مرکز تلفن ابری

دلایل مهاجرت به مرکز تلفن ابری چیست

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت ، اکثر خدمات به صورت اینترنتی ارائه می شوند و همین مسئله سبب شده تا تلفن های معمولی و قدیمی جای خود را به سرویس تلفن های اینترنتی و سیستم های سانترال جای خود را به مرکز تلفن اینترنتی بدهند.

سرویس مرکز تلفن ابری در سراسر جهان به عنوان یکی از مناسب ترین ، مقرون به صرفه ترین و کاراترین سیستم ها برای تلفن های مجموعه و شبکه های زیادی مورد استفاده می باشد.

سرویس های تلفن ابری ، معمولا هزینه هایی بابت نگهداری و پشتیبانی را شامل می شوند.

مرکز تلفن voip یک سیستم نرم افزاری می باشد که بر روی سرور (خارج از مجموعه) راه اندازی شده و از طریق اینترنت می توانید از امکانات نرم افزاری این سیستم استفاده کنید.

تفاوت مرکز تلفن ابری با اختصاصی چیست؟

مرکز تلفن ابری به دلیل عدم نیاز به خرید سرور میتواند جایگزین مناسب و مقرون به صرفه ای برای سیستم سانترال باشد.

مرکز تلفن ویپ ابری شما نیاز به نصب و خرید سرور ندارید. در واقع سرور بر روی یک سرویس دهنده اینترنت میزبانی می شود و شما هزینه سرور و برق آن را به عهده نخواهید داشت. اما شما به اینترنتی نیاز دارید تا با آن بتوانید تماس هایتان را مدیریت کنید.

مرکز تلفن ابری به جای اینکه در محل شرکت شما نصب گردد به عنوان یک سرویس پایدار اینترنتی در اختیار شما قرار میگیرد. این فناوری در اروپا و آمریکا با نام Hosted PBX یا Cloud PBX نامیده میشود. مرکز تلفن ابری می تواند از طریق سیپ ترانک به شبکه مخابراتی کشور متصل شود.

در این این روش که به نام تلفن ابری معروف است، سرورها و سرویس ها در محل دیگری خارج از شرکت قرار می گیرند. وسایل ارتباطی و سیستم ها از داخل شرکت به این سرور ها متصل شده و خدمات را دریافت می کنند.

در سرویس اختصاصی اما به این صورت است که مرکز تماس ویپ سیموتل بر روی سرور در محل شما نصب می شود.
شما یک بار هزینه ای را بابت نصب و راه اندازی پرداخت می کنید و شما مالک دائمی لایسنس و سرویس می باشید.
هزینه های همچون برق ، اینترنت سرور در محل بر عهده شما می باشد و برای مجموعه هایی بالای 30 نفر این نوع سرویس بسیار مناسب است.

مرکز تلفن ابری آس تل
خدمات تلفن ابری

چرا تلفن ابری آس تل؟

آس تل با سرویس تلفن اینترنتی ویپ خدمات میزبانی مراکز تلفن ویپ مانند تلفن ثابت مجازی تهران  را بر بستر اینترنت فراهم آورده است. و شما می توانید با خرید اینترنتی خط تلفن ثابت تهران در هرجای ایران و با هر اینترنتی از این تلفن مجازی استفاده کنید.

مرکز تلفن ابری برپایه تکنولوژی ویپ VoIP خدماتی مانند: ضبط و گزارشگیری مکالمات، صندوق صوتی، کنفرانس تلفنی ، منشی ، صف گویا ، منو صوتی یا IVR، تعریف داخلی و  … ارائه می نماید.

خط تلفن ابری از کجا بخریم؟

برای خرید خط تلفن ابری بهتر است ابتدا چندین نکته را در نظر داشته باشید و با دید وسیع و باز به سوی این سیستم قدم بردارید.
سرویس تلفن ابری قابل ثبت برای افراد حقیقی و حقوقی به صورت رسمی می باشد؛ شما برای تهیه تلفن ابری باید ابتدا نیاز های خود را بررسی و به صورت لیستی جمع بندی کنید سپس بر اساس جدول زیر اقدام به خرید سرویس کنید.

