معرفی شرکت های ارائه دهنده خطوط voip در ایران

زمان مطالعه :4 دقیقه
تلفن رومیزی voip

فناوری ویپ (voip) روشی برای دریافت سیگنال های صوتی آنالوگ ، مانند صدایی که هنگام مکالمه تلفنی می شنوید و تبدیل آنها به داده های دیجیتالی قابل انتقال از طریق اینترنت.

این یک پیشرفت و تحول بزرگ محسوب می شود چرا که از بسیاری جهات مانند صرفه جویی در هزینه های ارتباط از راه دور ، افزایش بهره وری و انعطاف پذیری برای مردم مناسب است.

تلفن ثابت اینترنتی که همان ویپ نام دارد نسل جدید تلفن های ثابت است.

تکنولوژی ویپ با انتقال پیام های صوتی ، فکس و ایمیل ، باعث افزایش سرعت یکپارچگی پیام رسانی  می شود.

سرویس ویپ نسبت به سایر سرویس های معمولی و قدیمی طرفداران بیشتری دارد ؛ چرا که هم از نظر هزینه و هم کیفیت رتبه بالاتری نسبت به انها دارد. حدود چندین سال است که در ایران رایج شده و بسیاری از بیزینس ها از این تکنولوژی برای ارتباطات مجموعه شان استفاده میکنند که تاثیر مثبتی از بکارگیری این فناوری گرفته اند. اکثر شرکت های FCP خدمات ویپ ارائه می دهند که تفاوت انها در قیمت ، کیفیت و امکاناتی است که در اختیار کاربران و شرکت ها قرار می دهند. در اینجا به بررسی برخی از انها می پردازیم.

*شما میتوانید با مراجعه به مقاله ی بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات نرم افزار ویپ با معتبرترین مجموعه هایی که خدمات voip ارائه می دهند آشنا شوید و راه اندازی سیستم تلفنی مجموعه خود را به آنها بسپارید.

– شرکت آسیاتک :

سرویس آسیاتل راهکار تلفن ثابت اسیاتک بوده که امکان برقراری کلیه ارتباطات تلفنی و یا بهره مندی از امکانات سرویس voip را بروی اینترنت ، برای کاربرانی که از اینترنت و خط این شرکت استفاده می کنند ، فراهم می نماید. برای بهره مندی از امکانات ویپی که شرکت آسیاتک ارائه می دهد ، نیاز نیست که حتما شخص حقوقی باشید. اگرچه استفاده از امکانات ویپ در شرکت های بزرگ و گسترده ، بسیار بیشتر به چشم می آید تا مشترکین خانگی. با این حال مشترکین عادی و حقیقی هم می توانند از سرویس ویپ بهره مند شوند.

با هر شماره ای از اسیاتک می توانید با هر جایی از ایران و جهان تماس برقرار کنید که نه تنها از تلفن ثابت بلکه با اپلیکیشن خاص این شرکت می توانید به وسیله ی تلفن همراهتان از خط مورد نظر استفاده کنید.

مکالمه بین مشترکین اسیاتک در هر کجای ایران رایگان بوده زیرا تماس انها درون شبکه ای محسوب می شود.

در اختصاص کانال و خطوط به سازمان ها محدودیتی نبوده و قابل افزایش است. همچنین در صورت تعویض آدرستان ، شماره خط شما عوض نخواهد شد.

– شرکت پیشگامان

شرکت پیشگامان ، تلفن را بروی بستر اینترنت ارائه می دهد ؛ به این گونه که تجهیزات قدیمی ازش را بروز کرده و سرویس با کیفیت و مقرون به صرفه ای را به دلیل داشتن زیر ساخت قوی در اختیار مشترکینش قرار می دهد. پیشگامان با استفاده از تکنولوژی ویپ و پروتکل سیپ ، خطوط را به روی بستر IP که جایگزین خطوط مسی شده اند ، تحویل مشتریانش می دهد. با استفاده از این تکنولوژی بروز و کاربردی ،  امکان ارائه ی چندین خط sip phone با شماره های متفاوت توسط یک خط با استفاده از سرویس سیپ فون فراهم شده است.

در قسمت تفاوت سیپ فون و سیپ ترانک می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص این اصطلاحات کسب کنید.

 

– شرکت شاتل

نام ارائه دهنده ی سرویس و خدمات ویپی شرکت شاتل ، شاتل تاک می باشد. با بهره مندی از اینترنت و شماره تلفن شرکت شاتل ، می توانید از سرویس ویپ و دیگر خدمات تلفنی ان بهره مند شوید که خدمات ویپی این شرکت وابسته به سیپ ترانک است. هر مشترکی اعم از حقیقی و حقوقی می توانند از سرویس های ویپ شرکت شاتل بسته به نیازشان ، استفاده کنند. از جمله مزایا و ویژگی های خدمات شاتل تاک می توان به :

– هزینه مقرون به صرفه مکالمات تلفنی

– امکان تماس با هر نقطه ای از جهان بدون محدودیت

– بهره مندی از پشتیبانی شبانه روزی

– نا محدود بودن دریافت شماره تلفن و … اشاره نمود.

– شرکت صبانت

– شرکت رسپینا

دیدگاه خود را بنویسید