خرید تلفن گویا چگونه می تواند عملکرد مرکز تماس را بهینه کند ؟

خرید تلفن گویا چگونه می تواند عملکرد مرکز تماس را بهینه کند ؟ عنوان این بخش از مقاله است و سعی در این بوده به طور کامل و واضح این عنوان برای شما کاربران آس تل شرح داده شود .

چرا می گویم تهیه ی تلفن گویا عملکرد مرکز تماس را بهبود می بخشد ؟

همانطور که می دانید مرکز تماس یک مجموعه ی موثر در ارائه ی خدمات به مشتریان می باشد . و به گونه ای در حفظ مشتری و جذب آن اثر بخشی دارد . پس یک کسب و کار موفق برای رشد و موفقیت بیشتر به مجموعه ی مرکز تماس اهمیت می دهد .

اپراتورهای موجود در مرکز تماس در تلاش اند تا سریعتر و با کاهش اتلاف وقت مشتریان را کمک کنند و مشکلات آن ها را حل نمایند .

اما زمانیکه مشتری تماس میگیرد و نیاز دارد هرچه سریعتر به بخش مربوطه که مدنظرش است متصل شود و کارهایش به سرعت پیش برود تلفن گویا این کمک را به مشتری میکند . و باعث می شود بدون سردرگمی و یا پشت خط ماندن طولانی به درستی به بخش مربوطه ( داخلی مورد نظر ) هدایت شود .
با این کار مشتری با خشنودی و انجام کارهایش به موقع رضایت از شرکت را جلب میکند .

مشتریان انتظار زیادی از یک کسب و کار بزرگ و یا حرفه ای دارند . به همین دلیل باید محیط کار یک محیط حرفه ای با امکانات فراوان باشد . با وجود تلفن گویا دیگر هیچ تماسی را از دست نمی دهید .

حال به عملکرد و ارزیابی تلفن گویا بهینه سازی شده میپردازیم : با تلفن گویا به مشتریان کمک می شود تا مسائل خود سوالات متنوع و….. پرداخته شود .

پس در مرکز تماس های که تعداد تماس ها بسیار زیاد می باشد منشی تلفنی بسیار موثر است و با در صف نگهداشتن مشتری باعث می شود دیگر شرکت تماسی را از دست نداده و مشتری نیز به مدت طولانی پشت خط نماند .

 

به چند مورد از اشتباهاتی که نباید در منشی تلفنی انجام داده شود اشاره میکنیم :

1 . بازخورد تمامی مشتریان در تلفن گویا

2 . تمامی معیارهای خود را در مرکز تماس که پیاده سازی شده مروز نمایید ‌

3 . به بررسی و مرور های منظم بپردازیم

4 . مسیر تماس ها در تلفن گویا را ارزیابی نمایید

5 . سفر مشتری را در تلفن گویا جستجو نمایید

 

با تلفن گویا می توانید همواره به مشتریان در حل مسائل و مشکلاتشان کمک کنید .

1 . پاسخ سوالات متداول را دریافت نمایید .

2 . پرداختی ها و وضعیت حساب را بررسی نمایید .

3 . از طریق پیام های ضبط شده اطلاعات موجود را بررسی نمایید .

4 .بروز کردن ارسال اعلام و تمامی اطلاعات در خصوص محصول را دریافت نمایید .

6 . مشتریان را در طی چند ثانیه به طور صحیح به داخلی وصل نمایید.

7 . تماس های که متوقف می شوند را دوباره وصل کنید .

8 . در مورد مسائل تخصصی کمک بگیرید .

 

چند مورد از مزایای مرکز تماس نیز اشاره میکنیم :

1 . ضبط کردن مکالمات

2 . افزایش بهره وری در فروش محصولات

3 . برقراری ارتباط داخلی به طور رایگان

4 . دریافت نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات مشتریان

5 . مقرون به صرفه بودن

6 . دسترسی پیدا کردن آسان

7 . اشنایی بیشتر با مشتریان

 

وجود تلفن گویا در تمامی کسب و کارهای کوچک ، متوسط ، بزرگ بسیار کار ساز و موثر می باشد .

منوی تماس تلفنی خود را اینگونه بهینه سازی کنید :

با خرید تلفن گویا و ساختن منو آن به روش زیر عمل کنید

1 . تعداد گزینه ها

2 . ترتیب ارائه ی گزینه ها

3 . نحوه ی انتخاب گزینه ها

با این روش مشتری دیگر گیج و یا سردرگم نمی شود . و شما منوی تلفن گویای خود را بهینه کرده اید .

 

برای خرید خط تلفن اینترنتی می توانید با آس تل ارتباط بگیرید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.