شما می توانید فاکتور رسمی برای تلفن ابری دریافت نمایید و از طریق حساب رسمی اقدام به کارت به کارت و انتقال وجه کنید.
جهت استفاده از مرکز تلفن ابری نیاز است شما اینترنت مناسبی با شرایط پایدار فراهم کنید اما اگر اینترنت شما هم شرایط مناسبی ندارد ما راه کار هایی برای شما فراهم میکنیم تا بتوانید از این سرویس و خدمات بهره ببرید.

قبل از خرید سرویس می توانید درخواست تست رایگان دهید و تست را به راحتی و آسانی انجام دهید.

سرویس شما کمتر از سه روز کاری تحویل و آموزش داده می شود.

مرکز تماس ابری چند ویژگی و مزیت برای سازمان ها دارد :

  1. صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  2. عدم قطعی و پایداری
  3. عدم نیاز به تجهیزات
  4. متصل کردن چندین مرکز تماس در مکان های مختلف جعرافیایی
  5. امکان ارتقا و توسعه آسان
  6. با تغییر محل کار شماره شما تغییر نخواهد کرد

بله،  امکان انتقال از سیستم سانترال به سیستم ویپ می باشد و تمامی کانفیگ های مورد نیاز شما در سیستم قبلی به علاوه امکانات جدید برای شما راه اندازی خواهند شد

کاهش هزینه ها با تلفن ابری

از دیگر مواردی که برای کسب و کارهای نوپا حائز اهمیت است، هزینه راه اندازی و نگهداری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های تلفنی است. راه اندازی خط ابری سیپ ترانک توسط مرکز تماس ابری به دلیل نداشتن هزینه های سخت و افزاری، نرم افزاری می تواند هزینه های جاری مجموعه ها را به شدت کاهش دهد.

پایداری سیستم

در مرکز تلفن ابری به این دلیل که تمامی خدمات سیستمی بر روی سرور شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی می شود، وظیفه حفظ امنیت و پایداری نیز از سوی شرکت ارائه دهنده سرویس تامین می گردد. شرکت های ارائه دهنده خدمات مرکز تماس ابری یا Hosted PBX به دلیل دارا بودن نیروهای متخصص و تمرکز بر ارائه سرویس مطلوب، همواره می کوشند تا از بروز هر گونه مشکل احتمالی پیشگری نمایند و در صورت بروز هر گونه مشکل، در صدد جبران آن برآیند.

قیمت مرکز تلفن ابری

  • نام پلن
  • تعداد داخلی (اپراتور)
  • قابل ارتقا
  • صف تماس (تعریف دپارتمان)
  • تلفن گویا
  • سافت فون اختصاصی
  • گزارشات ریز مکالمات
  • پشتیبانی از ضبط مکالمات
  • انتقال مکالمات (دایورت)
  • نظر سنجی
  • صندوق صوتی
  • تنظیم ساعت کاری
  • کنفرانس
  • داشبورد و مانیتورینگ زنده
  • ایجاد لیست سیاه و سفید و تماس vip
  • شنود آنلاین مکالمه
  • تنظیم سطح دسترسی کاربران
  • گزارشات پیشرفته نموداری و آماری
  • پشتیبانی از وب سرویس برای رویدادها CRM
  • ماژول ارسال تماس انبوه (سالیانه)
  • ماژول فون وب (سالیانه)
  • هزینه راه اندازی – یکبار (تومان)
  • هزینه نگهداری – ماهیانه (تومان)
  • هزینه نگهداری – سه ماه (تومان)
  • هزینه نگهداری – سالیانه (تومان)
  • پلن استارت
  • 2 عدد
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • رایگان
  • 195 هزار تومان
  • پلن برنزی
  • 4 عدد
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • 700 هزار تومان
  • 300 هزار تومان
  • 1 میلیون تومان
  • پلن نقره ای
  • 10 عدد
  • یک ماه
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • ×
  • 1.7 میلیون تومان
  • 500 هزار تومان
  • 1.7 میلیون تومان
  • پلن طلایی
  • 30 عدد
  • شش ماه
  • ×
  • 3 میلیون تومان
  • 2.5 میلیون تومان
  • 2.4 میلیون تومان
  • 750 هزار تومان
  • 2.4 میلیون تومان
  • پلن پلاتینیوم
  • 100 عدد
  • یک سال
  • 3 میلیون تومان
  • 2.5 میلیون تومان
  • 4 میلیون تومان
  • 1.2 میلیون تومان
  • 4.1 میلیون تومان
  • هزینه هر داخلی اضافه ماهیانه 40 هزار تومان محسوب می باشد.
  • جهت ثبت سفارش می توانید در انتها این صفحه، در قسمت پلن + دوره پرداخت مد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • توجه داشته باشید در صورت نیاز به فاکتور رسمی در تیکت اعلام فرمایید

