خرید خط تلفن اینترنتی ویپ برای بانک

زمان مطالعه :4 دقیقه
خرید خط تلفن اینترنتی ویپ برای بانک

آیا شما قصد خرید خط تلفن اینترنتی ویپ برای بانک را دارید اما هنوز هیچگونه اطلاعاتی در این مورد نداشته و به دنبال کسب اطلاعات لازم هستید ؟

ما می خواهیم در این مطلب از مزایا و ویژگی های خط تلفن اینترنتی بگوییم تا شما با آگاهی کامل به سمت استفاده از این سرویس راهی شوید.
تلفن اینترنتی ویپ که مدتی است درون بازار جای باز کرده و مردم را با امکانات بسیارش به سمت خود کشیده است ؛ اما آیا این امکانات آنقدر به صرفه است که بتوان قید تلفن های معمولی را زد و از ویپ استفاده کرد.

ابتدا که VoIP بین مردم در حال استفاده بود اکثرا می گفتند که کیفیت خط های معمولی را ندارد و مدام دچار لگ می شود و همین ذهنیت باعث شد بسیاری مردم از ویپ دوری کنند ؛ اما این ذهنیت کامل اشتباه است و اگر شما کیفیت خوبی نداشته باشید در تماس ها دلایل دیگری دارد.

برای استفاده از خط تلفن اینترنتی ویپ شما نیاز به اینترنت دارید و به همین دلیل اگر اینترنت با کیفیت و سرعت خوب نداشته باشید و یا شرایط آن استیبل نباشد قطعا شما کیفیت خوبی را در تماس ها نخواهید داشت.

گاها پیش آمده که اکثرا می گویند ما اینترنت با سرعت 8 مگابایت یا فلان سرعت را داریم اما باز هم مشکل کیفیت صدا داریم و صدا دیر می آید یا برای مخاطب می رود که این دلایل زیادی می تواند داشته باشد ؛ اما این را باید دانست که این اینترنت باید فقط مخصوص تماس ها باشد و اگر بخواهید از آن دانلود یا آپلود فایل های دیگری را داشته باشید مطمئنا به مشکل بر میخورید.

زمانی که مرکز تماس ویپ بر روی سرور در محل خود شما نصب و راه اندازی می شود شما با استفاده از شبکه داخلی که در مرکز ایجاد کرده اید می توانید بهترین وضعیت تماس ها را داشته باشید و از نظر کیفیت و تماس در بهترین حالت خود باشد.

مزایا مرکز تماس ویپ برای بانک ها

برعکس مرکز تلفن های سانترال که به صورت فیزیکی هستند و برای تغییرات نیاز به شخصی فنی که با آن کاملا آشنا باشد در مرکز تلفن ویپ به این صورت نخواهد بود و تمامی افراد با کمی سواد و آموزش می توانند تغییرات را در آن انجام دهند و نیازی به مختصص نیست.

تلفن بانک که امروزه بسیاری از بانک ها از آن استفاده می کنند که توسط سیستم سانترال اجرا شده و هزینه بسیار بالایی برای راه اندازی آن پرداخت شده است که اگر تلفن بانک را با مرکز تماس ویپ راه اندازی کرد بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

به طور کلی ویپ مقرون به صرفه تر است چه در تعرفه مکالمه تماس ها و چه در بحث راه اندازی مرکز تماس و امکانات آن.

از امکانات مرکز تماس ویپ می توان به موارد بسیار زیادی اشاره کرد که تمامی نیاز های شما از یک تلفن را قطعا بر آورده خواهد کرد.

منشی گویا ، صف تماس ، تنظیم ساعت کاری ، صندوق صوتی ، طراحی سناریو مختلف تماس با استفاده از دایل پلن ،‌ شنود مکالمات ،‌ ایجاد بلک لیست و وایت لیست ، ضبط مکالمات ، گزارش حرفه ای تماس ها ، اتصال به CRM ، تعریف تعداد دلخواه داخلی ،‌ ایجاد محدودیت برای برخی داخلی های خاص ، تنظیم محدودیت مکالمه ای ، دایورت ، فکس ، ماژول تماس های بهمنی ، تماس های خودکار و …..

امیدواریم برای خرید خط تلفن اینترنتی ویپ برای بانک اطلاعات کامل را به دست آورده باشید
اگر سوالات در ذهن شما شکل گرفته می توانید در گفتگوی آنلاین سوال خود را مطرح کنید

برای مشاهده کاتالوگ خدمات و تعرفه های مرکز تماس ویپ کلیک نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید