معرفی سیستم تلفنی FreePBX

زمان مطالعه :3 دقیقه
FreePBX

 

FreePBX

این مقاله در خصوص معرفی سیستم تلفنی FreePBX میباشد .

FreePBX با وب و متن باز ارتباط دارد .

این نرم افزار رابط کاربری دارد . که شما قادرید از کارایی و امکانات بالای این نرم افزار استفاده کنید .
در ویپ وجود استریسک برای پردازنده اصلی و الستیکس برای یک رابط گرافیک به کار رفته است . امکانات بالای FreePBX باعث شده توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند .

نحوه کارایی FreePBX پس از گرفتن تماس با سازمان مشخص میشود . که در این حین خطوط تلفن به گیت وی منتقل و باعث می شود . تماس ها از گیت وی به داخلی برود و سپس به ویپ منتقل شود .
که این فرایند باعث می شود بتوانید به خوبی تمام تماس ها را مدیریت کنید .

 قابلیت های FreePBX  :

ضبط و ثبت مکالمات تلفنی
انتقال تماس
صف انتظار
داشتن تعداد داخلی های زیاد
منشی تلفنی خودکار
صندوق صوتی
پخش موسیقی
پشتیبانی از تنظیمات
مشاهده کردن وضعیت داخلی ها
مدیریت بر تماس ها
منوی صوتی
و…..

چند مورد از این امکانات ها و ویژگی ها را بصورت توضیحی عنوان میکنیم .

صف انتظار:
این امکان در صورتی است که مشتری با شرکت تماس برقرار کند اما بدلایل مختلف (مشغولی ، تعداد بالایه تماس ها ، پاسخگو نبودن ) مشتری ارتباط موفقی حاصل نکند . به صف انتظار می رود تا بعد از پاسخگویی به تماس های جلوتر از آن نوبتش فرا رسد .

انتقال تماس :
با داشتن این امکان شما قادر هستید تماس های گرفته شده را به شماره دیگر انتقال دهید . این امکان در صورتی اعمال می شود که قبل از آن شما برای داخلیتان یک شماره تعریف کنید .

صندوق صوتی :
در صورتی شما با داخلی تماس بگیرید و به هردلیلی پاسخگو نباشند . می توانید پیغام خود را در صندوق صوتی بگذارید .

منشی تلفن :
این امکان اهمیت فراوانی دارد. که با آن شما می توانید از داشتن یک منشی تلفنی که تماس های گرفته شده . با سازمان را به درستی بخش های داخلی متصل کرده و با این عمل بطوری رضایت مشتری را جلب میکند اطمینان داشته باشید .

ضبط تمام تماس ها :
در این امکان می توانید با ضبط شدن تمامی مکالمات ورودی و خروجی در صورت داشتن شکایات یا گمشدن اطلاعاتی به آن ها مراجعه کنید .

تعداد داخلی ها به صورت نامحدود :
این نرم افزار قادر است تا تعداد زیادی داخلی را بسازد . و هیچ محدودیتی از این بابت نداشته باشید ‌.

منوی صوتی :
این ویژگی برای مواقعی است که شرکت بخواهد . در تماس ها پیغام خوش آمد گویی همراه با معرفی بخش های مختلف شرکت انجام دهد . تا با شماره گیری در منو مشتری بتواند به بخش مربوطه متصل شود .

با این نرم افزار شما در صورت نداشتن دانش برنامه نویسی از آن استفاده کنید .
مسیر دهی درست تمامی تماس های ورودی به شرکت با راه اندازی سیستم تلفنی FreePBX قابل اجرا است .

محبوب ترین نرم افزار تلفنی در جهان FreePBX  است .

مزیت هایش قابلیت توسعه ماژول به صورت دلخواه ، پلتفرم متن باز ،سازگاری تمام تجهیزات ، مرکز تلفن پایدار با بروز رسانی فوری و …. نام برد .

استریسک و  FreePBX باهم یک سیستم قوی و مشتری پسند هستند اما به تنهایی قابلیت ها و امکانات آن ها کاهش می یابد .

FreePBX قادر است
بعد از نصب برروی تلفن مناسب با احتیاجات همان شرکت داخلی ها را بیشتر یا کمتر کند .

دیدگاه خود را بنویسید