چه مدارکی برای خرید خط تلفن اینترنتی آسیاتک نیاز است ؟

زمان مطالعه :2 دقیقه
مدارک لازم برای خط تلفن آسیاتک

اینکه چه مدارکی برای خرید خط تلفن اینترنتی آسیاتک نیاز است ، می توانید جز اولین سوالات هر درخواست کننده ای باشد.

میخواهیم در این مطلب به طور کامل و شفاف به این موضوع بپردازیم و شما را با مدارک لازم آشنا کنیم.

در ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشید که خط تلفن ویپ ثبت شده به نام شما باید حقیقی باشد یا حقوقی؟

مدارک مورد نیاز برای شخصیت حقیقی

  1. تصویر کارت ملی
  2. شماره شناسنامه
  3. ایمیل
  4. آدرس
  5. کد پستی
  6. شماره ثابت
  7. شماره همراه

شماره همراه باید به نام خودتان باشد.

مدارک مورد نیاز برای شخصیت حقوقی

  1. مدارک شرکت ( آگهی ثبتی ، آگهی تاسیس ، روزنامه رسمی ، مجوز فعالیت و … )
  2. تصویر کارت ملی صاحبان امضا
  3. تصویر شناسنامه صاحبان امضا

در ادامه نیاز است شما نامه ای سربرگ دار با محتوا زیر را تهیه نمایید . مهر و امضا باید در پایین نامه قرار بگیرید.

محتوا نامه :

شرکت محترم انتقال داده های آسیاتک

با سلام و احترام؛

به استحضار می رساند شرکت …………… درخواست راه اندازی خط تلفن با شماره ……………… تعداد کانال ……… عدد در موقعیت مکانی ( Lat, long )………………………. و با آی پی آدرس استاتیک ……………………………. برروی بستر سرویس………..آسیاتک از آن شرکت محترم را دارد.

لازم به ذکر است امتیاز بهره برداری از آی پی آدرس مذکور متعلق به شرکت ……………….. می باشد و کلیه مسئولیت های مرتبط با آن را برعهده گرفته و متعهد می گردد هر گونه تغییر در شرایط امتیاز بهره برداری آی پی مذکور را بلافاصله بصورت مکتوب به شرکت انتقال داده های آسیاتک اطلاع رسانی نماید.

خواهشمند است مساعدت مقتضی را مبذول فرمایید.

با سپاس

  • جاهای خالی را بعد از ثبت سرویس، به شما خواهیم گفت به چه صورت پر شوند.

در انتها بعد از اتمام این موارد ، قراردادی توسط آسیاتک فراهم می شود و برای شما ارسال می شود که آن را باید امضا کنید و در دو نسخه به آدرس آسیاتک ارسال کنید.

دیدگاه خود را بنویسید