سی آر ام ابری

سی آر ام ابری آس تل

در واقع با استفاده از سی آر ام ابری آس تل شما می توانید مدیریت بهتری بر روی کسب و کار خود داشته باشید.
کلیه امکانات لازم جهت اتوماسیون سازی و مدیریت فرآیند بازاریابی ، فروش ، ارتباط وظایف و امور داخلی مجموعه ، صدور فاکتور و همچنین ارتباط با مشتریان را به طور کامل دارا می باشد.
سیستم CRM میتواند داده های بسیاری که به سمت سازمان سرازیر شود را نگهداری کند، پردازش و تحلیل درست داده ها باعث کمک به روند بهتر در پاسخگویی به مشتریان باشد.

امکانات و مزایا سی آر ام ابری

یکپارچه سازی

با ایجاد سیاست های درست در تمامی بخش ها انگیزه کارمندان برای عملکرد بهتر افزایش می یابد و یکپارچه سازی داده ها باعث سرعت در روند پاسخ دهی کارمندان خواهد شد.

مدیریت فروش و بازاریابی

ثبت سرنخ ها و ایجاد سیستم برای پیگیری درست مشتریان باعث عملکرد بهتر کارمندان بخش فروش خواهد شد، همچنین عملکرد افراد در این بخش قابل بررسی می باشد.

کاربری ساده

داشتن محیط کاربری آسان با قابلیت شخصی سازی و دسترسی در هر زمان و مکانی ، استفاده از سی آر ام ابری را آسان می نماید. شما امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف را خواهید داشت.

مدیریت مشتریان

دسته بندی کردن راه های جذب مشتری ، طبقه بندی و سطح بندی مشتریان ، برچسب گذاری مخاطبین و مشتریان می تواند به مدیریت بهتر مشتریان کمک نماید.

پیشرفت فرآیند بازاریابی

با شناسایی کانال های جذب مشتری و پیگیری تماس ها، جلسات و فعالیت ها میتوانید به سادگی قیف فروش را بهینه سازی نمایید و خدمات خود را ره راحتی گسترش دهید.

مدیریت کارمندان​

وظایف کارمندان خود را به طور مستقیم در سی آر ام به آنها اعلام نمایید و روند پیگیری پروژه را تحلیل نمایید. کارمندان به صورت یکپارچه میتوانند پروژه ای را مدیریت کنند.

دموی تصویری سی آر ام ابری

درخواست مشاوره و خرید سی آر ام ابری

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید.

همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت درخواست مشاوره سی آر ام ابری