خدمات پشتیبانی مرکز تلفن اینترنتی

  • خدمات پشتیبانی
  • ویدئوهای آموزشی و دانشنامه آنلاین
  • دریافت بروزرسانی ها
  • پشتیبانی تیکتینگ
  • پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری
  • پشتیبانی تلفنی خارج از ساعات اداری
  • برنزی
  • ×
  • ×
  • نقره ای
  • ×
  • ×
  • طلایی
  • ×
  • ×
  • الماس
  • ×
  • پلاتینیوم
  • جهت تسریع در امور فنی و برطرف شدن سریع تر مشکل شما پیشنهاد می گردد تا مشکل خود را در تیکت اعلام فرمایید.
  • توجه فرمایید هرگونه درخواست پشتیبانی که با جدول سطح پشتیبانی مغایرت داشته باشد پذیرفته نخواهد شد.
  • در صورت تمایل جهت پشتیبانی تلفنی برای پلن هایی که پشتیبانی تلفنی را شامل نمی شوند میتوانید هزینه این امکان پشتیبانی را بپردازید و از این نوع خدمات بهره ببرید.
  • جهت دریافت پشتیبانی حضوری می بایست درخواست تیکت ثبت نمایید.

از: ۱۹۵,۰۰۰ تومان / ماه

پاکسازی

سوالات متداول

بله ، تمامی پلن های مرکز تلفن ابری امکان تنزیل یا ارتقا را دارند و فقط با پرداخت ما به تفاوت سرویس به نسبت زمان باقی مانده از سرویس می توانید پلن خود را ارتقا دهید.

تعرفه ها عموما مقداری کمتر از تعرفه خطوط تلفن عادی است. و تعرفه مکالمه توسط هر اپراتور مشخص میگرد. تعرفه زیر برای خطوط آسیاتک و پیشگامان می باشد.

  • مکالمه با
  • ثابت داخل استان
  • ثابت بین استان
  • موبایل
  • درون شبکه
  • تعرفه هر دقیقه به تومان
  • 4
  • 33
  • 62
  • رایگان

میبایست به صورت پیش پرداخت خط خود را شارژ نمایید سپس هزینه مکالمات از شارژ شما کسر خواهد شد.

بله، آس تل این امکان را برای شما فراهم کرده تا کیفیت تماس و در دسترس بودن سرویس را تست بفرمایید. جهت تست سرویس می بایست داخل پنل کاربری ثبت نام کنید و برای دریافت مشخصات سرویس به صورت تست تیکت ارسال نمایید.

بله، امکان ثبت خطوط برای افراد حقیقی نیز می باشد.

برای ثبت حقوقی لازم است مدارک حقوقی شرکت توسط صاحبان امضا ارائه شود و از مزایای آن عدم محدودیت در خرید کانال روی خط می باشد.

در سرویس مرکز تلفن ابری ، شما نیاز به یک خط voip دارید که ما میتوانیم خط را برای شما ثبت کنیم و سپس نیاز به راه اندازی مرکز تلفن دارید که راه اندازی مرکز تلفن به صورت ابری شامل هزینه راه اندازی اولیه و هزینه نگهداری و پشتیبانی می باشد. همچنین در صورت نیاز به خرید کانال برای خرید هر کانال می بایست هزینه راه اندازی پرداخت نمایید و تعرفه مکالمات رو نیز می بایست پرداخت کنید.

