دلایل افزایش بهره وری کسب و کار با استفاده از مرکز تلفن ابری

زمان مطالعه :7 دقیقه
دلایل افزایش بهره وری کسب و کار با استفاده از مرکز تلفن ابری

مرکز تلفن ابری یک نرم افزار کال سنتر مبتنی بر ابر و اینترنت است که امکان برقراری تماس روی بستر اینترنت را فراهم می سازد. بخاطر مزایایی که برای استارتاپ ها و بیزینس های مختلف دارد، نزد شرکت های زیادی محبوبیت پیدا کرده است. در این مقاله به بررسی دلایل مهمی که مرکز تماس اینترنتی باعث افزایش بهره وری کسب و کار ها می شود می پردازیم.

یکی از موارد مهم در ارتباط با مشتریان، تماس با کیفیت و مدیریت آن است. بیزینس هایی که سیستم تلفن مناسبی ندارند، نمیتوانند رضایت کافی مشتریان را جلب کنند. شما با خرید نرم افزار کال سنتر، امکان تجزیه و تحلیل تماس ها را خواهید داشت و با امکاناتی مانند ضبط مکالمات، امکان شنود، منشی گویا، صف تماس و … به راحتی می توانید به بررسی سیستم تلفنی بیزینس خود بپردازید. همین کار باعث افزایش بهره وری کسب و کار می شود.

امروزه داشتن مرکز تماس برای کسب و کار های کوچک و بزرگ جزو الزامات محسوب می شود؛ زیرا یک سیستم یکپارچه ای است که کلیه نیازمندی های مشتریان را پوشش می دهد و علاوه بر پیشرفت و افزایش بهره وری مجموعه شما، باعث برندینگ خواهد شد.

از طرفی بسیاری از شرکت ها به صورت آنلاین خدمات رسانی میکنند و امکان خرید تلفن فیزیکی در محل را ندارند. از آنجایی که یکی از راه های اعتماد مشتریان به شرکت ها، شماره تلفن ثابت میباشد، بهترین راهکار تلفن اینترنتی و مرکز تماس ابری است.

درادامه به معرفی اصلی ترین دلایل افزایش بهره وری بیزینس با استفاده از مرکز تلفن ابری میپردازیم.

مزایای مرکز تلفن ابری برای بیزینس ها

1. کارایی را افزایش می دهد

مرکز تماس ابری با حذف محدودیت‌های تلفن های معمولی قدیمی، کارایی را افزایش می‌دهد. این قضیه به مدیران اجازه می دهد تا به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. نرم افزار کال سنتر افزایش کارایی کارمندان مجموعه را تضمین می کند.

همچنین استخدام کارشناسان و کارمندان مناسب برای هر بخش، به کاهش زمان اتلاف شده و خطاهای کار کمک میکند و شرکت را از تعامل بد با مشتری نجات میدهد.

شما از طریق پنل مرکز تلفن می توانید گزارش هفتگی و ماهانه از داخلی های مجموعه تان بگیرید و آن ها را بررسی کنید. به این صورت عملکرد کارمندان را ارزیابی خواهید کرد.

مزیت تلفن ویپ برای بیزینس

2. کاهش هزینه

نوع اینترنتی سیستم مرکز تلفن، هزینه های شرکت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، زیرا:

  • نیاز به مکان فیزیکی ندارید و همه کار ها از راه دور انجام می شود.
  • از آنجایی که همه چیز در فضای ابری ذخیره می شود، هیچ هزینه ای برای راه اندازی تجهیزات فیزیکی شبکه نخواهید داشت.
  • هزینه های زیادی بابت نگهداری و تعمیر مرکز تلفن فیزیکی وجود ندارد. پشتیبانی فنی شرکت ارائه دهنده ویپ، از سیستم تلفنی شما نگهداری میکند و هزینه بسیار کمتری نسبت به حالت فیزیکی دارد.
  • از آنجایی که به موقعیت جغرافیایی خاصی وابسته نیست، نیروی دورکار میتوانند به راحتی از طریق نرم افزار تماس بگیرند و تماس مشتریان را پاسخ دهند. در نتیجه محدودیت زمانی هم وجود ندارد و میتوانید در هر ساعتی پاسخگوی تماس ها باشید.
3. کارمندان را توانمند می سازد

مرکز تماس ویپ امکانات و ویژگی های پیشرفته ای دارد که به توانمند سازی اپراتور ها کمک میکند. منشی گویا، صف تماس، مسیریابی تماس پیشرفته، انتقال تماس، نگه داشتن تماس، گروه بندی و دیگر امکانات به اپراتو ها اجازه می دهد تا انرژی خود را روی کارهای مهمتری متمرکز کنند تا برای کمک بهتر به مشتری آماده شوند.

