مشکلات در سیستم ویدئو کنفرانس

زمان مطالعه :2 دقیقه
مشکلات در سیستم ویدئو کنفرانس

‎‏در سیستم های ویدئو کنفرانس گاها مشکلاتی به وجود می آید که ما می خواهیم شما را با آنها آشنا کنیم تا در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی آن را در کمترین زمان ممکن حل کنید و به طور کامل و بدون مشکل بهره ببرید

مشکل در نصب سیستم های ویدئو کنفرانس

شاید در قدم اول به این فکر کنید برای نصب و راه اندازی نیاز به مهندس کامپیوتری دارید که در این زمینه بتواند به شما کمک کند و این سیستم را راه اندازی کند و شما نیاز به نصب برنامه های خاص یا سرویس های مربوط به این سیستم با تنظیمات سخت دارید که به هیچ وجه اینگونه نیست.

شما امروزه به هیچ وجه کار سختی را در پیش ندارید و فقط تنها برای وصل شدن نیاز به یک مرورگر مبتنی بر وب دارید و جلسه ویدئویی را شروع یا در آن شرکت کنید و ما می توانیم برای شما به راحتی راه اندازی کنیم تا شما ویدئو کنفرانس هایی با کیفیت بالا و متناسب با سرعت اینترنت خود داشته باشید.

حتی شما می توانید بر روی IP phone های خود که دارای ویدئو کنفرانس هستند هم از این امکان بهره ببرید و به عنوان تلفن اینترنتی که دارای ویدئو کنفرانس است شما می توانید بهره مند شوید

پورت خروجی VCR که روی یعضی از پایانه ها وجود دارد ویژه ضبط جلسات طراحی شده است. اگر صدای خروجی سالن را از این پورت گرفته باشید، اکوی شدیدی در صدا خواهید داشت چون این پورت صدای سایت خودی را نیز در خود دارد.

مشکل در استفاده سیستم های ویدئو کنفرانس

در اغلب پایانه های ویدئو کنفرانس سنسور گیرنده امواج ریموت روی دوربین اصلی قرار دارد. کاربران طبق عادت ریموت را به سمت کدک یا نمایشگر می گیرند که باعث می شود پایانه به فرمان ها جواب ندهد.

اینکه درون جلسه کاربران همهمه کنند را هیچ سیستمی نمی تواند حذف کند و باید افراد مانند جلسات حضوری سکوت را رعایت کنند

زمانی که در حال صحبت هستید بهتر است شنونده ها میکروفن خود را به حالت غیر فعال یا mute در بیاورند تا صدای اضافی پخش نشود

دیدگاه خود را بنویسید