مزایای ضبط مکالمات در سرویس ویپ چیست؟

زمان مطالعه :3 دقیقه
ضبط مکالمات

مزیت های ضبط مکالمات در سرویس نرم افزاری voip چه کمکی به کسب کار ما میکند؟

ضبط مکالمات در سازمان های مختلف با اهداف مختلف صورت میگیرد در بعضی از مجموعه ها به دلایل امنیتی و در برخی از مجموعه های به دلایل بالا بردن کیفیت فنی تماس مکالمات ضبط می شود و در واقع ضبط مکالمات این امکان را به ما می دهد یا فایل صوتی ضبط شده مکالمه را در نرم افزار مرکز تماس ویپ و مرکز تلفن ابری خود داشته باشیم و با توجه به اطلاعات تماس اعم از شماره تماس گیرنده و دریافت کننده تماس ، زمان انجام مکالمه و … قابل گزارشگیری می باشد.

در سیستم سانترال ضبط مکالمات نیاز به سخت افزار جدا دارد که شامل هزینه جانبی برای سیستم سانترال می باشد ولی در سیستم های ویپ ضبط مکالمات نیاز به سخت افزار یا دستگاه جانبی ندارد و به صورت نرم افزاری روی سیستم قابل انجام می باشد.

ضبط مکالمات آس تل

1 : بهبود کیفیت تماس و بررسی کیفیت صدا می باشد.

با ضبط مکالمات امکان بررسی تماسها و کیفیت صدای مکالمه‌ها فراهم می شود. کیفیت ارتباط مشتری و کارشناسان داخل مجموعه ، مهمترین حلقه راه ارتباطی است که با رصد کردن کیفیت تماس توسط مدیران ، میتوان از صحت سرویس تلفن های مجموعه مطلع و با خبر شوید.

2 : تعامل بهتر با مشتریان

بررسی میزان رضایت مشتریان با استفاده ارزیابی مکالمات تلفنی امکانپذیر هست پس از شنیدن مکالمات ضبط شده ، بخش هایی که نیاز به بهبود دارن مشخصا به کارشناسان اعلام نموده تا در راستای بهبود تعامل با مشتری اقدام صورت گیرد.

3 : افزایش امنیت و مسائل حقوقی

امکان بروز اختلاف و برداشت های اشتباه ممکن است سوء تفاهم ایجاد کند که باعث دعوای حقوقی شود. با ضبط کردن مکالمات، شرکت شما قادر است با ارائه مستندات مشکلات این چنینی را حل نماید.

4 : جلوگیری از تماس های بی مورد

با استفاده از ضبط مکالمات و شنود از ایجاد تماس‌های نامناسب و بی مورد کاسته خواهد شد. عملا کسی نمی تواند از تلفن شرکت در جهت تماس های شخصی خود استفاده نماید.

5 : امکان ارتقای کیفی مکالمات کارشناسان

به کمک بررسی مکالمات میتوانید جلسات آموزشی را با کارمندان خود داشته باشید و آموزش های لازم در جهت تقویت مکالمه و جذب مشتری را داشته باشید.

6 : ثبت و ذخیره تمامی مکالمات

آرشیو کردن مکالمات به شما این امکان را می دهد تا به مکالمات در زمان های گذشته نیز دسترسی داشته باشید.

7 : بررسی بازخورد مشتریان

مدیر کسب و کار به راحتی میتواند با گوش دادن به مکالمات ، نظر مشتریان را در مورد محصول ، نحوه قیمت گذاری و کیفیت محصول مورد سنجش قرار دهد.

8 : امکان شنود و پخش آنلاین مکالمات

امکان شنود آنلاین برای مدیران مجموعه ها در بررسی کیفیت لحظه ای مکالمه میتواند مفید باشد.

ضبط مکالمات سازمان

لزوم موارد فوق در جهت ارائه خدمات بیشتر به مشتریان می باشد و اکثر مجموعه ها خدمات ضبط مکالمات را در مجموعه ها استفاده می نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.