اتصال CRM به تلفن ویپ

اتصالCRM

اتصال CRM

ما قصد داریم در این قسمت از مقاله به اتصال CRM به تلفن ویپ به طور کلی بپردازیم :

اگر شما به مشتریان خود اهمیت دهید و مشتری به این موضوع آگاه شود دیگر به تجارت با شرکت و یا منابع دیگر فکر نمیکند و وفادار میماند .
پس این موضوع بسیار مهم است و مدیران که بسیار موفق هستند این موضوع را رعایت میکنند .

( CRM )
وسیله ای است که ارتباط بین مدیر و مشتری را انجام می دهد و وجودش بسیار ضروری است .

اطمینان و اعتماد مشتری را کسب کردن در کار ها بسیار موثر میباشد .
سیستم نرم افزار مدیریت در ارتباط با مشتریان همان CRM است . کار این نرم افزار نگهداری از تمامی اطلاعات است .
همچنین به شما کمک میکند در آگاهی از نیاز مشتریان اطلاع کسب کنید ‌تا بتوانید سریع به آن ها با دادن راه حل درست به مشکلات خاتمه ببخشید و نیاز مشتری را برطرف کنید .

دیگر قابلیت این نرم ( CRM ) افزار اطلاع رسانی به صورت خودکار است . زمانیکه نیاز مشتری اعم از محصولات مورد نظرش فراهم شده شما و مشتری را مطلع میسازد .

اهمیت اتصال CRM به ویپ :

 

نرم افزار امکان این را میدهد زمانیکه تلفن او در تماس با یک داخلی قطع شده و بعد از تماس مجدد او به داخلی دیگری وصل شده ، مشتری احتیاج به معرفی دوباره به داخلی دوم ندارد . زیرا در تماس اول اطلاعاتی که در خصوص خود داده برای داخلی دوم نمایش داده میشود .

اتصال CRM به تلفن ویپ قابلیت های دیگر را نیز به ما امکان می دهد مهمترین آن مورد بالا بود اما در ادامه به ویژگی های دیگر اتصال GRM به تلفن ویپ نیز میپردازیم :

زمانیکه مشتری تماس حاصل میکند فردی که پاسخگوی تماس است باید به نحو احسن با صبر و حوصله کار مشتری را راه بیاندازد .

زمانیکه شما نرم افزار CRM را به تلفن وصل میکنید میتوانید این پاسخگویی را زیر نظر بگیرید یعنی به راحتی میتوانید از عملکرد کارکنان آگاه شوید ‌، که توانسته مشتری را راضی کند با او رفتار خوش داشته است یا خیر .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.