گرفتن شماره داخلی

زمان مطالعه :4 دقیقه
گرفتن شماره داخلی

در این مقاله به آموزش نحوه گرفتن شماره داخلی در سانترال و ویپ می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با آس تل همراه باشید.

چطور شماره داخلی بگیرم؟

قبل از هرچیزی لازم است بدانید که زمان گرفتن شماره ی داخلی، تلفن ها به مرکز تماس متصل اند. در واقع یک سرور مرکز تماس در هر مجموعه ای وجود دارد و تلفن های کارمندان و مدیران از طریق آن مرکز تماس رجیستر هستند. به این صورت کاربران می توانند با یکدیگر تماس داخلی بگیرند و این تماس چه در سانترال و چه در ویپ کاملا رایگان است.
هر تلفن یک داخلی می باشد که یک شماره ی مربوط و خاص به خود را دارد. به عنوان مثال اگر شرکتی ۱۰ کارمند داشته باشد که بخواهند از تلفن استفاده کنند، دارای ۱۰ داخلی هستند.

زمانیکه بخواهید در یک شرکت با داخلی دیگری ارتباط برقرار کنید، کافیست شماره ی داخلی مورد نظر را شماره گیری نمایید و منتظر برقراری تماس باشید. مثلا میخواهید با کارمند بخش فروش تماس بگیرید. کافیست تلفن را برداشته و شماره ی داخلی او را بگیرید. باید این نکته را بدانید که هنگام مشغول بودن داخلی، همانند مشغول بودن تماس های شهری فقط صدای بوق اشغال را می شنوید و چیز متفاوتی ندارد.

ارسال فکس به شماره داخلی چگونه انجام میشود؟

باید به این نکته توجه شود که در مرکز تلفن، فکس یک نوع داخلی آنالوگ می باشد. یعنی یک شماره داخلی مخصوص به خود را دارد. زمان دریافت فکس اینترنتی لازم است شماره داخلی مربوط به فکس را شماره گیری کرده و تماس مربوطه را به آن شماره انتقال دهید تا کارهای مربوطه توسط دستگاه صورت گیرد.فکس اینترنتی

سوالی که پیش می آید این است که چطور تماس داخلی بگیریم تا بدون هیچ وقفه و معطلی به داخلی مورد نظر وصل شویم ؟

در این مورد باید با فشار دادن چند ثانیه ای کلید ستاره و تبدیل آن به ویرگول در صفحه ی نمایش و بعد از آن شماره ی داخلی مربوطه را شماره گیری کنید. با اینکار می توانید در کوتاهترین زمان به داخلی مورد نظر متصل شوید و دیگر نیازی به شنیدن تلفن گویا نخواهید داشت.

در مراکز ،ادارات ،سازمان ها و کارخانه ها تماس های داخلی برقرار می شود و اپراتور ها دائما در حال پاسخگویی به همکاران و مشتریان هستند. در اکثر شرکت ها این تماس ها از طریق دستگاه سانترال برقرار می شوند. البته امروزه ویپ جایگزین سانترال شده و به دلیل امکانات فوق العاده ای که در اختیار کاربران شما قرار می دهد، محبوبیت زیادی کسب نموده است. از قسمت کاربرد ویپ می توانید با این تکنولوژی جدید و قدرتمند آشنا شوید.

مزایای استفاده از شماره داخلی و تماس داخلی را در ادامه بررسی میکنیم.

امکانات تلفن داخلی :

1 . کنترل و مدیریت تمامی تماس های ورودی و خروجی
2 . ارتباط داخلی برقرار کردن به طور رایگان در بین کارمندان
3 . دارای سیستم منشی گویا
4 . کاهش هزینه ها در انجام ارتباطات
5 . اولویت بندی و زمان خاص گذاشتن برای مکالمات
6 . و …..

بایستی بدانید که هر یک از رقم های شماره یک معنی خاص دارد. به عنوان مثال پیش شماره روسیه 8+ و آمریکا 1+ می باشد. و عدد بعدی یعنی شماره ی دوم یا سوم نشان دهنده منطقه و شهر است.

همه ی ما از این موضوع آگاه هستیم که یک راه ارتباطی مهم و رایجامروزه تلفن است. بسیاری از کارها از طریق تلفن قابل حل می باشد . پس دانستن هرنوع موضوعی که به گوشی تلفن مربوط باشد، در استفاده از تلفن به ما کمک می کند . چه در کسب و کار چه در فعالیت های روزمره.

شرکت آس تل برای رضایت کاربران خود در تلاش است تا با پاسخگویی سریع و ارزشمند دانستن وقت شما، مشکلات تلفنی و مرکز تماستان را برطرف کند. شما کاربران گرامی، جهت خرید خط تلفن اینترنتی می توانید با آس تل تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید