خرید تلفن ابری تهران

زمان مطالعه :4 دقیقه
تلفن ابری تهران

تلفن ابری چیست؟

تلفن ابری به تلفن ثابتی که روی بستر اینترنت باشد گفته می شود در واقع شما یک خط تلفن ثابت خواهید داشت که محدودیت جغرافیایی برای استفاده از آن ندارید و در هر مکانی که اینترنت داشته باشید میتوانید تماس دریافتی یا تماس خروجی داشته باشید.

در کنار این امکان ، شما امکانات نرم افزاری بسیاری همانند ضبط مکالمات ، تنظیم ساعت کاری ، دایورت ، اتصال به CRM ، ارتباط درون سازمانی و … را خواهید داشت.

چرا تلفن ابری تهران را خریداری کنیم؟

مهمترین دلیل استفاده از خط تلفن ابری تهران ، نیاز شرکت ها به داشتن شماره تهران می باشد در واقع بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها خارج از تهران هستند و برای برندسازی و کسب اعتماد بیشتر مشتریان نیاز به خط تلفن دارند که از این رو تلفن ثابت ابری تهران مناسب می باشد.

کاهش هزینه های ، سرعت بالای پشتیبانی ، نرم افزار حرفه ای مرکز تماس آس تل باعث افزایش بهره وری کارمندان خواهد شد.

هزینه خط تلفن ابری تهران به چه شکل است؟

در واقع در سرویس تلفن ابری تهران شما می بایست یک شماره ثابت تهران را در ابتدا خریداری نمایید این شماره به صورت مادام به مالکیت شما می باشد و برای استفاده از خط تلفن روی بستر اینترنت نیاز به سرویس مرکز تلفن ابری خواهید که در زیر تعرفه خطوط ثابت تهران و قیمت مرکز تلفن ابری را به صورت کلی درج کرده ایم.

قیمت خط تلفن ثابت اینترنتی

  • اپراتور
  • سرشماره
  • داخل شبکه
  • ثابت داخل استان
  • ثابت بین استان
  • موبایل
  • سطح رند بودن (1327**91)
  • سطح رند بودن (1323**91)
  • سطح رند بودن (1322**91)
  • سطح رند بودن (1222**91)
  • سطح رند بودن (2222**91)
  • آسیاتک
  • 9101 و 9130
  • رایگان
  • 4.5
  • 33
  • 62.5
  • 218,000
  • 763,000
  • 5,450,000
  • 9,810,000
  • 54,500,000
  • پیشگامان
  • 9109
  • 3.5
  • 4.5
  • 33
  • 62.5
  • 109,000
  • 545,000
  • 2,725,000
  • 5,450,000
  • 54,500,000
  • شاتل
  • 9100 و 9132
  • 30
  • 4
  • 30
  • 57
  • 218,000
  • 545,000
  • 2,725,000
  • 4,360,000
  • 54,500,000

قیمت تلفن ابری

  • امکانات
  • تعداد داخلی
  • امکانات ویژه
  • سطح پشتیبانی
  • هزینه راه اندازی – یکبار (تومان)
  • هزینه نگهداری – سه ماه (تومان)
  • هزینه نگهداری – سالیانه (تومان)
  • پلن برنزی
  • 4 عدد
  • تلفن گویا
  • دارد
  • 700 هزار تومان
  • 800 هزار تومان
  • 2.5 میلیون تومان
  • پلن نقره ای
  • 10 عدد
  • گزارش ریز مکالمات
  • دارد
  • 1.4 میلیون تومان
  • 1.2 میلیون تومان
  • 3.3 میلیون تومان
  • پلن طلایی
  • 20 عدد
  • تنظیم ساعت کاری
  • دارد
  • 2 میلیون تومان
  • 1.6 میلیون تومان
  • 5 میلیون تومان
  • پلن پلاتینیوم
  • 30 عدد
  • سافت فون اختصاصی
  • دارد
  • 4 میلیون تومان
  • 2.6 میلیون تومان
  • 8.5 میلیون تومان
برای مشاهده کامل امکانات و تعرفه های مرکز تلفن ابری میتوانید صفحه مرکز تلفن ابری را مطالعه نمایید .
مشاوره خرید تلفن ابری

برخی از امکانات تلفن ابری به شرح زیر می باشد.

ایجاد داخلی های مختلف جهت ارتباط مستقیم با افراد

گزارشات مکالمات و بررسی گزارشات روی بستر اینترنت

ضبط تمامی مکالمات

سیستم نرم افزاری آسان

تلفن گویا جهت معرفی بخش های مختلف مجموعه

نظرسنجی پایان مکالمه

دایورت تماس ها

ایجاد صندوق صوتی جهت ثبت شکایات و نظرات

ارسال پیام صوتی و ایجاد تماس صوتی

امکان اتصال به سامانه پیامکی

اتصال به CRM و سامانه های ارتباط با مشتری

مانیتورینگ زنده تماس ها و کاربران

تماس آنلاین روی وبسایت (فون وب)

زمان فعال شدن تلفن ابری چقدر است؟

پس از ارسال مدارک و پرداخت فاکتور معمولا دو الی سه روز کاری زمان راه اندازی خط و مرکز تلفن می باشد و پس از راه اندازی سرویس ، کارشناسان فنی آس تل جهت تحویل و پیاده سازی سناریو تماس با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه خود را بنویسید