ضبط صدای تلفن گویا

مطمنا بعد از خرید خط voip یکی از امکاناتی شما به آن نیاز دارید IVR (سیستم پاسخگویی خودکار تلفن) است که ما آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای IVR خود به یک گوینده و صدا نیاز دارد که مشتری بعد از صدای گوینده سریع تلفن را قطع نکند و مشتاقانه به صحبت ها گوش بدهد.برای همین اکثرا از افرادی که صدای زیبایی دارند استفاده می شود.

مجموعه آس تل این امکان را برای شما فراهم کرده تا هرگونه متن دلخواهی را که در نظر دارید بر روی IVR شما قرار داده و رنگ زیبایی به این سیستم پاسخگویی خودکار بدهیم.

اهمیت ضبط صدا تلفن گویا در شرکت های بزرگ

سازمان ها و شرکت ها این مسئله را به خوبی می دانند که تماس تلفنی ، آشنایی مستقیم آنها با مشتریان است و صدای اپراتور شما اولین صدایی است که مشتری آن را می شوند .

پیدا کردن اپراتوری دارای صدا خوش،آداب و معاشرت بسیار عالی باشد و بتواند بطور شبانه روزی این خدمات را ارائه بدهد قطعا بسیار کم است و اینکه آیا این اپراتور همیشه سر حال و شاداب است ؟

این ها مشکلاتی هستند که پای IVR را به خط تلفن voip و سانترال باز کرده اند تا این مشکلات را برطرف کنند.

ضبط صدا
  • کاهش هزینه های شرکت ها و سازمان ها
  • صرفه جویی در زمان
  • افزایش رضایتمندی مشتری
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • کاهش نیروی انسانی
  • جمع آوری اطلاعات از کاربر
  • مسیر دهی به تماس ها
  • پشتیبانی خودکار
  • اولویت بندی تماس ها ورودی

تلفن های ویپ و سانترال پاناسونیک با پخش صدای از پیش ضبط شده گوینده تلفن به مشتری پیام خاصی را می دهد و او را به سوی هدفی که دارد سوق می دهد.

منوی IVR با پخش صدا از کاربر می خواهد تا با وارد کردن عدد به بخش که مورد نظر اوست وارد شود.

همچنین صدای منشی تلفن برای پیغام گیر میتواند در انجام امور به صورت تلفنی کمک کند.

با توجه به حوزه ی فعالیت مجموعه شما میتواند متفاوت باشد و انتخاب صدای آقا و خانوم بستگی بسیار به فعالیت مجموعه شما دارد

IVR یا تلفن گویا چیست؟

سیستم خودکار پاسخ گویی تلفن است که به خواست IVR و توسط تماس گیرنده وارد شده و بر اساس آن IVR واکنش مناسب با آن را انجام می دهد که این واکنش می تواند شامل انتقال تماس به فرد مناسب یا انتقال تماس به کانال دیگری برای جمع آوری اطلاعات بیشتر یا تکمیل اطلاعات باشد. اطلاعات وارد شده توسط تماس گیرنده می تواند لمس یکی از کلید ها یا پیام های صوتی باشد.

از این رو ضبط صدا برای تلفن گویا یکی از موارد مهم و تاثیر گذار می باشد که انتخاب گوینده مناسب برای تلفن گویا میتواند به شما در انجام این کار کمک کند.

نمونه صداهای ضبط شده توسط گویندگان اختصاصی آس تل ، میتوانید در این قسمت صداهای ضبط شده را پخش کنید و پس از انتخاب سفارش ضبط صدا را به صورت آنلاین در وبسایت قرار دهید.

در صورتی که محتوا شما بیشتر از یک فایل و بخش باشد بر اساس تعداد کلمات و دقیقه محاسبه خواهد شد.

ضبط صدای منشی گویا

استودیوی آس تل آمادگی کامل جهت ضبط صدای اپراتور توسط گویندگان کشور را داراست تمامی گویندگان با صدایی رسا و گویشی شیوا طبق استانداردهای روز صدای منشی گویا را ضبط و تدوین انجام خواهد شد.

صدا های ضبط شده معمولا در سیستم مرکز تلفنی سانترال و ویپ استفاده می شوند و اغلب برای نوبت دهی صف ، معرفی بخش ها و خدمات ، با بهره گیری از گویندگان خوش صدا و مطرح رادیویی در استودیوی مجهز ، با قیمت مناسب ارائه می شود.

پس از آماده سازی صدا فایل جهت دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جهت ارتباط و درخواست ضبط صدا میتوانید با شماره 91301390-021 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ درخواست و متن خود را ارسال بفرمایید.

 

۱۵۰,۰۰۰ تومان۴۰۰,۰۰۰ تومان

انتخاب درست سرویس تلفن و شماره تلفن می تواند یکبار برای همیشه دغدغه های شما را برطرف نماید

مجموعه آس تل با ارائه راهکارهای نوین و مطمئن می تواند مشاور مناسبی جهت راهنمایی در انتخاب هایتان باشد. رضایت مندی و پیشرفت کسب و کار شما بزرگترین دستاورد ما می باشد. ما همواره آماده ارائه مشاوره به شما هستیم.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضبط صدای تلفن گویا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.