قطع شدن صدای زنگ تلفن سانترال پاناسونیک

علت زنگ نخوردن گوشی پاناسونیک

قطع شدن صدای زنگ تلفن سانترال پاناسونیک عنوان این بخش از مقاله است سعی در این بوده به طور کامل و واضح این عنوان برای شما کاربران آس تل شرح داده می شود .

تلفن پاناسونیک :

یک تلفن با کیفیت و با طراحی عالی می باشد که افراد جهت استفاده تلفن در منازل استفاده میکنند .

شاید به این موضوع بیندیشید که تلفن همراه می تواند جایگزین تلفن های ثابت در منازل شود . اما باید بدانید که اینطور نیست زیرا تلفن های ثابت نیز نقش مهمی برای ارتباط برقرار کردن در بین افراد می باشد .

تلفن های پاناسونیک در نوع تلفن بی سیم یک تلفن باکیفیت و مقاوم می باشد . مانند تلفن های بی سیم با برندهای مختلف اشکالات زیادی هرگز ایجاد نمیکند . تلفن های بی سیم به دلیل اینکه ممکن است ناگهانی صدای تلفن قطع شود و دیگر شما متوجه ی زنگ افراد نباشید مواجه شوید . باید بدانید که تلفن بی سیم پاناسونیک تلفنی نیست که به طور ناگهانی زنگ آن قطع شود .

پس باید دنبال دلیل دیگر از جمله بررسی خط تلفن منزل یا محل کار بپردازید . زیرا یک مورد رایج در خرابی خط تلفن می باشد . پس چک کردن خط تلفن در بسیاری از موارد ممکن است به شما کمک نماید تا مشکل را هرچه سریعتر حل نمایید .
و همچنین از تعویض گوشی می توانید با درست کردن خط تلفن بپرهیزید .

شاید این سوال برای افرادی که آشنایی به بررسی کردن خط تلفن ندارند پیش بیاید که چگونه از وضعیت تلفن و یا خط تلفن آگاه شوید .

برای این عمل باید یک تلفن دیگر را به خط خود وصل نمایید . اگر در آن تلفن نیز مشکلی در صدا بود باید پی ببرید که اختلال از خط تلفن است . اما زمانیکه در دستگاه جدید تلفن زنگ خورد باید ایراد را از دستگاه بدانید .

زمانیکه این موضوع برای شما مقدور نبود می توانید به این فکر کنید که شاید تنظیمات تلفن شما بهم ریخته است پس باید این موضوع را نیز بررسی کنید . تا شاید مشکل از این قسمت بوده و بتوانید با بررسی در قسمت تنظیمات صدای تلفن خیلی سریع این موضوع را حل کنید .

موضوع دیگر که باعث قطع شدن زنگ تلفنتان می شود این است که ممکن است اسپیکر تلفن شما قطع شده باشد .

زمانیکه علت های ذکر شده در بالا را بررسی نمودید و هیچکدام باعث قطع نشدن زنگ تلفن بودند می توانید در قسمت سخت افزار اسپیکر و برد را قابل بررسی قرار دهید . در این قسمت باید تلفن خود را به نزدیک ترین مرکز تعمیرات پاناسونیک برده و مشکل را از این طریق حل نمایید . در آنجا با جستجو در پی رفع ایراد دقیق دستگاه را به طور کامل تعمیر نموده و مشکلتان را رفع می نمایید .

چرا می گویند گوشی پاناسونیک نباید برروی حالت Privacy mode قرار گیرد ؟

جواب این است زیرا قرار گرفتن برروی این حالت یعنی تلفن شما به حالت خصوصی در آمده . که این موضوع باعث می شود تلفن شما تا یک مدتی زنگ نخورد .

در این حالت باید چگونه مشکل را رفع نمایید ؟ از راه Menu وارد تنظیمات شده و حالت خصوصی را غیر فعال نمایید پس یک راه دیگر برای زنگ نخوردن تلفن فعال بودن حالت خصوصی می باشد . که با بررسی این قسمت نیز از این بخش اطمینان حاصل می نمایید .

 

مشکل زنگ نخوردن تلفن های بی سیم به طور معمول در ایران یک مشکل رایج می باشد . و برای حل شدن آن باید موارد ذکر شده در این متن را به طور کامل و دقیق بررسی کنید تا از اشکالات دستگاه تلفن یا خط تلفن خود آگاه شوید .

 

گفتیم قطع شدن صدای زنگ تلفن بی سیم در ایران بسیار بوده است . پس باید این را نیز بدانید که اکثر این اختلالات به دلیل خرابی در بخش خط تلفن بوده است . با دانستن این موضوع می توانید زمانیکه این اتفاق برای شما رخ داد خرابی خط تلفن و اطمینان حاصل نمودن از این بخش را در اولویت قرار دهید .

 

نکته :

تلفن بی سیم پاناسونیک یک تلفن حرفه ای و با کیفیت می باشد . که توسط افراد متخصص ساخته شده و تمامی مراحل آن با دقت جزئیات و حساسیت خرج دادن ساخته شده است . و از نظر داشتن کیفیت مناسب از این نوع تلفن می توانید اطمینان داشته باشید .

کاربران جهت خرید خط تلفن اینترنتی آس تل می توانند با کارمندان آس تل ارتباط برقرار نمایند . در ظرف مدت کوتاهی صاحب خط تلفن اینترنتی شده و خط تلفن خود را فعال نمایند .

دیدگاه خود را بنویسید