مشاوره خرید مرکز تماس برای بیمارستان

زمان مطالعه :4 دقیقه
تصویر دکتر

پاسخگویی تماس در بیمارستان ها از مهمترین بخش ها برای مراکز درمانی ، اورژانسی و بیمارستانی می باشد بهمین خاطر در دسترس پذیری ، استفاده آسان و کیفیت بالای تماس می تواند به افراد و مدیران بیمارستان کمک کند که ارتباط بهتر و موثرتری با بیماران داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب خرید مرکز تماس برای بیمارستان ، مراکز درمانی ، مطب ، اورژانس ، خانه پزشکان ، درمانگاه و کلینیک را شرح دهیم همچنین کاتالوگ خدمات و قیمت سیستم تلفنی هوشمند را ذکر خواهیم کرد.

سیستم مرکز تماس یا مرکز تلفن در واقع یک سیستم نرم افزاری می باشد که امکاناتی به خط ثابت شهری یا خطوط VoIP اضافه میکند و یک سیستم هوشمند و کارآمد را در اختیار بیمارستان خواهد داد.

امکانات قابل ارائه توسط سیستم مرکز تماس VoIP به شرح زیر می باشد.

ایجاد داخلی های مختلف جهت ارتباط مستقیم با افراد

ضبط تمامی مکالمات

گزارشات مکالمات و بررسی گزارشات روی بستر اینترنت

نظرسنجی پایان مکالمه

تنظیم ساعت کاری برای بخش های مختلف اعم از پذیرش و …

دایورت تماس ها به شماره های مشخص از قبل اعلام شده

ایجاد صندوق صوتی جهت ثبت شکایات و نظرات

ارسال پیام صوتی و ایجاد تماس صوتی

امکان اتصال به سامانه پیامکی

اتصال به سی آر ام و سامانه های ارتباط با مشتری

مانیتورینگ زنده تماس ها و کاربران

مدیریت تماس های بهمنی (حجم زیاد تماس های مشابه)

جهت مشاوره تلفنی با کارشناسان فنی آس تل با ما تماس بگیرید
تماس با ما : 02191091620

مزایای خرید مرکز تماس برای بیمارستان چیست؟

مهمترین نیازمندی و امکاناتی که یک بیمارستان برای تماس های خود نیاز دارد هوشمند سازی سیستم تلفنی می باشد که این هوشمند سازی به کمک مرکز تلفن ویپ قابل انجام است، به عنوان مثال ثبت اطلاعات بیماران در سی آر ام و ثبت تاریخچه مراجعه  و حضور بیماران به افراد بخش پذیرش تلفنی این کمک را میکند زمانی که تماس گرفته شد همان ابتدا وضعیت و شرایط بیمار را مورد بررسی قرار داده و باتوجه به آن به بیمار جهت ثبت یا رزرو نوبت دکتر مورد نظر کمک خواهند کرد.

مرکز تماس برای بیمارستان

ایجاد سیستم مشاوره تلفنی برای بیماران ، این امکان به سیستم مرکز مشاوره و مرکز تماس تلفنی قابل انجام است. در واقع شما لیست پزشکان خود را سیستم مرکز مشاوره ثبت خواهید کرد و ساعات کاری آنها بهمراه تعرفه هر دقیقه مشاوره را مشخص خواهید کرد بیمار می بایست هزینه مشاوره را ابتدا پرداخت کنید سپس ساعت مشخصی را برای انجام مشاوره رزرو نماید و در ساعت مشخص یک تماس دو طرفه ایجاد خواهد شد.

ارسال پیامک یا پیام صوتی جهت یادآوری وقت و ساعت معالجه ، زمان آزمایش ، جواب آزمایشات مختلف و نکات مهم قبل از آزمایش میتواند در راستای کاهش وظایف کارکنان و سپردن وظایف به مرکز تماس باعث بهره وری بیشتر بیمارستان شود.

امکان ایجاد دورکاری برای کارکنان بخش پذیرش تلفنی میتواند ثبت درخواست های مراجعه را راحت تر کند.

با توجه به نرم افزاری بودن سیستم امکان اختصاصی سازی و شخصی سازی سرویس برای بیمارستان های مختلف می باشد.

جهت مطالعه کاتالوگ و تعرفه قیمت مرکز تماس میتوانید صفحه مرکز تماس VoIP را مطالعه نمایید.

معایب سیستم مرکز تماس برای بیمارستان چیست؟

با توجه به جدید و تازگی تکنولوژی ، تغییر سیستم دستی و انسانی به سیستم هوشمند مقداری زمان بر می باشد و برخی از کارکنان در مقابل این تغییر مقاومت میکنند.

هزینه های راه اندازی اولیه این سیستم ارزان نیست.

نیاز به راه اندازی و تجهیزات شبکه در بیمارستان می باشد.

سیستم مرکز تماس ویپ مناسب تماس قشر پزشکان اعم از دندانپزشکی ، جراح ، متخصص پوست و زیبایی ، متخصص داخلی زنان ، مختصص گوارش ، پزشک مغز و اعصاب و سایر پزشکان می باشد
همچنین پزشکانی که تنهایی مطب دارند و به صورت شخصی فعالیت میکنند میتوانید این امکانات را به صورت مرکز تلفن ابری استفاده نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید