نمونه متن ivr برای تلفن گویا

زمان مطالعه :6 دقیقه
منشی گویا

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نمونه هایی از بهترین متن ها برای تلفن گویا را به شما معرفی کنیم.

آیا شما با مفهوم IVR آشنایی دارید؟
منشی تلفنی ، منشی گویا ، تلفن گویا و … همه این موارد همان ivr هستند. این سیستم طوری طراحی شده است که تماس های ورودی را پاسخ می دهد و دستورالعمل‌هایی را که از قبل روی آن تنظیم شده است را در اختیار مشتریان می گذارد، مشتریان می توانند با شماره گیری صفحه کلید درخواست خود را اعمال کنند.

IVR مزایای خیلی خوبی نیز دارد که اگر بخواهیم به چند نمونه از آنها اشاره کنیم می توانیم به افزایش کیفیت تماس اولیه ، افزایش خدمات رسانی به مشتری و صرفه جویی در وقت اشاره کرد.

قبل از قرار دادن نمونه متن ها ، متن تلفن گویا 5 شرکت معتبر ایران را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

متن تلفن گویا 5 شرکت بزرگ ایران

 

متن منشی تلفنی شرکت ایرانسل

 

به سامانه اطلاع رسانی شرکت خدماتی ارتباطی ایرانسل خوش امدید زبان شما فارسی می باشد. برای بررسی شماره ای که تماس گرفته اید عدد 1 و برای بررسی شماره دیگر عدد 2 را وارد نمایید.

پس از فشردن یکی از اعداد: برای بررسی محصولات و خدمات عدد 1. برای فروشگاه اینترنتی و اطلاع از مراکز خدمات عدد 2. برای بررسی درخواست ها و شکایات عدد 3. برای انتقادات و پیشنهادات عدد 4

و جهت ارتباط با اپراتور عدد 0 را وارد کنید

 

تلفن گویا شرکت همراه اول

 

به سامانه اطلاع رسانی همراه اول خوش امدید

برای دریافت خدمات مالی، پرداخت صورتحساب، خرید شارژ، و خروج از لیست مسدودی شارژ کلید 1. سرویس و بسته ها کلید 2.  استفاده از خدمات غیر حضوری کلید 3. ارائه خدمات در محل، ویژه مراکز استان کلید 4 . پیگیری مکاتبات قضایی کلید 6.

و شرکت در نظرسنجی و اعلام پیشنهادات و انتقادات کلید 9 را انتخاب نمایید

برای تکرار منوی فعلی کلید * و جهت ارتباط با کارشنان پاسخگو کلید 0 را انتخاب نمایید.

 

متن تلفن گویا شرکت مخابرات

 

با سلام، شما با شرکت مخابرات ایران تماس گرفته اید با هدف بهبود پاسخگویی مکالمات شما ضبط می شود.

لطفا برای خرید سرویس عدد 1، دریافت نام کاربری،کلمه عبور و اطلاع از حجم و زمان باقیمانده سرویس عدد 2، تعیر سرویس عدد 3 ، پیشتیانی و راهنمایی اینترنت و سیفون عدد 4،دریافت اطلاعات در مورد تلفن همگانی عدد 5، مشکلات سامانه مخابرات من، عدد 6 و برای ثبت پییشنهاد و انتقادات عدد 7 را وارد کنید.

شما می توانید در هر مرحله برای بازگشت به منوی اصلی عدد 0 را وارد کنید.

 

متن منشی گویا شرکت آسیاتک

 

همراه آسیاتکی سلام،

جهت تمدید و شارژ کلیه سرویس ها عدد 1. پشتیبانی کلیه سرویس ها عدد 2. خرید سرویس جدید عدد 3. پیشنهادات و انتقادات عدد 4.  امور نمایندگان عدد 5. دریافت اطلاعات تماس با آسیاتک،  ارتباط با سایر واحدها و ارسال فکس عدد 6 را وارد فرمایید

 

شرکت پیشگامان

 

با سلام به پیشگامان خوش امدید، به منظور ارتقا سطح خدمات شرکت مکالمات شما ضبط و در پایان از شما نظرسنجی خواهد شد.

لطفا جهت خرید و یا تمدید کلیه سرویس ها عدد 1. پشتیبانی فنی عدد 2. امور نمایندگان عدد 3. پیشنهادات و انتقادات عدد 4.ارسال فکس عدد 5.

و جهت ارتباط با اپراتور عدد 0 را شماره گیری نمایید.

 

13 نمونه متن برای تلفن گویا

 

نمونه متن رسمی

 

با سلام و عرض ادب . با تشکر از شما که با مجموعه …. تماس گرفته اید.

برای ارتباط با پشتیبانی عدد 1.پیگیری سفارشات عدد 2. برای …. عدد 3. و برای ثبت انتقادات و پیشنهادات عدد 0 را وارد نمایید.