8- امکان استفاده از این سرویس روی گوشی موبایل یا تلفن رومیزی هست؟

بله ، امکان استفاده از مرکز تلفن ابری روی گوشی موبایل و تلفن های رومیزی می باشد. بر روی گوشی های موبایل نیاز به نصب برنامه های مخصوص همانند لین فون ، زویپر در اندروید و gswave در ios می باشد. همچنین برای استفاده روی تلفن رومیزی امکان استفاده روی تلفن های تحت شبکه می باشد برندهایی همانند گرند استریم ، یالینک و سیسکو امکان استفاده از داخلی ها ویپ را به شما می دهند. و در صورت استفاده از تلفن های معمولی آنالوگ نیاز به مبدل جهت تبدیل تلفن به دیجیتال می باشد.

در این سیستم شما نیاز به سرور ، مودم و اینترنت خاصی ندارید و در صورت تمایل میتوایند تلفن رومیزی تهیه نمایید و نیاز به تجهیزات خاصی ندارید.

شرکت های ارائه دهنده مرکز تلفن ابری براساس قوانین اعلام شده توسط سازمان تنظیم مقررات می بایست تمهیدات امنیتی نرم افزاری را بر روی سرور های خود اعمال کنند و در نگهداری اطلاعات درون سازمانی شرکت ها کوشا باشند. بنابراین این شرکت ها از فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری برای جلوگیری از دسترسی افراد سودجود به اطلاعات تماس و خطوط مخابراتی شما استفاده می کنند.

در صورت عدم تمدید سرویس مرکز تلفن ، مدت زمان 10 روز سرویس شما جهت تمدید نگهداری می شود و در صورتی که پس از این زمان سرویس تمدید نشود اطلاعات مرکز تلفن ابری شما اعم از گزارشات و صداهای ضبط شده حذف خواهد شد. و سرویس مرکز تلفن ابری شما لغو خواهد شد. در این حالت خط تلفن ثابت شما برای شماست و فقط سرویس مرکز تلفن ابری شما حذف خواهد شد.

بله ، امکان اختصاصی سازی مرکز تماس با توجه به نیازمندی مجموعه ها می باشد. ما برای مرکز تلفن مستندات برنامه نویسی کاملی را داریم که میتواینم جهت فراخوانی توابع در اختیار مشتریان قرار دهیم و مشترکین با استفاده از این توابع روی اپلیکیشن اختصاصی مجموعه خود یا وبسایت و هر بستر دیگری امکان اتصال به نرم افزار مرکز تماس را داشته باشند. یکی از پراستفاده ترین ارتباط ها ، امکان اتصال به crm می باشد که مرکز تلفن سیموتل با اکثر crm های موجود در بازار متصل می باشد و ماژول های اتصال به سی آر ام به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار داده خواهد شد.

خیر ، خطوط voip خود بر بستر اینترنت ارائه می شوند و امکان دریافت اینترنت روی این خطوط نمی باشد.

شماره های ویپ با پیش شماره 9 هستند و هشت رقمی می باشند که سرشماره های آسیاتک 9101 و 9130 می باشد و سرشماره های پیشگامان 9109 می باشد همچنین سرشماره شاتل 9100 می باشد.

خطوطی که روی سرویس تلفن ابری ثبت می شود مالکیت رسمی و قانونی آن بنام مشترک می باشد و این مالکیت به صورت مادام المعر می باشد.

زمان راه اندازی این خطوط به صورت حقیقی تقریبا دو روز کاری و به صورت حقوقی و درصورت ثبت کانال حدودا 4 روز کاری زمان میبرد.

برای استفاده از خطوط ویپ نیاز به یک مرکز تلفن دارید.

ما مرکز تماس شما به صورت ابری راه اندازی و کانفیگ خواهیم کرد برای سفارش مرکز تلفن ابری با استفاده از لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید.