پلتفرم مرکز مشاوره تلفنی

تله مشاور، پلتفرم مشاوره تلفنی و مدیریت مالی 

امروزه مشاوران زیادی در عرصه های مختلفی وجود دارند که در گذشته به صورت حضوری مشاوره ارائه می دادند.
اما امروزه با شیوع ویروس کرونا اکثرا به مشاوره تلفنی و آنلاین تبدیل شده اند که می توانند کمک شایانی به پایان اپیدمی کرونا کنند.

برآن شدیم تا سیستم مرکز مشاوره تلفنی را راه اندازی کنیم، شما به کمک تله مشاور میتوانید به صورت هوشمند، مشاورین خود را مدیریت کنید و یک وبسایت برای دسترسی و رزرو ساعت مشاوره در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
این سیستم به شما این امکان را می دهد تا مشتری با پرداخت هزینه بابت هر دقیقه مکالمه که توسط مرکز مشاوره تعیین می شود ، مشاوره خود را دریافت کند.

در واقع شما می توانید مدیریت کاملی و به نوع دفتر کار مجازی داشته باشید.

امکانات سیستم مرکز مشاوره تلفنی

  • برقراری تماس امن : در این حالت یک تماس دوطرفه از خط ثابت شما برقرار می شود و مشاوره دهنده و مشاوره گیرنده دسترسی به شماره یکدیگر نخواهند داشت.
  • تعریف هزینه هر دقیقه مشاوره بابت هر کارشناس
  • تعریف هزینه ورود به جلسه مشاوره
  • ایجاد گروه های مختلف مشاوره
  • ایجاد سایت با سه سطح دسترسی مدیریت ، مشاوره دهنده و مشتری
  • امکان اتصال به درگاه آنلاین جهت پرداخت
  • تقسیم درآمد با پورسانت مشخص به صورت مستقیم از درگاه
  • دورکاری کارشناسان مشاور با استفاده مرکز تماس voip
  • ضبط تمامی مکالمات
  • امکان انتقال تماس به موبایل مشاور
  • امکان تعریف ساعت کاری برای مشاورین
  • امکان رزرو ساعت مشخص برای مشاوره دهنده طبق زمان بندی از پیش اعلام شده
  • گزارشات تماس و گزارشات مالی
  • اتصال به سامانه های crm از طریق api
  • بدون نیاز به سخت افزار و تجهیزات
  • دریافت هزینه مشاوره روی وبسایت انجام می شود  : مشاوره گیرنده قبل از انجام مشاوره ، کارشناس خود را انتخاب و تاریخ دریافت مشاوره رو انتخاب میکند و هزینه مشاوره را پرداخت می نماید و در زمان ثبت شده به مدت مشخص مشاوره را دریافت می نماید.

دموی تصویری پلتفرم مرکز مشاوره

نمایش ویدیو درباره مرکز مشاوره تلفنی

درخواست مشاوره و خرید پلتفرم مرکز مشاوره

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید.

همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت درخواست مشاوره پلتفرم مرکز مشاوره تلفنی