برای مشاهده نمونه صدای گویندگان آس تل و ضبط صدای منشی گویا میتوانید درخواست خود را در صفحه سفارش ضبط صدای منشی تلفنی ثبت نمایید.

نمونه متن 1

سلام ، وقت به خیر ، ضمن تشکر از تماس شما با شرکتِ (مجموعه ی ) ….. ، به منظور ارائه خدمات بهتر و بهتر شدن شیوه پاسخ گویی ، مکالمات شما با همکاران ما ضبط می گردد. لطفا اگر داخلی مورد نظر خود را می دانید آن را شماره گیری نمایید ، در غیر این صورت منتظر بمانید تا به اپراتور متصل شوید.

نمونه متن 2

وقت به خیر ، به مجموعه ی ….. خوش آمدید ، در صورتی که داخلی شخص مورد نظر خود را می دانید آن را وارد کنید. جهت ارتباط با پشتیبانی عدد 1 ، واحد فروش عدد 2 ، واحد مالی عدد 3 ، واحد …. عدد 4 و برای ارتباط با اپراتور عدد 0 را شماره گیری نمایید.

نمونه متن 3

با سلام و وقت به خیر ، مجموعه …. با بیش از چند سال تجربه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

نمونه متن 4

سلام و آرزوی حال خوب برای شما عزیزان ، شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به سایت مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت کنید و منتظر تماس از مجموعه … باشید.

نمونه متن 5

سلام و وقت به خیر ، قبل از تماس با پشتیبانی و خرید محصول مورد نظرتان ، محصول را در سایت سفارش داده و سپس تماس خود را حاصل فرمایید با تشکر.

نمونه متن 6

درود و عرض ادب خدمت شما ، به مجموعه … سامانه ارائه خدمات…. خوش آمدید. برای ارتباط با پشتیبانی عدد 1 ، ارتباط با اپراتور عدد 2 را شماره گیری کنید.

نمونه متن 7

درود بر شما که بهتریند ، ممنونم که مجموعه ( رستوران ) …. را انتخاب کرده اید. برای سفارش غذا عدد 1 ، برای ارسال پیام صوتی برای آشپز ها و ارسال انتقادات و پیشنهادات عدد 2 را شماره گیری کنید.

 

نمونه متن منشی تلفنی کسب و کار های محلی و خودمانی

 

نمونه متن 8

سلام علیکم مشتریان عزیز دل لبنیات ….

اگه درخواست سفارشی از لبنیات دارید عدد 1. اگه می خواید نظراتتون رو در مورد محوصلات برای ما ارسال کنید عدد 2 رو بزنید با تشکر لبنیات…

نمونه متن 9

سلام عزیز های دل با بقالی … تماس گرفتید .

اگه می خواید سفارشتون رو آماده کنیم و بیاید ببرینش عدد 1 و اگه می خواید پیک براتون بیاره عدد 2 .

برای ارسال نظر به بقالی محل عدد 0 رو بزنید ، برای نظرسنجی کارکنان بقالی عدد 9 رو بزنید.

نمونه متن 10

سلام شما با نانوایی …. تماس گرفته اید شما می توانید تعداد نان هایی را که می خواهید از قبل سفارش دهید تا مدت کمتری در صف نانوایی بایستید.

اگر سفارش نان دارید عدد 1 و در صورتی که می خواهید در نظرسنجی شرکت کنید عدد 2 را کلیک کنید.

 

چند نمونه متن منشی گویا دیگر…

 

نمونه متن 11 : تعطیلی روز های هفته 

با سلام و وقت به خیر ، هم اکنون ساعت کاری مجموعه ای ….. ، به پایان رسیده است . به اطلاع می رساند همکاران ما روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 19:00 و روز های پنچشنبه از ساعت 10:00 الی 16:00 آماده پاسخگویی شما عزیزان هستند.

نمونه متن 12 : اعلام تعطیلی نوروز یا مناسبت های دیگر 

با سلام ، ضمن تبریک و عرض شاد باشید به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز به آگاهی می رساند این مجموعه از تاریخ …. فروردین تا تاریخ …. در دسترس نمی باشد و از تاریخ ….. آماده خدمات به شما عزیزان می باشد.

نمونه متن 13 : اعلام روز های سرویس دهی و تعطیلی

وقت به خیر ، با تشکر بابت تماس گرفتن با مجموعه ….. ، با عرض تبریک و شاد باشید به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز به استحضار می رساند این مجموعه به غیر از یکم فروردین از دوم تا دوازدهم فروردین همه روزه از ساعت …. تا ساعت …. آماده سرویس دهی به شما می باشد.

 

این متن ها نمونه هایی هستند که شما می توانید از آنها برای تلفن خود استفاده و ثبت کنید. البته بسته به نوع کسب و کار شما ، باید با بررسی کردن و نمونه گرفتن از این متن ها بهترین متن را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

دیدگاه خود را بنویسید