سفارش ضبط صدا برای تلفن گویا،ضبط صدای گوینده سانترال

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای ضبط صدای تلفن گویا خود به یک گوینده و صدا نیاز دارند که پس از برقراری ارتباط با شماره مجموعه ، بخش های مختلف توسط صدای گوینده معرفی شود و مشتری را به اپراتور مدنظر وصل نماید.

استودیوی آس تل به عنوان ارائه دهنده تخصصی خدمات ضبط صدای گوینده ، ضبط نریشن صوتی ، ضبط پادکست ، ضبط فایل کتاب صوتی و ضبط منشی تلفنی سانترال (voip) را در دو روز کاری طبق استانداردهای روز ارائه می دهد.

نکات مهم در انتخاب صدای گوینده تلفن

  1. اولین نکته انتخاب گوینده خانم یا آقا می باشد، هر مجموعه بسته به سیاست های کاری خود می تواند گوینده خانم یا آقا را برای خود انتخاب نماید.
  2. لحن گویش و گفتار گوینده نیز مهم می باشد که هنگام ثبت سفارش میتوانید لحن مدنظر خود را بیان نمایید.
  3. قبل از ثبت سفارش، پسوند مدنظر و قابل استفاده در سیستم مرکز تماس خود را مشخص نمایید تا هنگام تحویل فایل را با پسوند مورد نظر تحویل بگیرید و مستقیما روی پنل مرکز تلفن خود آپلود نمایید.
منشی تلفن گویا
  • کاهش هزینه های شرکت ها و سازمان ها
  • صرفه جویی در زمان
  • افزایش رضایتمندی مشتری
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • کاهش نیروی انسانی
  • جمع آوری اطلاعات از کاربر
  • مسیر دهی به تماس ها
  • پشتیبانی خودکار
  • اولویت بندی تماس ها ورودی
  • نظرسنجی پایان مکالمه
  • معرفی مجموعه و قسمت های مختلف شرکت

تلفن های ویپ (VoIP) و سانترال پاناسونیک با پخش صدای از پیش ضبط شده گوینده تلفن به مشتری پیام خاصی را می دهد و او را به سوی هدفی که دارد سوق می دهد.

منوی IVR با پخش صدا از کاربر می خواهد تا با وارد کردن عدد به بخش که مورد نظر اوست وارد شود.

همچنین صدای منشی تلفن برای پیغام گیر میتواند در انجام امور به صورت تلفنی کمک کند.

با توجه به حوزه ی فعالیت مجموعه شما میتواند متفاوت باشد و انتخاب صدای آقا و خانم بستگی بسیار به فعالیت مجموعه شما دارد.

در بسیاری از شرکت ها گوینده خانم را برای تلفن گویای سانترال یا ویپ مناسب تر می دانند.

برای سفارش ضبط صدا گوینده خانم یا گوینده آقا میتوانید نمونه صدای ضبط شده در همین صفحه را بشنوید و سپس جهت ثبت سفارش صدای اپراتور تلفن میتوانید از طریق سایت اقدام نمایید.

IVR یا تلفن گویا چیست؟

سیستم خودکار پاسخ گویی تلفن است که به خواست IVR و توسط تماس گیرنده وارد شده و بر اساس آن IVR واکنش مناسب با آن را انجام می دهد که این واکنش می تواند شامل انتقال تماس به فرد مناسب یا انتقال تماس به کانال دیگری برای جمع آوری اطلاعات بیشتر یا تکمیل اطلاعات باشد. اطلاعات وارد شده توسط تماس گیرنده می تواند لمس یکی از کلید ها یا پیام های صوتی باشد.

از این رو ضبط صدا برای تلفن گویا یکی از موارد مهم و تاثیر گذار می باشد که انتخاب گوینده مناسب برای تلفن گویا میتواند به شما در انجام این کار کمک کند.

برخی از شرکت ها از صدای آماده برای سانترال استفاده میکنند و بسیاری از شرکت ها صدای اختصاصی توسط گویندگان خوش صدا برای صدای منشی تلفنی خود ضبط میکنند.

نمونه متن جهت ضبط صدای تلفن گویا

نمونه متن معرفی مجموعه

وقت به خیر ، به مجموعه ی ….. خوش آمدید ، در صورتی که داخلی شخص مورد نظر خود را می دانید آن را وارد کنید در غیر اینصورت جهت ارتباط با واحد پشتیبانی عدد 1 ، واحد فروش عدد 2 ، واحد مالی عدد 3 ، واحد …. عدد 4 و همچنین برای ارتباط با اپراتور عدد 0 را شماره گیری نمایید.

با سلام، شما با شرکت ……… تماس گرفته اید به منظور سرویس دهی بهتر کلیه مکالمات شما ضبط می گردد. لطفاً جهت ارتباط با واحد ،
پذیرش مرسولات داخلی عدد 1
پذیرش مرسولات بین المللی عدد 2
پیگیری مرسولات عدد 3
ثبت و پیگیری شکایت عدد 4
و درخواست نمایندگی عدد 5 را شماره گیری نمایید
همچنین جهت ارتباط با سایر واحدها منتظر اپراتور بمانید.

درود بر شما که بهتریند ، ممنونیم که مجموعه ی ( رستوران ) …. را انتخاب کرده اید. برای سفارش غذا عدد 1 ، برای ارسال پیام صوتی برای آشپز ها و ارسال انتقادات و پیشنهادات عدد 2 را شماره گیری کنید.

نمونه متن ایام عید نوروز و ساعات تعطیلی

با سلام ، ضمن تبریک و عرض شاد باشید به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز به آگاهی می رساند این مجموعه از تاریخ …. فروردین تا تاریخ …. در دسترس نمی باشد و از تاریخ ….. آماده خدمات به شما عزیزان می باشد.

با سلام و وقت به خیر ، هم اکنون ساعت کاری مجموعه ی ….. ، به پایان رسیده است . به اطلاع می رساند همکاران ما روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 19:00 و روز های پنچشنبه از ساعت 10:00 الی 16:00 آماده پاسخگویی شما عزیزان هستند.

جهت مشاهده و انتخاب نمونه متن های بیشتر برای منشی گویا میتوانید مقاله 15 نمونه متن برای تلفن گویا رو مطالعه نمایید.

نمونه صداهای ضبط شده توسط گویندگان اختصاصی آس تل ، میتوانید در این قسمت صداهای ضبط شده را پخش کنید.

انتخاب گوینده برای ضبط صدا

جهت ثبت سفارش ضبط صدای گوینده فرم مقابل را تکمیل نمایید در صورتی که بخواهید چند فایل ضبط نمایید، انتهای متن با زبان انگلیسی end را تایپ نمایید و متن بعدی را وارد نمایید و در قسمت مقدار تعداد فایل را انتخاب نمایید.

پس از پرداخت هزینه ، سفارش شما ثبت خواهد شد و پس از آماده سازی فایل برای شما ارسال خواهد شد.

ثبت سفارش ضبط صدا

  • 0 تومان

ضبط صدای منشی گویا
استودیوی آس تل آمادگی کامل جهت ضبط صدای اپراتور توسط گویندگان کشور را داراست تمامی گویندگان با صدایی رسا و گویشی شیوا طبق استانداردهای روز صدای منشی گویا را ضبط و تدوین انجام خواهد شد. صدا های ضبط شده معمولا در سیستم مرکز تلفنی سانترال و ویپ استفاده می شوند و اغلب برای نوبت دهی صف ، معرفی بخش ها و خدمات ، با بهره گیری از گویندگان خوش صدا و مطرح رادیویی در استودیوی مجهز ، با قیمت مناسب ارائه می شود. پس از آماده سازی صدا فایل جهت دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جهت ارتباط و درخواست ضبط صدا میتوانید با شماره 91091620-021 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ درخواست و متن خود را ارسال بفرمایید.