Call Screening چیست؟

زمان مطالعه :3 دقیقه
مرکز تماس ویپ

Call Screening چیست؟
عنوان این بخش از مقاله است و سعی در این بوده به طور کامل و واضح این عنوان برای شما کاربران آس تل شرح داده شود .

call screening :

یک راه شناسایی برای تماس های ورودی و تعیین نوع پاسخگویی به تماس خاص می باشد . این ویژگی در تلفن ابری یک ویژگی مهم بشمار می رود . و باعث می شود تا شناسایی سریع از مشتریان و رد کردن تماس های مزاحم انجام گیرد . این قابلیت باعث افزایش در سطح بالا برای کسب و کار می شود .

با شناسایی مشتری یعنی نمایش نام ، شماره تلفن و موقعیت مکانی باعث می شود . که کارمند بخش بتواند اینکار را به خوبی انجام داده و تماس را پاسخگو باشد یا خیر که این مورد به شناسایی مشتریان اولویت دار نیز کمک میکند تا تماس آن ها ظرف مدت کوتاهی پاسخ داده شود . این قابلیت باعث می شود یک کارمند قطعی تصمیم بگیرد فردی که پشت خط است تماسش پاسخ داده شود یا خیر .

 

قابلیت های مهم :

کارایی این قابلیت به صورتی است که در زمانیکه به sip یا pri متصل باشند باعث می شود . شماره تلفن فرد تماس گیرنده در زمان انجام تماس برروی صفحه ی نمایش گذاشته شود . و در زمانیکه شماره تلفن با مشاغل کاری شما تماس حاصل کند نام و شماره تلفن کسانیکه حساب دارند مشاهده می شود .

این شماره ها از راه پایگاه داده مشخص می شود . همانطور که ذکر شد قابلیت مهم call Screening اهمیت دادن به تماس ها به مشتریان مهم و پاسخگویی آن ها فوری باشد .

Call Screening ویژگی دیگرش مسیریابی تماس ها می باشد . یعنی تماس به بخش موردنظر به سرعت هدایت می شود .

 

انتقال دادن تماس ها از مسافت طولانی قابلیت دیگر آن می باشد یعنی زمانیکه کارمندی در مسافت دور مشغول بکار است . تماس های گرفته شده با دفتر به تلفن آن منتقل شده و در صورت عدم پاسخگویی به فرد دیگری تماس منتقل می شود این قابلیت منعطف بودن call Screening است .

قابلیت دیگر call Screening مسدود کردن تماس ها مزاحم و انجام تماس های خاص از شماره تلفن ها جلوگیری شود . این کار باعث حذف شدن تماس های اشتباه می باشد و در پاسخگویی تماس های مهم تاثیر گذار است .

تماس خودکار نیز ویژگی بعدی می باشد این ویژگی قابلیت این را دارد تا مشتری تماس خود را در روزهای آتی انجام دهد . و به نوعی باعث راحتی مشتری نیز و صرفه جویی در وقت می شود . استفاده از این قابلیت در حفظ مشتری و وقت اضافه برای انجام همه تماس ها را پیشگیری میکند .

انجام تبدیل پیام متنی به صورت گفتار یک ویژگی عالی در کسب و کارها می باشد . که این قابلیت را نیز داراست باعث می شود با این قابلیت می توان کارشناس در عدم پاسخگویی به تماس دوباره پیام ارسال می شود تا کارمند از انجام تماس و اهمیت آن آگاه شود .

نتیجه گیری :

این قابلیت یک ویژگی بسیار مهم برای کسب و کارها با انجام موارد ذکر شده می باشد . پس داشتن آن کمک بسیاری به کارمندان در مشاغل تجاری و غیره میکند .

 

کاربران گرامی جهت خریو خط تلفن اینترنتی آس تل می توانند با کارمندان آس تل ارتباط برقرار نمایند . در ظرف مدت کوتاهی صاحب خط تلفن اینترنتی شده و خط تلفن خود را فعال نمایند .

دیدگاه خود را بنویسید