علاوه بر این، در صورت درخواست غیرمنتظره مشتری، به اطلاعات خود روی صفحه نمایش دسترسی دارند و میتوانند از سوپروایزر خود حین مکالمه با مشتریان، کمک بگیرند.

مرکز تلفن ابری برای کارمندان

4. امنیت را افزایش می دهد

سرورهای مبتنی بر فضای ابری از امنیت بیشتری نسبت به سرورهای فیزیکی برخوردار هستند؛ زیرا سرورهای فیزیکی از امنیت پیشرفته ای برخوردار نیستند و با دسترسی به سرور مرکزی به راحتی می توانند مورد نفوذ یا هک قرار گیرند. یکسری پروتکل های امنیتی به وابسته فایروال ها روی سرور های ابری قرار می گیرند که باعث افزایش امنیت انها می شود. به همین به راحتی قابل هک نیستند.

شرکت های ارائه دهنده سرویس ویپ، از بهترین تجهیزات برای امنیت سرور های خود استفاده میکند؛ زیرا انها به اطلاعات بسیار محرمانه مشتریان دسترسی دارند و بایستی امنیت را برقرار سازند. داده ها به شدت رمزگذاری شده است و فقط برای افرادی که مجاز هستند قابل دسترسی است.

5. بهبود کیفیت خدمات مشتری

مشتریان به در دسترس بودن و رفتار کلی کارشناس شما بسیار توجه دارند. تعامل خوب با مشتری به افزایش وفاداری او کمک میکند، زیرا آنها از برندی که به خواسته آنها اهمیت می دهند، راضی هستند. از آنجایی که امکان ایجاد سناریوی دلخواه در کال سنتر وجود دارد و کارشناسان شما بدون دردسر حتی در منزل خود می توانند پاسخگوی مشتریان باشند و یکسری ویژگی های کال سنتر به آنها کمک میکند تا کیفیت تماس مناسبتری داشته باشند، محیط شادتری خواهند داشت.

6. به افزایش کیفیت کسب و کار کمک میکند

عوامل موثر بر رشد یک کسب و کار عبارتند از: بهره وری کارکنان، وفاداری مشتری، جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان قدیمی و … .

مرکز تماس ابری کارمندان را توانمند می کند و حجم کاری آنها را کاهش می دهد که باعث افزایش بهره وری آنها می شود.

نمایندگان وظایف خود را دوستانه‌تر انجام می‌دهند و در نتیجه یک تجربه مشتری خوب و مشتری راضی دارند.

به همین دلیل وفاداری مشتری افزایش می یابد و به حفظ مشتریان فعلی و همچنین جذب مشتریان جدید کمک می کند. در نتیجه، منجر به رشد تدریجی کسب و کار شما می شود.

کال سنتر ابری

7. استقرار و ارتقاء سریع

برخلاف سیستم سانترال و دیگر سیستم های سنتی قدیمی که مستلزم سرمایه گذاری و هزینه های زیادی بود، سیستم ابری را می توان به راحتی مستقر و راه اندازی کرد.

حتی ارتقای سیستم یک فرآیند بدون دردسر است که می تواند از راه دور در مدت زمان کوتاهی انجام شود. شرکت‌ها همچنین این امکان را دارند که نسخه ارتقا یافته را قبل از تصمیم به خرید، نسخه آزمایشی آن را تست کنند.

8. حق انتخاب بین پلن ها با قیمت های متفاوت

شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ، پلن های مختلفی ارائه می دهند. شما میتوانید بسته به امکاناتی که نیاز دارید، پلن مورد نظر را انتخاب فرمایید. به عنوان مثال در سایت آس تل پلن برنزی، نقره ای و طلایی موجود است که بسته به نیاز شما میتواند شخصی سازی شود.

جمع بندی:

اگر نیاز به راهنمایی برای خرید پلن مرکز تماس ابری دارید، میتوانید با شماره 91091620-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما به طور رایگان مشاوره لازم را در اختیار شما قرار می دهند تا انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید