پیش شماره ۹۶۴۴ متعلق به کجاست؟

زمان مطالعه :4 دقیقه
تلفن ویپ
اگر تا حالا برای شما پیش اومده که تماسی با پیش شماره 96 داشته اید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. اگر با پیش شماره 0096 برخورد کردید باید بدونید که این کد کشور برای چندیدن کشور میتونه مورد استفاده قرار بگیره و کد کشور 0096 به صورت مجازی هم ارائه میشود. شماره های خطوط اینترنتی ویپ با 9 شروع میشوند که مربوط به اپراطور های ارائه دهنده خطوط ویپ میباشد این خطوط روی بستر اینترنت ارئه میشود و دارای امکاناتی نظیر منشی گویا،صف تماس،ضبط مکالمات،گزارش گیری ریز مکالمات و…. است.

fcp یا ارتباطات ثابت چیست ؟

ارایه سرویس‌های اینترنتی و ارتباطی ثابت است که مجوز آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) صادر می‌شود.این نوع شرکت‌ها مجازند در سطح کشوری سرویس‌های اینترنتی روی بسترهای فیبر نوری، ADSL، بی‌سیم (Wireless)و یا تی دی-ال تی ای را به کاربران خانگی و اداری ارایه کنند. در تعریف پروانه FCP آمده: ارایه هرگونه خدمت ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه موضوع پروانه مستقل از فناوری از قبیل خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت، دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و خدمات مبتنی بر آن؛ توزیع و فروش پهنای باند اینترنت و انتقال و شبکه‌های اختصاصی، ارایه خدمات صوتی، تصویری، متنی و داده‌ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور. بر این اساس دارندگان پروانه FCP می‌توانند بدون محدودیت تکنولوژی و با رعایت انحصار شبکه زیرساخت و شبکه‌های ماهواره‌ای، هرگونه سرویس مرتبط با اینترنت را در کشور ارائه کنند؛ همچنین پس از اتمام دوره انحصار اپراتور فیبرخانگی که پیش از این نیمه اول سال ۹۵ به پایان می‌رسید که به گفته وزیر ارتباطات در روز رونمایی از این مجوزها، زمان انحصار ایرانیان‌نت (اپراتور فیبرخانگی) تا سال ۹۹ تمدید شد، از آن پس شرکت‌های دارنده پروانه FCP مجاز خواهند بود شبکه فیبرنوری نیز ایجاد کرده و سرویس‌های مرتبط با این حوزه را ارایه دهند.

پیش شماره 96 تهران برای کدام اپراتور میباشد؟

شرکت ارتباطاتی ضحی کیش به عنوان عضو پیشرو گروه تخصصی “ضحی” و با هدف خدمت رسانی و سرمایه گذاری در صنعت مخابرات، فنآوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در سال 1380 تاسیس و با اخذ پروانه اپراتوری تلفن ثابت در سال 1383 به عنوان یکی از پیشگامان خصوصی سازی در صنعت مخابرات مطرح شد. این شرکت از زمان تاسیس همواره درصدد توسعه دامنه فعالیت ها و تنوع بخشی به خدمات خود بوده و در این مسیر توانسته است از قالب یک شرکت، به یک گروه و هلدینگ تخصصی فعال در صنعت مخابرات و عرصه ارتباطات تبدیل شود. ” ضحی کیش” به عنوان مجموعه ای منعطف، بهره ور، ریسک پذیر و متخصص با ایجاد هم افزایی درون گروهی و با اتکا بر بیش از یک دهه فعالیت در ارائه راهکارهای جامع استقرار و توسعه شبکه‌های مخابراتی، مدیریت و اجرای پروژه‌های نصب، راه‌اندازی و بهره‌برداری و نیز با بکارگیری فنآوری نوین و به روز، توانسته است ضمن کسب چندین جایزه معتبر ملی و بین المللی مقتدرانه به سوی اهداف متعالی خود که همان ارتقای صنعت فنآوری اطلاعات و ارتباطات کشور است، گام بردارد. ضحی کیش مصمم است با تولید، انتقال و مدیریت فنآوری همچنان در مسیر رفع نیازها و ارتقای صنعت ارتباطات و اطلاعات کشور پیشتاز باشد و بر این اساس در افق پنج ساله خود بر توسعه خدمات متمرکز خواهد بود. خدمات مبتنی بر فن آوری پهن باند و پیاده سازی شهر هوشمند دو حوزه برجسته ای است که این گروه در نظر دارد سرمایه گذاری های گسترده ای را در آن انجام دهد. ضحی کیش سرویس تلفن اینترنتی خود را با شماره 9686 و 9666 ارائه می نماید.

پیش شماره های 9 تهران را میتوانید در زیر مشاهد کنید که برای چه اپراتوری هستند :

  • ضحی کیش (رسانه مهر وطن) 9686
  • ضحی کیش (رسانه مهر وطن) 9666
  • آریان رسانه پارس 9511
  • شاتل 9100
  • آسیاتک 9101
  • آسیاتک 9130
  • صبانت 9102
  • فناپ تلکام 9103
  • رسپینا 9107
  • فناوا 9108
  • پیشگامان 9109
  • فرزانگان پارس 9311
  • لایزر 9131
  • شاتل 9132
پیش شماره 9644 را در دیدگاه توضیح دهید که برای چه مجموعه ای است

دیدگاه خود را بنویسید