استریسک و معرفی ویژگی های آن

استریسک و معرفی ویژگی های آن عنوان این بخش از مقاله آس تل میباشد برای اطلاع بیشتر از این موضوع ما را همراهی کنید .

استریسک چیست؟

استریسک : یک نرم افزار محبوب تلفن ویپ میباشد و کارایی های خاص خود را دارد .

چرا استریسک را نرم افزار محبوب می خوانند؟

به دلیل اینکه این نرم افزار کد باز است یعنی افزودن بسیاری از برنامه هایی که در آن موجود نیست از طریق کد نویسی ، این امر برای تمام افراد بسیار پر اهمیت میباشد و میتوانند به راحتی به برنامه مد نظر خود دسترسی پیدا کنند همچنین نکته دیگر در خصوص نرم افزار استریسک این است که میتوان به راحتی به سی آر ام متصل شد .

دسترسی به نرم افزار استریسک چگونه است ؟ دسترسی به طور کلی میباشد و میتوان به همه ی کاربران به راحتی دسترسی پیدا کرد .

سال ساخت این برنامه در ۱۹۹۹ بوده است و سازنده ی آن مارک اسپنسر میباشد ،عامل مهم دیگر این نرم افزار رایگان بودن آن است و دیگر نیازی به هزینه کردن زیاد نمیباشد . کیفیت این برنامه در انجام کارها قابل قبول است و زبان برنامه نویسی آن نیز بر پایه ی C میباشد .

ویژگی های مهم :

ویژگی های کلی استریسک به شرح زیر میباشد ؛

این برنامه به صورت رایگان است .

استریسک با داشتن امکانات کیفیت بالایی نیز دارد.

این برنامه دارای پروتکل های استاندارد میباشد.

استریسک را میتوان به راحتی نصب و راه اندازی کرد.
این برنامه به سخت افزار و یا نرم افزارهای خاص نیاز ندارد .
سرویس تماس های صوتی، دیتا و تصویری
اطلاعات زیاد در جامعه دارد .

استریسک از تماس ها به صورت سه طرفه و خدمات شناسه تماس نیز پشتیبانی میکند.

صف بندی تماس ها

احتیاج نداشتن به آی پی جهت برقراری ارتباطات و هیچ نوع سخت افزاری را ندارد

هر سیستمی ویژگی خاص خود را داراست .
سیستم Asterisk نیز ویژگی های برجسته ای دارد که به مهمترین آن اشاره می کنیم .
این نرم افزار از قابلیت های پر قدرتی نظیر ، High Availability و Clustering برخوردار است، و می توانیم از صحت عملکرد آن اطمینان کسب کنیم .استریسک

در ادامه به سراغ کاربرد های مرکز تماس استریسک میرویم :

کاربرد های مرکز تماس نرم افزار استریسک :

 

گرفتن تمامی تماس ها بر بستر دیتا

امنیت بالا

ایجاد داخلی ها بطور نامحدود

کنترل تجهیزات منزل یا محل کار

داشتن صندوق صوتی

هدایت نمودن تماس ها

اطلاع از تماس های خروجی و ورودی

تعیین نمودن ساعات کاری

منشی تلفنی گویا

راه اندازی سرور قصه گو یا موسیقی

داشتن صف انتظار

مرکز تماس

ماژول پیام فوری

ایجاد ارتباط به صورت تصویری

ضبط کردن تمامیه مکالمات تلفنی

اتاق انتظار

مدیریت کردن تماس های نا موفق

مدیریت کردن تماس های ورودی و خروجی

فروش بلیت به صورت تلفنی

فکس اینترنتی سرور

راه اندازی کردن مواردی مانند شکایات، انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و تشکر تلفنی برای مشتریان

سیستم مشاوره تلفنی برای امور (پزشکی، اجتماعی، تحصیلی، حقوقی و روانشناسی و…)

پخش کردن اذان از تلفن به طور خودکار

داشتن سیستم نظر سنجی تلفنی

و…

کارایی و عملکرد این نرم افزار و همچنین کیفیت آن بر همگان آشکار است و به همین خاطر میباشد که دارای طرفداران بسیاری بوده است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.