تفاوت مرکز مشاوره و خطوط هوشمند

زمان مطالعه :4 دقیقه
مرکز مشاوره

مرکز مشاوره

INخطوط هوشمند:

این خطوط توسط مجموعه مخابرات ارائه می شوند و به صورت خطوط مجازی هستند. که مجوز بهره برداری از آن به شما داده خواهد شد.
جهت استفاده از این خطوط باید بر روی شماره تلفنی دیگر دایورت شوند تا به بتوان از آن بهره برد. که هزینه هر دقیقه دایورت 60 تومان می باشد .

امکان دایورت شدن بر روی خطوط آنالوگ یا ویپ را دارند و می توان هنگامی که بر روی خطوط انالوگ دایورت شدند . این خطوط را بر روی بستر سانترال فعال سازی کرد و تنظیمات خطوط را فعال کرد.

همچنین امکان دایورت بر روی خطوط ویپ را دارند . که می توان در مرکز تماس ویپ که نسل پیشرفته مرکز تماس می باشد و بر روی بستر اینترنت است .تنظیمات و سناریو تماس ها و همچنین موارد دیگر را تنظیم کرد.

در سیستم ویپ به علت اینترنتی بودن این امکان وجود دارد تا کارمندان داخلی خود را بر روی تلفن همراه ، تلفن رومیزی ، سیستم کامپیوتر خود فعال کنند . و در هر نقطه مکانی با استفاده از هر اینترنتی تماس ورودی و خروجی داشته باشند .
و حتما نیاز به وجود افراد در دفتر جهت استفاده از تلفن نمی باشد.

محدودیت ها و معایب خطوط هوشمند :

1- در قراردادی که با شرکت مخابرات بسته می شود 20-50 درصد از هزینه ای تعیین شده را مخابرات دریافت می کند . و باقی هزینه را به مشتری طرف قرارداد داده می شود.

2-شماره های ثابتی که با خطوط هوشمند تماس میگیرید در ماه فقط 100 هزار تومان امکان کسر از آن وجود دارد و اگر شماره ثابتی بخواهد چندین ساعت تماس داشته و مکالمه داشته باشد . تنها صد هزار تومان بر روی قبض او خواهد آمد و بیشتر از این در صورت دادن مشاوره هم هزینه ای برای مشتری نخواهد داشت . که قطعا برای مشتریانی که مشاوره های زیادی میگیرند . این محدودیت می تواند شرکت ارائه دهنده مشاوره را دچار ضرر کند.

3-هزینه تعیین شده بین مجموعه و مخابرات تنها از شماره های ثابت و خطوط دائمی(مشترک مخابرات) کسر خواهد شد که بر روی قبض آنها می آید و از شماره های اعتباری هزینه ای کسر نمی شود.

4-مدت زمان اخذ مجوز و دریافت خطوط INحداقل 30 روزکاری است.

5- بازه تسویه درآمد کسب شده از خطوط هوشمند جهت مشاوره ، توسط شرکت مخابرات بین 2 الی 4 ماه است.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ مجوز خطوط هوشمند :

1- روزنامه رسمی ثبت شرکت (اصل و کپی)
2- اساسنامه شرکت (اصل و کپی) (نوع مشاوره بایستی در اساسنامه ثبت شده باشد)
3- پروانه کسب (اصل و کپی)
4- داشتن کد اقتصادی
5- ارائه یک تلفن ثابت برای برقراری سرویس
6- ارائه شماره حساب فقط در بانک‌های (ملی – صادرات – پست بانک) که به نام مشاوره‌ دهنده باشد
7- برای تکمیل فرم قرارداد، مهر و امضای مشاور الزامی است.

پکیج مرکز مشاوره تلفنی:

این پکیج شامل پلتفرم مرکز مشاوره و مرکز تماس ویپ سیموتل می باشد.
مرکز تماس ویپ سیموتل ، مرکز تماس محصول کاملا ایرانی و برند این زمینه محسوب می شود . که برای شرکت های دولتی و غیر دولتی بسیار زیادی نصب و راه اندازی شده است . مانند آبفای یزد ،توزیع نیرو برق مشهد ، بانک صادرات ، ایرانخودرو ، دانشگاه امام رضا ، بیمارستان رضوی و ….

در این مرکز تماس و مشاوره قابلیت بررسی دقیق کارمندان و سناریو تماس ، منشی گویا ، گزارش ریز مکالمات و میزان سود آوری هر کارمند، تعداد تماس ها و … که در دمو این محصولات بیان شده اند.

در این سرویس هیچگونه درصدی یا سودی توسط مجموعه آس تل کسر نخواهد شد . و تمام هزینه برای شرکت استفاده کننده از این سرویس است.

هزینه معین شده محدود شماره های خاصی نیست و تمامی شماره ها را شامل می شود.
محدودیت بابت میزان هزینه در ماه یا روز ندارد و طبق استراتژی برای هر بخش و قسمت می تواند قیمت دریافت شده از مشتری متفاوت باشد .

نیاز به دایورت کردن خط تلفن و کسر هزینه ای بابت هر دقیقه مکالمه وجود ندارد و تمامی تماس های ورودی هیچ هزینه مازادی نخواهد داشت.
این بستر وجود دارد تا حتی در صورت بسته شدن دفاتر به دلایل کرونا و … دوری کاری با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر استفاده کرد.

نحوه ایجاد تغییرات بسیار آسان و عدم نیاز به حضوری فیزیکی بر روی سرور یا مرکز تماس دارد و بر روی وب سرویس این امکان وجود دارد.

کیفیت استفاده از سرویس ویپ نیز بسیار بالا خواهد بود ، که قبل از نصب این سرویس قابل تست می باشد.
بازه زمانی راه اندازی و تحویل این سرویس حداکثر 3 الی 7 روز زمان میبرد.
هزینه دریافت شده از مشتری توسط درگاه پرداخت آنلاین می باشد . که طبق درگاه پرداخت ها حداقل همان روز یا بعد از ساعت 24 به حساب واریز می شود.

هزینه ها خط تلفن هوشمند:

هزینه خط تلفن هوشمند 7-8 میلیون تومان
هزینه هر دقیقه دایورت مکالمات 60 تومان
هزینه مرکز تماس ویپ جهت راه اندازی خط تلفن بر روی آن : 12.5 میلیون تومان
کسر 20-50 درصد از سود توسط شرکت مخابرات
مجموع هزینه : 19-20 میلیون تومان بعلاوه هزینه های مازاد ( دایورت و کسر از سود )

هزینه های پکیج مرکز مشاوره :

هزینه پکیج مرکز مشاوره بهمراه مرکز تماس ویپ : 18-20 میلیون تومان
مجموع هزینه : 18-20 میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.