خطای 503 در زویپر چیست

503error in zoiper

503error in zoiper

زویپر جز سافت فون های استیبل و معروف سرویس ویپ محسوب میشود. رایج ترین خطای زویپر که موجب نارضایتی بسیاری از کابران شده ، خطای 503 می باشد. در ادامه به بررسی این خطا می پردازیم.

چه زمانی خطای 503 زویپر رخ می دهد ؟

به طور کلی ، این خطا زمانی نمایش داده می شود که سرور به دلایل مختلفی قادر به پردازش درخواست شما نیست. در واقع زمانی رخ میدهد که سرویسی که سعی در استفاده از آن را دارید ، در دسترس نباشد. لطفاً اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات اکانت و نام میزبان (هاست نیم) سرور به درستی وارد شده باشد.

اگر این مشکل به طور تصادفی ظاهر شد ، ممکن است موقتی بوده و مربوط به ارائه دهنده voip شما باشد که با پیگیری از ارائه دهندگان ، این مشکل حل خواهد شد.

از طرف دیگر ، علت این مشکل ممکن است بخاطر پاسخ ندادن سرور DNS (این پاسخ نادرست می تواند به دلیل وجود یک مشکل در فایروال ، مشکلات ویندوز و یا مشکل در سرور DNS شما) باشد. با جایگزینی هاست نیم سرور به آدرس ip سرور ، امکان برطرف کردن این مشکل وجود دارد.

چنانچه ip سرور خود را نمی دانید ، با شرکت ارائه دهنده ویپ خود تماس گرفته و این مشکل را برایشان توضیح دهید. این گونه آدرس ip سرور را از انها دریافت نمایید.

اگر از روش رمز گذاری TLS در ارتباطات تلفنی تان استفاده می کنید ، احتمال اینکه مشکلی در فایل certificate شما باشد ، وجود دارد و ممکن است در این حالت هم این پیام خطا را مشاهده کنید.

zoiper

خطای 503 زویپر در اندروید :

این خطا زمانی رخ می دهد که فایروال اندروید ناگهان تصمیم می گیرد دسترسی به سرور DNS را مسدود کند.

برای حل این مشکل ، وارد صفحه تنظیمات شوید. استفاده از داده تلفن همراه را انتخاب کنید. برای جلوگیری از استفاده برنامه در پس زمینه ، می توانید یک برنامه خاص را انتخاب نموده و گزینه  Restrict mobile data (محدود کردن داده های تلفن همراه) را علامت بزنید.

پیام No route to destination در زویپر :

معنی این پیام “مسیری به مقصد وجود ندارد” می باشد. این خطا به این معناست که شبکه هنوز فعال نشده است. از یک مرورگر برای جستجوی چیزی در Google استفاده کنید. به احتمال زیاد جستجوی شما در مرورگر به نتیجه نمی رسد.

در چنین حالتی ، ابتدا مشکل کارت شبکه و اینترنت شبکه را برطرف نمایید. مجدد داخلی تان را در Zoiper تنظیم کنید.

پیام No transports left to try در زویپر :

خطای نادری می باشد. هنگامی که این خطا را در Android مشاهده کردید ، لطفاً به support@zoiper.com ایمیل بفرستید تا از راهنمایی پشتیبانان این سافت فون بهره مند شوید و مشکلتان حل شود.

پیام Transport failure و DNS Timeout زویپر در اندروید :

وقتی این خطا را در Android مشاهده کردید ، لطفاً با پشتیبان های زویپر از طریق ایمیل support@zoiper.com در ارتباط باشید تا بتوانند به رفع مشکل شما کمک کنند.

* جهت آگاهی از مزایای مرکز تلفن به صورت ابری و اینترنتی ، به قسمت مرکز تلفن ابری مراجعه فرمایید و از خدمات فوق العاده این سرویس مطلع شوید تا برای رونق کسب و کارتان از این سرویس ارزشمند بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.