تلفن ابری و خط تلفن ثابت برای بیمارستان ها

زمان مطالعه :3 دقیقه
مرکز تماس برای بیمارستان

تلفن ابری یک سیستم یکپارچه برای مدیریت تماس ها می باشد که بر روی بستر اینترنت است یعنی اپراتورها میتوانند هر جایی که اینترنت داشته باشند تماس ورودی و خروجی داشته باشند.

که استفاده از خط تلفن ثابت voip یا خطوط ثابت مخابراتی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا خط تلفن ثابت شهری را روی بستر اینترنت و به صورت نرم افزاری مدیریت نمایید.

مزایای تلفن ابری برای بیمارستان ها

دورکاری کارمندان و اپراتورهای تلفن در تمامی شیفت ها : شما میتوانید با ایجاد سیستم یکپارچه سازمانی کارمندان تلفنی خود را دور کار نمایید.

امکان تعریف کارمندان و سناریو تماس در شیفت های کاری مختلف

امکان اتصال به سی آر ام و سامانه های مختلف از طریق API

دارا بودن تلفن گویا و امکان رزرو نوبت آنلاین : به کمک سیستم مرکز تماس ویپ و مرکز مشاوره آنلاین یا سی آر ام شما میتوانید امکان رزرو نوبت آنلاین را به مراجعه کنندگان خود بدهید.

دریافت و ارسال فکس روی بستر اینترنت

یاد آور نوبت با استفاده تماس صوتی یا پیامک : در این سیستم به صورت هوشمند و خودکار تماس با مراجعه کننده گرفته خواهد شد و زمان مراجعه به وی اعلام خواهد شد همچنین در صورت نیاز به تغییر زمان میتواند آنلاین و برخط این تغییر را انجام دهد.

پنل مدیریتی آنلاین : مدیر یک بیمارستان بدون حضور در بیمارستان به صورت آنلاین روی پنل تحت وب میتواند وضعیت کارمندان خود را بررسی و گزارشات مدنظر را دریافت نماید ، تمامی گزارشات از اعم تعداد افراد در حال مکالمه ، تعداد افراد آماده به پاسخگویی و تعداد تماس های ورودی امروز را میتواند به صورت آنلاین بررسی نماید.

مرکز تماس ابری آس تل

بیمارستان های مختلفی در تهران و سایر شهرهای ایران و همچنین مراکز درمانی اعم از کلینیک یا مراکز زیبایی از تلفن ابری آس تل برای خدمات خود استفاده میکنند

شما نیز میتوانید با تماس با شماره 02191099010 از مشاوره رایگان جهت خرید بهره ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید