لزوم استفاده از تلفن ابری برای شرکت های گردشگری

زمان مطالعه :6 دقیقه

خط تلفن ثابت ابری بدون سیم کشی برای اکثر کسب و کار ها مفید بوده و در جهت رشد بیزینس و کسب رضایت مشتری بسیار کارساز می باشد. مانند اکثر صنایع خدماتی این روزها، صنعت سفر و گردشگری هم دستخوش تحول دیجیتالی شده است. مدیران مجموعه های گردشگری و تور، به دنبال استفاده از فضای ابری برای بهینه سازی هزینه ها، دسترسی راحت و دستیابی به نتایج تجاری بهتر در بازار بسیار رقابتی هستند.

در ادامه لزوم استفاده از تلفن ثابت ابری voip برای شرکتهای گردشگری و مزایای آن را بررسی میکنیم.

مزایای تلفن ابری voip برای شرکت های گردشگری و سفر

از شرکت های کوچک گردشگری و توریستی که تعداد تور های اندکی می فروشند گرفته تا شرکت های بزرگ که هزاران مشتری و شرکای متعددی دارند، همگی یک ویژگی مشترک دارند. آن هم استفاده از نرم افزار ها و تکنولوژی قدیمی و دست و پاگیر است که برای چندین دهه از آنها استفاده می کنند. مدیران این مجموعه ها به خوبی از این مشکل اگاه هستند.

جهت آشنایی با خط تلفن مجازی voip، به مقاله ی تلفن ثابت ابری ویپ چیست مراجعه نمایید.

بخش ارتباطات بیزینس گردشگری و سفر بسیار حائز اهمیت بوده و بایستی همیشه به روز باشد تا رضایت مشتریان را جلب نموده و آنها را تبدیل به مشتریان دائمی کند.

تلفن بدون سیم کشی برای شرکت گردشگری

مزایای پیاده سازی سرویس مرکز تلفن تحت شبکه voip عبارت است از:

1- صرفه جویی قابل توجه در هزینه:

زیرساخت های ابری و اینترنتی نیاز به هزینه های قابل توجه سرورها، سخت افزار های شبکه و نرم افزار های اختصاصی را از بین می برند. در عوض به شرکت ها این امکان را می دهند که فقط برای نیازمندی های خود هزینه پرداخت کنند و از فضای اینترنت بهره مند شوند. به همین دلیل صرفه جویی قابل توجهیی در هزینه ها می شود. تلفن های اینترنتی ویپ بدون سیم کشی بر روی بستر اینترنت ارائه می شوند و برای استفاده از آنها بایستی بسته به نیازتان یک پلن مرکز تلفن ابری را انتخاب فرمایید. کلیه مراحل از ثبت نام گرفته تا آموزش نحوه استفاده اینترنتی است. مشاورین ما توضیحات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. با شماره ی 91301390-021 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره ی رایگان آس تل بهره مند شوید.

2- مقیاس پذیری و امنیت بالا:

فضای ابر و اینترنت به کسب و کارهای مسافرتی و گردشی این امکان را می دهد تا بسته به نیازشان پلن خود را ارتقا یا کاهش دهند. این امر باعث می شود تا از منابع به صورت بهینه استفاده کنند. اگر میخواهید کاربران جدیدی را به سیستم اضافه کنید یا برخی از آنها را تغییر دهید تا حذف کنید به راحتی امکان پذیر است. به تمامی ویژگی ها از طریق اتصال به اینترنت دسترسی خواهید داشت و نیاز نیست حتما در دفتر خود حضور داشته باشید.

اکثر سیستم های مبتنی بر ابر معمولاً ویژگی‌های امنیتی بهتری را نسبت به سیستم‌های فیزیکی ارائه می‌دهد، از جمله رمزگذاری قوی، احراز هویت چند مرحله ای و سایر گزینه‌های امنیتی پیشرفته. به خصوص کال سنتر سیموتل که توسط شرکت ارتباطات ایران از نظر امنیتی تایید شده است.

کال سنتر کلود برای مجموعه گردشگری و توریستی

3- انعطاف پذیری بالا:

شما می توانید به سیستم های کلود به صورت ۲۴ ساعته در هر نقطه از جهان دسترسی داشته باشید. آژانس های مسافرتی می توانند به صورت دور کار از شماره تلفن های ابری و مجازی استفاده کنند. به عنوان مثال اگر شما سه شعبه در ایران داشته باشید کارمندان هر سه شعبه می توانند با یک شماره با مشتریان در ارتباط باشند. البته برای تماس همزمان نیاز به دریافت کانال روی خطوط دارید و بایستی شرکت ثبت شده داشته باشید. اما امکان ثبت خطوط به صورت شخص حقیقی هم وجود دارد و میتوانید به ویژگی های مختلف کاربردی دسترسی داشته باشید.

پس از دریافت خط کلود، میتوانید خط را روی تلفن های تحت شبکه مخصوص و یا نرم افزار های سافت فون رجیستر کنید. سافت فون ها روی سیستم های مختلف نصب می شوند. اپراتور های شما می توانند با نصب آن روی لپتاپ، تلفن همراه و تبلت به داخلی خود دسترسی داشته باشند و تماس ورودی و خروجی برقرار کنند.

4- مدیریت متمرکز اطلاعات:

هنگامی که به فضای ابری مهاجرت می کنید، از داده ها و اطلاعات واحد و تجزیه و تحلیل آنها لذت خواهید برد. امکان گزارش گیری پیشرفته وجود دارد. شما میتوانید عملکرد اپراتور های خود را بسنجید و میزان مکالمات، نحوه پاسخگویی و مدت زمانی که مشتری در انتظار پاسخگویی است را چک کنید.

لیست پلن های مرکز تلفن تحت شبکه

  • امکانات
  • تعداد داخلی
  • امکانات ویژه
  • سطح پشتیبانی
  • هزینه راه اندازی – یکبار (تومان)
  • هزینه نگهداری – سه ماه (تومان)
  • هزینه نگهداری – سالیانه (تومان)
  • پلن برنزی
  • 4 عدد
  • تلفن گویا
  • دارد
  • 700 هزار تومان
  • 800 هزار تومان
  • 2.5 میلیون تومان
  • پلن نقره ای
  • 10 عدد
  • گزارش ریز مکالمات
  • دارد
  • 1.4 میلیون تومان
  • 1.2 میلیون تومان
  • 3.3 میلیون تومان
  • پلن طلایی
  • 20 عدد
  • تنظیم ساعت کاری
  • دارد
  • 2 میلیون تومان
  • 1.6 میلیون تومان
  • 5 میلیون تومان
  • پلن پلاتینیوم
  • 30 عدد
  • سافت فون اختصاصی
  • دارد
  • 4 میلیون تومان
  • 2.6 میلیون تومان
  • 8.5 میلیون تومان
نتیجه گیری:

آینده سیستم های تلفنی ابری در صنعت گردشگری روشن به نظر می رسد. زیرا این بیزینس مانند بسیاری از بیزینس های دیگر به طور فزاینده ای به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود. فناوری تلفن ابری و اینترنتی مدرن به شرکت های توریستی اجازه می دهند تا حجم عظیمی از داده ها و مکالمات را مدیریت کنند. در نتیجه تجربه مشتری را بهبود می بخشد و هزینه ی گزاف سخت افزار های فیزیکی را کاهش می دهند.

دیدگاه خود را بنویسید