IVR تلفن گویا

زمان مطالعه :0 دقیقه
IVR تلفن گویا

ivr تلفن گویا چیست؟ و چه کاربردی دارد این شاید یکی از سوال هایی است که ذهن شما را مشغول کرده است که به آن خواهیم پرداخت.

ivr تلفن گویا چیست؟

منشی گویا که به طور خودکار به تماس ها پاسخ می دهد و اطلاعاتی را از طریق تماس تلفنی به تماس گیرندگان منتقل می کند.

منشی گویا بر روی تلفن اینترنتی قابل استفاده است و شما می توانید بر روی آن ها استفاده کنید.

IVR یا منشی گویا می تواند شما را راهنمایی کند تا با فشردن اعداد مورد نظر به داخلی ها ، ارسال فکس ، صندوق صوتی و .. متصل شوید.

همچنین ivr تلفن گویا می تواند به شماره های مشخصی تماس بگیرد و تبلیغات تلفنی یا اقساط را یادآوری کند.

از تلفن گویا در مجموعه های بسیاری استفاده می شود ، مانند نوبت دهی بیمارستان ها ، مراکز تماس جهت ارتباط با داخلی ها و …

با استفاده از منشی گویا ، می توان به صورت 24 ساعته پاسخگو تماس ها بود.

در تمامی ساعت با کیفیتی بدون تغییر می توان به تماس ها پاسخ داد و محدودیتی را نخواهید داشت.

به عنوان مثال ، پیام زیر نمونه ای از منشی گویا می باشد‌ :
ا سلام … برای ارتباط با واحد پشتیبانی عدد 1، امور مالی عدد 2، مدیریت عدد 3 … را شماره‌گیری کنید

در واقع این صدایی است که در اکثر مجموعه ها ضبط شده و با استفاده از مرکز تماس ویپ بر روی خط ویپ قرار داده شده است.

کاربرد تلفن گویا

  1. اپراتور خودکار و صف انتظار ( اتصال به داخلی )
  2. اعلام اطلاعات پرواز
  3. ساعت گویا
  4. فکس سرور
  5. رزرو بلیط هوایپما و سایر وسایل نقلیه
  6. تلفن بانک
  7. اعلام اطلاعات هواشناسی
  8. ثبت سفارش
  9. نظر سنجی
  10. سامانه ثبت پیشنهادات و انتقادات
  11. پرداخت قبوض
  12. اعلام اطلاعات بازار سهام
  13. صندوق صوتی
  14. نوبت دهی
  15. سامانه شکایات و پیگیری شکایات

مزایا IVR تلفن گویا

  • پشتیبانی به صورت 24 ساعته
  • کم کردن هزینه و نیرو انسانی
  • قابلیت شخصی سازی تماس ها
  • بالا بردن سرعت و کیفیت در تماس ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.