم خط را برای شما ثبت کنیم و سپس نیاز به راه اندازی مرکز تلفن دارید که راه اندازی مرکز تلفن به صورت ابری شامل هزینه راه اندازی اولیه و هزینه نگهداری و پشتیبانی می باشد. همچنین در صورت نیاز به خرید کانال برای خرید هر کانال می بایست هزینه راه اندازی پرداخت نمایید و تعرفه مکالمات رو نیز می بایست پرداخت کنید.

بله، آس تل این امکان را برای شما فراهم کرده تا کیفیت تماس و در دسترس بودن سرویس را تست بفرمایید. جهت تست سرویس می بایست داخل پنل کاربری ثبت نام کنید و برای دریافت مشخصات سرویس به صورت تست تیکت ارسال نمایید.

در این سیستم شما نیاز به سرور ، مودم و اینترنت خاصی ندارید و در صورت تمایل میتوایند تلفن رومیزی تهیه نمایید و نیاز به تجهیزات خاصی ندارید.

برای افزایش تماس همزمان روی خط می بایست ابتدا خط به صورتی حقوقی (بنام شرکت) ثبت شود ، سپس روی خط تلفن امکان تماس همزمان افزایش یابد. مدارک مورد نیاز برای ثبت خط به صورت حقوقی به شرح زیر می باشد: روزنامه رسمی ، آگهی تاسیس ، آگهی آخرین تغییرات و اطلاعات صاحبین حق امضاء.

خطوطی که روی سرویس تلفن ابری ثبت می شود مالکیت رسمی و قانونی آن بنام مشترک می باشد و این مالکیت به صورت مادام المعر می باشد.

بله ، تمامی پلن های مرکز تلفن ابری امکان تنزیل یا ارتقا را دارند و فقط با پرداخت ما به تفاوت سرویس به نسبت زمان باقی مانده از سرویس می توانید پلن خود را ارتقا دهید.

تعرفه ها عموما مقداری کمتر از تعرفه خطوط تلفن عادی است. و تعرفه مکالمه توسط هر اپراتور مشخص میگرد. تعرفه زیر برای خطوط آسیاتک و پیشگامان می باشد.

  • مکالمه با
  • ثابت داخل استان
  • ثابت بین استان
  • موبایل
  • درون شبکه
  • تعرفه هر دقیقه به تومان
  • 4
  • 33
  • 62
  • رایگان

میبایست به صورت پیش پرداخت خط خود را شارژ نمایید سپس هزینه مکالمات از شارژ شما کسر خواهد شد.

بله ، امکان استفاده از مرکز تلفن ابری روی گوشی موبایل و تلفن های رومیزی می باشد. بر روی گوشی های موبایل نیاز به نصب برنامه های مخصوص همانند لین فون ، زویپر در اندروید و gswave در ios می باشد. همچنین برای استفاده روی تلفن رومیزی امکان استفاده روی تلفن های تحت شبکه می باشد برندهایی همانند گرند استریم ، یالینک و سیسکو امکان استفاده از داخلی ها ویپ را به شما می دهند. و در صورت استفاده از تلفن های معمولی آنالوگ نیاز به مبدل جهت تبدیل تلفن به دیجیتال می باشد.

شرکت های ارائه دهنده مرکز تلفن ابری براساس قوانین اعلام شده توسط سازمان تنظیم مقررات می بایست تمهیدات امنیتی نرم افزاری را بر روی سرور های خود اعمال کنند و در نگهداری اطلاعات درون سازمانی شرکت ها کوشا باشند. بنابراین این شرکت ها از فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری برای جلوگیری از دسترسی افراد سودجود به اطلاعات تماس و خطوط مخابراتی شما استفاده می کنند.

در صورت عدم تمدید سرویس مرکز تلفن ، مدت زمان 10 روز سرویس شما جهت تمدید نگهداری می شود و در صورتی که پس از این زمان سرویس تمدید نشود اطلاعات مرکز تلفن ابری شما اعم از گزارشات و صداهای ضبط شده حذف خواهد شد. و سرویس مرکز تلفن ابری شما لغو خواهد شد. در این حالت خط تلفن ثابت شما برای شماست و فقط سرویس مرکز تلفن ابری شما حذف خواهد شد.

بله ، امکان اختصاصی سازی مرکز تماس با توجه به نیازمندی مجموعه ها می باشد. ما برای مرکز تلفن مستندات برنامه نویسی کاملی را داریم که میتواینم جهت فراخوانی توابع در اختیار مشتریان قرار دهیم و مشترکین با استفاده از این توابع روی اپلیکیشن اختصاصی مجموعه خود یا وبسایت و هر بستر دیگری امکان اتصال به نرم افزار مرکز تماس را داشته باشند. یکی از پراستفاده ترین ارتباط ها ، امکان اتصال به crm می باشد که مرکز تلفن سیموتل با اکثر crm های موجود در بازار متصل می باشد و ماژول های اتصال به سی آر ام به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار داده خواهد شد.

خیر ، خطوط voip خود بر بستر اینترنت ارائه می شوند و امکان دریافت اینترنت روی این خطوط نمی باشد.

شماره های ویپ با پیش شماره 9 هستند و هشت رقمی می باشند که سرشماره های آسیاتک 9101 و 9130 می باشد و سرشماره های پیشگامان 9109 می باشد همچنین سرشماره شاتل 9100 می باشد.

هزینه اشتراک از: ۸۰۰,۰۰۰ تومان هر ۳ ماه و ۷۰۰,۰۰۰ تومان

پاکسازی

برای استفاده از خطوط ویپ نیاز به یک مرکز تلفن دارید.

ما مرکز تماس شما به صورت ابری راه اندازی و کانفیگ خواهیم کرد برای سفارش مرکز تلفن ابری با استفاده از لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید.

6 دیدگاه برای مقایسه و راهنمایی خرید مرکز تلفن ابری

  1. هدایتی

    جسارتا از این سیستم میتونم برای دورکاری کارمندام با توجه به شرایط فعلی کرونا استفاده کنم؟

    • تیم پشتیبانی

      بله دوست عزیز ، این سیستم قابلیت استفاده توسط کارمندان شما به صورت دورکار وجود دارد و شما با استفاده از پنل تحت وب میتوانید همه کارمندان خود را تحت نظر و مانیتور داشته باشید.

  2. لیدیا ذوقی

    اینکه وقتی دفتر نیستم میتونیم از راه دور چک کنم مشاور هام با چه شخصی حرف میزنند و یا چند نفرشون در حال استراحت و مکالمه هستند ، به پیشرفت شرکت و کسب و کارمون خیلی کمک کرده

  3. شرکت پخش لوازم خانگی

    سادگی و شفافیت کاری تون رو دوست داریم

  4. مسعود رضانیا

    برای سومین سال داریم از سرویس تلفن ابری شرکت خوب آس تل استفاده میکنیم و واقعا رضایت داریم.

  5. سمانه قلی نژاد

    از کمترین پلن آس تل به بالاترین پلن رسیدم و واقعا لذت بردم از این همکاری
    همیشه توی مشکلات و چالش ها کنار شرکتمون بودن و خیلی سریع بهمون راه حل دادن

  6. سیستم نرم افزاری ماور

    توسعه نرم افزاری شرکت محترم شما در زمینه های مختلف از جمله api و … توانسته ، حداکثر نیاز ما از یک سیستم تلفنی با کیفیت و مهندسی شده را برطرف کند.
    شرکت ما از سیستم های دیگری قبلا استفاده میکرد ولی امکان اتصال به سیستم های دیگر را نداشت و این برای ما خوب نبود
    اما با استفاده از api های مرکز تماس آس تل ما به سیستم ها و دیتابیس ها مختلفی امکان وصل شدن پیدا کردیم
    صمیمانه از خدمات خوب شما متشکریم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *